دوره‌هادوره های شغلیآکادمی‌هااشتراکسوالات متداولاستعلام مدرکدرباره ما

حسابداری هزینه ها ، محاسبه قیمت گذاری و افزایش سود محصولات

تصویر IMG
حسابداری هزینه ها ، محاسبه قیمت گذاری و افزایش سود محصولات
شروع یادگیری
سرفصل ها

برگزارکننده: آکادمی 360 درجه

تعداد درس ها: 26

مدت زمان دوره: secondsToTime(3826.19)

ظرفیت:

تعداد خریداران: 0

شروع ثبت نام:

پایان ثبت نام:

تاریخ برگزاری از: 1402/12/16

تاریخ برگزاری تا: 1407/12/29

انتخاب مربی
20,000
مربی انتخاب شده شما:
مربی

مبلغ کل:

%

مبلغ کل:

شما قبلا در این دوره ثبت نام کرده اید جهت مشاهده دروس دوره بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

معرفی

آیا می دانید که سود شرکت شما واقعا از کجا حاصل می شود؟ به عبارتی آیا می دانید که در حقیقت کدام محصولات پول ساز هستند؟ و آیا استراتژی شما در راستای بیشنه کردن تولید سود است؟ سلام، من راف رازِنبرگ هستم. من در زمینه ی آنالیز عملکرد کسب و کارها متخصص هستم، که این تخصص از طریق شغل هایی که در زمینه ی امور مالی و سرمایه گذاری داشتم و کار با سازمان های بزرگ و کوچک به منظور تولید نتایج واقعی تجارت، به دست آمده است. به دوره ی آموزشی من که درمورد حسابداری هزینه و سودآوری محصول است، خوش آمدید. در این دوره ی آموزشی، یک روش گام به گام را به منظور رسیدن به دید روشنی درمورد سودآوری محصول شما، خواهیم آموخت. گذراندن این دوره، نقطه ی شروع سودهای چشمگیر زیادی برای کسب و کار شما خواهدبود، شامل داشتن درک بهتری از این که چطور شرکت شما سود تولید کند، چطور یک برنا مه ی سودآوری محصولِ قوی بسازید و چطور سودآوری خود را به بیشترین حد برسانید. هم اکنون، با ما برای شروع این دوره همراه شوید. عنوان اصلی : Cost Accounting Analyzing Product Profitability این مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان 1 ساعت و 5 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم: مقدمه : خوش آمدگویی به این دوره آموزشی و آشنایی با مدرس پیشنیازهای دوره استفاده از فایل های تمرینی حسابداری هزینه ها درک هزینه های شرکت مرتبط با محصول : افزایش سود محصول درک اهمیت افزایش سود محصولات آشنایی با پیچیدگی های داشتن چندین محصول هزینه های ثابت مستقیم هزینه های متغیر مستقیم هزینه های ثابت غیر مستقیم هزینه های متغیر غیر مستقیم مشخص کردن معیارهایتان ( Baseline ) : معیار سنجش سود محصول تصمیم گیری در مورد قطعه های زمانی جمع آوری اطلاعات سود و هزینه دسته بندی هزینه ها منطق اختصاص هزینه های مستقیم محصول منطق اختصاص هزینه های غیر مستقیم محصول محاسبه سودآوری محصول از طریق معیارهای سنجش برنامه ریزی برای آینده : مشخص کردن رابطه اهداف با سود آوری محصولات برنامه ریزی حول معیارهای سنجش ایجاد کردن معیار سنجش اهداف کسب و کار استفاده از تئوری ارزیابی هزینه ها تحلیل قیمت گذاری محصولات آموزش تحلیل محصولات ترکیبی محاسبه سود احتمالی محصولات سخن پایانی : مسیر پیش رو
بیشتر ...
بستن
نوع آموزش: آفلاین
مربی: خیر
گواهینامه:
گواهی آموزشی: خیر
تمرین:
خیر
سطح:
مقدماتی
دارای آزمون: خیر
ارائه دهنده مدرک آزمون:
آکادمی 360 درجه آکادمی 360 درجه
ارائه مدرک:
آکادمی 360 درجه

مدرسین دوره

تصویر IMG

آکادمی 360 درجه

سیکل
eye

داستان از آنجایی شروع می‌شود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود نیاز به راه‌اندازی یک کمپین دیجیتال دارید و می‌خواهید بتوانید با ابزارها و کانال‌های تبلیغاتی که در اختیارتان قرار دارد با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید؛ اینجاست که پای مدرسه 360 درجه به ماجرا باز می‌شود…

تصویر IMG

آکادمی 360 درجه

سیکل
eye

داستان از آنجایی شروع می‌شود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود نیاز به راه‌اندازی یک کمپین دیجیتال دارید و می‌خواهید بتوانید با ابزارها و کانال‌های تبلیغاتی که در اختیارتان قرار دارد با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید؛ اینجاست که پای مدرسه 360 درجه به ماجرا باز می‌شود…

تصویر IMG

آکادمی 360 درجه

سیکل
eye

داستان از آنجایی شروع می‌شود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود نیاز به راه‌اندازی یک کمپین دیجیتال دارید و می‌خواهید بتوانید با ابزارها و کانال‌های تبلیغاتی که در اختیارتان قرار دارد با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید؛ اینجاست که پای مدرسه 360 درجه به ماجرا باز می‌شود…

تصویر IMG

آکادمی 360 درجه

سیکل
eye

داستان از آنجایی شروع می‌شود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود نیاز به راه‌اندازی یک کمپین دیجیتال دارید و می‌خواهید بتوانید با ابزارها و کانال‌های تبلیغاتی که در اختیارتان قرار دارد با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید؛ اینجاست که پای مدرسه 360 درجه به ماجرا باز می‌شود…

تصویر IMG

آکادمی 360 درجه

سیکل
eye

داستان از آنجایی شروع می‌شود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود نیاز به راه‌اندازی یک کمپین دیجیتال دارید و می‌خواهید بتوانید با ابزارها و کانال‌های تبلیغاتی که در اختیارتان قرار دارد با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید؛ اینجاست که پای مدرسه 360 درجه به ماجرا باز می‌شود…

مدرس

تصویر IMG

گروه مدرسین 360

266163
eye

گروه مدرسین 360 شامل مجموعه‌ای از اساتید متخصص در حوزه‌های مختلف کاری، با هدف ارتقاء سطح علمی و اطلاعات شغلی، اقدام به جمع‌آوری منابع و محتوای مفید برای آماده سازی نیروی کار کرده است.

مربیان دوره

پیشنیاز های دوره

شغل های دوره

سرفصل های دوره

جلسات های ورکشاپ

سرفصل های بوتکمپ

فصل اول : مقدمه دوره حسابداری هزینه ها

مقدمه دوره حسابداری هزینه ها

فصل اول : درک هزینه های شرکت مرتبط با محصول

درک هزینه های شرکت مرتبط با محصول

فصل اول : مشخص کردن معیارهایتان ( Baseline )

مشخص کردن معیارهایتان ( Baseline )

فصل اول : برنامه ریزی برای آینده

برنامه ریزی برای آینده

فصل اول : سخن پایانی دوره حسابداری هزینه ها

سخن پایانی دوره حسابداری هزینه ها

نظرات کاربران

برای این دوره هیچ نظری ثبت نشده است.

سوالات متداول

عضویت و خرید

کلاس‌ها و مدرسین

آزمون ها و تمرین ها

برچسب ها

254423 برچسبی ثبت نشده است.

مربیان دوره

تصویر IMG دوره‌هادوره های شغلیآکادمی‌هااشتراکسوالات متداولاستعلام مدرکدرباره ما