با پیشرفت تکنولوژی ، گسترش سرعت انتقال اطلاعات بخصوص در فضای مجازی شدت گرفته است. به همین دلیل ، دیگر رسانه در انحصار روزنامه نگاران و صاحبان رسانه نیست و هر فرد یا کسب و کاری قادر به تولید و انتشار محتوا در حوزه های خبری،تکنولوژی،ورزشی،بازی و... است.
ما در مدیا پارک نیتک با روالی تازه در نوآوری به دنبال رشد محصولات و کسب کارهای محتوایی و توسعه بازار برای تولیدات محتوای دیجیتال هستیم.
ما در بهار سال 1400 به عنوان پایه نوآوری گروه وسنی فعالیت خود را در فضایی بالغ بر 4000 متر مربع در پارک فاوای مشهد با 8 استودیوی تصویری آزمایشگاه تولید محتوا، کلاسهای آموزشی، اتاق جلسات و 256 میز کار اشتراکی در مشهد آغاز نموده و هم اکنون در تهران و سمنان نیز فعالیت خود را توسعه داده ایم.
اولویت ما توسعه بازار برای افراد و تیمهایی است که به دنبال تولید ایدههای محتوای دیجیتال هستند و میکوشیم با استفاده از ابزارها و مزایای متعددی که در اختیار داریم ، شرایطی را برای فرد یا تیمهای خلاق فراهم نماییم تا با تمرکز بر روی رشد ایده های نوآورانه با سرعت بیشتری در مسیر ساخت محصول و عرضه محصول خود حرکت نماییم.
بهبود کیفیت و عملکرد
کاهش هزینه ها و افزایش تولید
تمرکز بر یک حوزه خاص و تأمین جملگی نیازمندی ها با کمک استارتاپهای وابسته
استفاده از ظرفیت تمامی کارآفرینان خلاق
تأمین زیرساخت لازم برای کسب و کارها و اشتغال آفرینی
فراهم آوردن امکان اجرا و توسعه ایدهها
رشد سریع و همه جانبه
جلب اعتماد افراد و سازمانها در خصوص کمیت و کیفیت خدمات
امکان مقیاس پذیری و اجرای طرحها در سطح کشوری و جهانی
اهداف
تولید محتوا نیازمند زیر ساختهای حرفه ای و استودیوهای مجهز به همراه تیم حرفه ای است و نظارت کامل، ممیزی و رتبه بندی اطلاعات را میطلبد. لذا با همین اهداف، خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک برای ساخت کارهای فاخر متولد شد.
ما در این مجموعه تلاش میکنیم تا با توجه به نیازهای روز بازار، مرجعیت تولید محتوا را به دست بگیریم و با ساخت برندینگ در سطوح داخلی و بین المللی به پیشرفت حوزه های انیمیشن ،بازی ،ویدئو پادکست، پایگاههای اطلاع رسانی، کانالها و سایتهای خرید و فروش و صفحات اجتماعی و... کمک کنیم.
چشم انداز
نیتک با توجه به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود در نظر دارد در سالهای 1399 الی 1400 به ساخت و تجهیز مرکز محتوای دیجیتال و هم چنین تجهیز واحدهای اداری و استودیوها بپردازد.
طرح ریزی و برنامه ریزیهای اجرایی و در انتهای این بازه زمانی معرفی مرکز جز چشم انداز این مجموعه است.
این مرکز در سالهای 1400 الی 1401 به دریافت و ارزیابی کسب و کار خواهد پرداخت در این بازه زمانی برگزاری رویدادها دریافت طرح ها و ایده ها و ارزیابی آنها شتابدهی تیمها و در نهایت آماده سازی در جهت تجاری سازی طرح ها رخ خواهد داد.
در ادامه و در سالهای 1401 الی 1402 تجاری سازی چرخه اولیه و شتاب دهی به چرخه دوم از برنامه های این مجموعه است. با توجه به آماده سازی بخشها و برنامه ریزیهای فوق الذکر مجموعه در نظر دارد در سالهای 1402 الی 1403 با ورود به حوزه های دیگر مانند اشیا ،گردشگری اینترنت و حتی حوزه های کسب و کاری جدید مانند بورس و سرمایه گذاری آموزش و ..... فعالیت خود را گسترش دهد.
این مرکز امید دارد در سالهای 1403 الی 1404 به مرحله سودآوری و طراحی فرآیندها و سازو کارهای فعالیتهای خود برسد.
مدیا پارک نیتک با روالی تازه در نوآوری در بهار سال 1400 به عنوان پایه نوآوری گروه وسنی فعالیت خود را در فضایی بالغ بر 4000متر مربع در پارک فاوای مشهد با 8 استودیوی تصویری، آزمایشگاه تولید محتوا، کلاس های آموزشی، اتاق جلسات و 256 میز کار اشتراکی در مشهد آغاز نموده است.
این مرکز از سال 1397 در مرکز رشد دانشگاه علامه طباطبائی تهران فعالیت خود را با ساخت آزمایشگاه تولید محتوا، استودیو مجهز صدا و تصویر و با همراهی تیم تخصصی تجاریسازی برای کمک به بازار کار و فعالان این حوزه آغاز کرد و در ادامه تصمیم گرفت تا مدیاپارک نیتک را در شرق کشور پایهگذاری نماید.
مدیا پارک نیتک با تکیه برتجارب موفق خویش برآن شد تا فعالیتهای خویش را بر بستری نو گسترش بخشد و در همین راستا در پارک فناوری و اطلاعات استان سمنان مرکزی مشابه در دست احداث میباشد که انشاالله باکوشش و اهتمام نیروهای پرتلاش مجموعه تا تابستان 1403 به بهره برداری خواهد رسید.
نیتک با توجه به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود در نظر دارد در سالهای 1399 الی 1400 به ساخت و تجهیز مرکز محتوای دیجیتال و هم چنین تجهیز واحدهای اداری و استودیوها بپردازد.
طرح ریزی و برنامه ریزیهای اجرایی و در انتهای این بازه زمانی معرفی مرکز جز چشم انداز این مجموعه است.
این مرکز در سال های 1400 الی 1401 به دریافت و ارزیابی کسب و کار خواهد پرداخت در این بازه زمانی برگزاری رویدادها دریافت طرح ها و ایده ها و ارزیابی آنها شتابدهی تیمها و در نهایت آماده سازی در جهت تجاری سازی طرح ها رخ خواهد داد.
در ادامه و در سالهای 1401 الی 1402 تجاری سازی چرخه اولیه و شتاب دهی به چرخه دوم از برنامه های این مجموعه است. با توجه به آماده سازی بخشها و برنامه ریزیهای فوق الذکر نیتک در نظر دارد در سالهای 1402 الی 1403 با ورود به حوزه های دیگر مانند اشیا ،گردشگری اینترنت و حتی حوزه های کسب و کاری جدید مانند بورس و سرمایه گذاری، آموزش و ..... فعالیت خود را گسترش دهد.
این مرکز امید دارد در سالهای 1403 الی 1404 به مرحله سودآوری و طراحی فرآیندها و سازو کارهای فعالیتهای خود برسد.