دوره‌هادوره های شغلیآکادمی‌هااشتراکسوالات متداولاستعلام مدرکدرباره ما

فیلتر

شغل ها (صفحه مشاهده شغل) 1402 شمسی 100,000,000 170,000,000 440,000,000 2023 میلادی 83,000 143,000 223,000

متخصص برندینگ

متخصص برندینگ دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

متخصص برند شخصی است که درک و تصویر برند را در بازار می سنجد و به برند کمک می کند تا از طریق ابزارهای تعاملی و بازاریابی مسیر خود را در میان مخاطبانش باز کند. به این ترتیب ، متخصص برندینگ وظیفه ایجاد هویت و مزیت رقابتی را دارد. همچنین وظیفه مدیریت عناصر ملموس (قیمت ، بسته بندی ، طراحی وب سایت ، آرم و غیره) و عناصر نامشهود (ارزش پیشنهادی ، وفاداری و غیره) را بر عهده دارد. نکته ای که برند و بازاریابی را با هم ترکیب می کند این است که تکنیک های بازاریابی ابزارهای مدیریت برند معرفی شدند. مدیریت برند فرآیند تعریف هویت از یک ارزش پیشنهادی و تزریق آن به ذهن جامعه هدف است. از آنجا که آنچه برند می گوید لزوماً با مخاطب مورد نظر یکسان نیست ، بنابراین این کارشناسان و تیم برند تجاری هستند که باید این انحرافات را بررسی کرده و راه حلی (احتمالاً در قالب یک کمپین) ایجاد کنند. آنچه از یک کارشناس برند انتظار می رود ، بهبود شاخص های برند است ، از جمله: افزایش آگاهی از برند

وظایف

تدوین برنامه سالانه برند و اجرای آن

تدوین استراتژی برند، از جمله تعیین راهنماهای سبک، دستورالعمل‌های برند، دید تجاری و ارزش پیشنهادی برای کوتاه‌مدت و بلندمدت

یکپارچه‌سازی تمام عناصر برندینگ سازمانی، برندینگ محصول، برندینگ اینترنتی، تبلیغات و بازاریابی محلی و اینترنتی کسب و کار

پیش‌بینی و تخصیص منابع از جمله بودجه و نیروها به اهداف

پیش‌بینی و ارائه‌ پیشنهاد انواع محتواهای خلاقانه‌ متنی، صوتی و تصویری در راستای اهداف برند

کشف فرصت‌های جدید آگاه‌سازی برند مانند کانال‌های رسانه‌های اجتماعی، برنامه‌ها، قالب‌های تبلیغاتی و غیره

انجام تحقیقات بازاریابی درباره‌ مخاطبان هدف و مشتریان آنلاین سازمان

خلق ایده‌های جدید و روش‌های نوآورانه برای حل مسئله در حوزه برند سازی

بررسی روند کاری کارمندان داخلی سازمان و همسو کردن زیر بخش‌های موجود در راستای هدف

ایجاد طرحی که هویت تولیدات و خدمات تجاری شما را شرح خواهد داد

آموزش و گوشزد کردن نکات به بخش فروش و بازاریابی

به تحقق رساندن وعده‌های تولید

ایجاد یک خاطره مثبت در ذهن مشتری برای بازگشت آن به برند

بررسی بازارهای داخلی و خارجی و مطالعه آخرین روش‌های برند سازی

ارائه‌ گزارش به مدیر برند و مدیران ارشد در مورد تحقق اهداف برندینگ

سنجش میزان اثربخشی برنامه‌های مارکتینگ به‌وسیله‌ محاسبه KPIهای مناسب

تهیه‌ گزارش‌های تحلیلی با توجه به نتایج به‌دست‌آمده و ارائه‌ پیشنهاد برای بهبود فرایندهای کاری

مدیریت برقراری ارتباط با کانال‌های تبلیغاتی

مدیریت بودجه و مخارج کمپین‌های برندینگ

درک ویژگی‌های محصولات خود، تحقیق در مورد رقبا و کشف راهکارهای آن‌ها برای یافتن شکاف در صنعت و تعیین اهداف بازاریابی و تبلیغات برای برند بر این اساس

استخدام شو همین الان شروع کن شرایط کاری: دورکاری / پاره وقت / تمام وقت

ویدویی معرفی شغل

T-Shape مهارتی

T-Shape چسیت؟
تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این

مهارت های سخت

مهارت های نرم

دوره ها

دوره های شغلی

تفکر نوآورانه مهارت ارتباط نوشتاری کارگروهی مهارت های حل مسئله چند وظیفه ای انعطاف پذیری توجه به جزئیات تفکر انتقادی تحلیل و استنباط متقاعدسازی صبر خلاقیت تفکر انتقادی کارگروهی شبکه سازی تفکر نوآورانه متقاعدسازی خلاقیت اعتماد به نفس مدیریت زمان صبر مهارت ارتباط نوشتاری مهارت ارتباط دیداری شبکه سازی تیم سازی مهارت های حل مسئله مهارت ارتباط کلامی مهارت ارتباط کلامی تیم سازی مهارت ارتباط دیداری چند وظیفه ای انعطاف پذیری ایجاد مهارت های بین فردی مهارت فروش تصمیم گیری مدیریت زمان تصمیم گیری ایجاد مهارت های بین فردی مهارت فروش شبکه سازی اعتماد به نفس خلاقیت تفکر انتقادی کارگروهی چند وظیفه ای مهارت فروش اعتماد به نفس تفکر نوآورانه مهارت ارتباط نوشتاری ایجاد مهارت های بین فردی متقاعدسازی مهارت ارتباط دیداری اعتماد به نفس صبر مهارت ارتباط کلامی تیم سازی تصمیم گیری کارگروهی خلاقیت مهارت های حل مسئله مدیریت زمان مهارت ارتباط نوشتاری انعطاف پذیری توجه به جزئیات مدیریت زمان مهارت های حل مسئله ایجاد مهارت های بین فردی توجه به جزئیات مهارت ارتباط کلامی شبکه سازی تحلیل و استنباط تیم سازی تحلیل و استنباط مهارت فروش متقاعدسازی توجه به جزئیات چند وظیفه ای انعطاف پذیری تحلیل و استنباط تصمیم گیری تفکر نوآورانه مهارت ارتباط دیداری صبر تفکر انتقادی نام تجاری بازاریابی برند بازاریابی دیجیتال مدیریت برند بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی روابط عمومی تحقیقات بازار توسعه برند فتوشاپ تحلیل رقابتی تحلیل داده ها استراتژی بازاریابی مدیریت رسانه های اجتماعی استراتژی برند
تصویر IMG دوره‌هادوره های شغلیآکادمی‌هااشتراکسوالات متداولاستعلام مدرکدرباره ما