صفحه نخستدوره هادوره های شغلیاخبارمقالاتاشتراکدوره هاسوالات متداول

فیلتر

شغل ها (صفحه مشاهده شغل) 1402 شمسی 100,000,000 170,000,000 440,000,000 2023 میلادی 83,000 143,000 223,000

متخصص برندینگ

متخصص برندینگ دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

متخصص برند شخصی است که درک و تصویر برند را در بازار می سنجد و به برند کمک می کند تا از طریق ابزارهای تعاملی و بازاریابی مسیر خود را در میان مخاطبانش باز کند. به این ترتیب ، متخصص برندینگ وظیفه ایجاد هویت و مزیت رقابتی را دارد. همچنین وظیفه مدیریت عناصر ملموس (قیمت ، بسته بندی ، طراحی وب سایت ، آرم و غیره) و عناصر نامشهود (ارزش پیشنهادی ، وفاداری و غیره) را بر عهده دارد. نکته ای که برند و بازاریابی را با هم ترکیب می کند این است که تکنیک های بازاریابی ابزارهای مدیریت برند معرفی شدند. مدیریت برند فرآیند تعریف هویت از یک ارزش پیشنهادی و تزریق آن به ذهن جامعه هدف است. از آنجا که آنچه برند می گوید لزوماً با مخاطب مورد نظر یکسان نیست ، بنابراین این کارشناسان و تیم برند تجاری هستند که باید این انحرافات را بررسی کرده و راه حلی (احتمالاً در قالب یک کمپین) ایجاد کنند. آنچه از یک کارشناس برند انتظار می رود ، بهبود شاخص های برند است ، از جمله: افزایش آگاهی از برند

وظایف

تدوین برنامه سالانه برند و اجرای آن

تدوین استراتژی برند، از جمله تعیین راهنماهای سبک، دستورالعمل‌های برند، دید تجاری و ارزش پیشنهادی برای کوتاه‌مدت و بلندمدت

یکپارچه‌سازی تمام عناصر برندینگ سازمانی، برندینگ محصول، برندینگ اینترنتی، تبلیغات و بازاریابی محلی و اینترنتی کسب و کار

پیش‌بینی و تخصیص منابع از جمله بودجه و نیروها به اهداف

پیش‌بینی و ارائه‌ پیشنهاد انواع محتواهای خلاقانه‌ متنی، صوتی و تصویری در راستای اهداف برند

کشف فرصت‌های جدید آگاه‌سازی برند مانند کانال‌های رسانه‌های اجتماعی، برنامه‌ها، قالب‌های تبلیغاتی و غیره

انجام تحقیقات بازاریابی درباره‌ مخاطبان هدف و مشتریان آنلاین سازمان

خلق ایده‌های جدید و روش‌های نوآورانه برای حل مسئله در حوزه برند سازی

بررسی روند کاری کارمندان داخلی سازمان و همسو کردن زیر بخش‌های موجود در راستای هدف

ایجاد طرحی که هویت تولیدات و خدمات تجاری شما را شرح خواهد داد

آموزش و گوشزد کردن نکات به بخش فروش و بازاریابی

به تحقق رساندن وعده‌های تولید

ایجاد یک خاطره مثبت در ذهن مشتری برای بازگشت آن به برند

بررسی بازارهای داخلی و خارجی و مطالعه آخرین روش‌های برند سازی

ارائه‌ گزارش به مدیر برند و مدیران ارشد در مورد تحقق اهداف برندینگ

سنجش میزان اثربخشی برنامه‌های مارکتینگ به‌وسیله‌ محاسبه KPIهای مناسب

تهیه‌ گزارش‌های تحلیلی با توجه به نتایج به‌دست‌آمده و ارائه‌ پیشنهاد برای بهبود فرایندهای کاری

مدیریت برقراری ارتباط با کانال‌های تبلیغاتی

مدیریت بودجه و مخارج کمپین‌های برندینگ

درک ویژگی‌های محصولات خود، تحقیق در مورد رقبا و کشف راهکارهای آن‌ها برای یافتن شکاف در صنعت و تعیین اهداف بازاریابی و تبلیغات برای برند بر این اساس

استخدام شو همین الان شروع کن شرایط کاری: دورکاری / پاره وقت / تمام وقت

ویدویی معرفی شغل

T-Shape مهارتی

T-Shape چسیت؟
تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این

مهارت های سخت

مهارت های نرم

دوره ها

دوره های شغلی

درباره ایران فراگیر

امروزه، مهارت‌های نرم در کسب درآمد و خود اشتغالی، کار تیمی و رشد و توسعه سازمان، بیش از مهارت‌های سخت اهمیت دارند و در حقیقت نقشه راه یادگیری برای رسیدن به شایستگیهای شغلی در مهارت آموزی است. لذا فراگیری مهارت‌های لازم برای توسعه فردی، لازمه توانمندسازی کارجویان است و ایران فراگیر مسیر توسعه مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار کارجویان را فراهم ساخته است. کارجویان با انتخاب مسیر رشد بر اساس توانمندی و استعدادهای خود در ایران فراگیر، مهارت های لازم را در قالب دوره‌های آموزشی طی خواهند کرد و به صورت مستمر تحت مهارت‌سنجی از طریق پلت فرم هوشمند قرار می‌گیرند و نتایج آن به طور مستقیم در اختیار ایشان قرار می گیرد.

عضویت در خبرنامه

عضویت

راه های ارتباطی

تصویر IMG

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به ایران فراگیر بوده و هرگونه کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.

تصویر IMG صفحه نخستدوره هادوره های شغلیاخبارمقالاتاشتراکدوره هاسوالات متداول