متخصص برندینگ دقیقا چه کاری انجام می دهد؟
متخصص برند شخصی است که درک و تصویر برند را در بازار می سنجد و به برند کمک می کند تا از طریق ابزارهای تعاملی و بازاریابی مسیر خود را در میان مخاطبانش باز کند. به این ترتیب ، متخصص برندینگ وظیفه ایجاد هویت و مزیت رقابتی را دارد. همچنین وظیفه مدیریت عناصر ملموس (قیمت ، بسته بندی ، طراحی وب سایت ، آرم و غیره) و عناصر نامشهود (ارزش پیشنهادی ، وفاداری و غیره) را بر عهده دارد. نکته ای که برند و بازاریابی را با هم ترکیب می کند این است که تکنیک های بازاریابی ابزارهای مدیریت برند معرفی شدند. مدیریت برند فرآیند تعریف هویت از یک ارزش پیشنهادی و تزریق آن به ذهن جامعه هدف است. از آنجا که آنچه برند می گوید لزوماً با مخاطب مورد نظر یکسان نیست ، بنابراین این کارشناسان و تیم برند تجاری هستند که باید این انحرافات را بررسی کرده و راه حلی (احتمالاً در قالب یک کمپین) ایجاد کنند. آنچه از یک کارشناس برند انتظار می رود ، بهبود شاخص های برند است ، از جمله: افزایش آگاهی از برند
وظایف
تدوین برنامه سالانه برند و اجرای آن
تدوین استراتژی برند، از جمله تعیین راهنماهای سبک، دستورالعملهای برند، دید تجاری و ارزش پیشنهادی برای کوتاهمدت و بلندمدت
یکپارچهسازی تمام عناصر برندینگ سازمانی، برندینگ محصول، برندینگ اینترنتی، تبلیغات و بازاریابی محلی و اینترنتی کسب و کار
پیشبینی و تخصیص منابع از جمله بودجه و نیروها به اهداف
پیشبینی و ارائه پیشنهاد انواع محتواهای خلاقانه متنی، صوتی و تصویری در راستای اهداف برند
کشف فرصتهای جدید آگاهسازی برند مانند کانالهای رسانههای اجتماعی، برنامهها، قالبهای تبلیغاتی و غیره
انجام تحقیقات بازاریابی درباره مخاطبان هدف و مشتریان آنلاین سازمان
خلق ایدههای جدید و روشهای نوآورانه برای حل مسئله در حوزه برند سازی
بررسی روند کاری کارمندان داخلی سازمان و همسو کردن زیر بخشهای موجود در راستای هدف
ایجاد طرحی که هویت تولیدات و خدمات تجاری شما را شرح خواهد داد
آموزش و گوشزد کردن نکات به بخش فروش و بازاریابی
به تحقق رساندن وعدههای تولید
ایجاد یک خاطره مثبت در ذهن مشتری برای بازگشت آن به برند
بررسی بازارهای داخلی و خارجی و مطالعه آخرین روشهای برند سازی
ارائه گزارش به مدیر برند و مدیران ارشد در مورد تحقق اهداف برندینگ
سنجش میزان اثربخشی برنامههای مارکتینگ بهوسیله محاسبه KPIهای مناسب
تهیه گزارشهای تحلیلی با توجه به نتایج بهدستآمده و ارائه پیشنهاد برای بهبود فرایندهای کاری
مدیریت برقراری ارتباط با کانالهای تبلیغاتی
مدیریت بودجه و مخارج کمپینهای برندینگ
درک ویژگیهای محصولات خود، تحقیق در مورد رقبا و کشف راهکارهای آنها برای یافتن شکاف در صنعت و تعیین اهداف بازاریابی و تبلیغات برای برند بر این اساس
امروزه، مهارتهای نرم در کسب درآمد و خود اشتغالی، کار تیمی و رشد و توسعه سازمان، بیش از مهارتهای سخت اهمیت دارند و در حقیقت نقشه راه یادگیری برای رسیدن به شایستگیهای شغلی در مهارت آموزی است. لذا فراگیری مهارتهای لازم برای توسعه فردی، لازمه توانمندسازی کارجویان است و ایران فراگیر مسیر توسعه مهارتهای لازم برای ورود به بازار کار کارجویان را فراهم ساخته است. کارجویان با انتخاب مسیر رشد بر اساس توانمندی و استعدادهای خود در ایران فراگیر، مهارت های لازم را در قالب دورههای آموزشی طی خواهند کرد و به صورت مستمر تحت مهارتسنجی از طریق پلت فرم هوشمند قرار میگیرند و نتایج آن به طور مستقیم در اختیار ایشان قرار می گیرد.
تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به ایران فراگیر بوده و هرگونه کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.