دوره‌هادوره های شغلیآکادمی‌هااشتراکسوالات متداولاستعلام مدرکدرباره ما

ارتقا خود و بیزینس تان با مدیریت بازخورد مشتریان

تصویر IMG
ارتقا خود و بیزینس تان با مدیریت بازخورد مشتریان
شروع یادگیری
سرفصل ها

برگزارکننده: آکادمی 360 درجه

تعداد درس ها: 5

مدت زمان دوره: secondsToTime(3246.28)

ظرفیت:

تعداد خریداران: 2

شروع ثبت نام:

پایان ثبت نام:

تاریخ برگزاری از: 1402/12/16

تاریخ برگزاری تا: 1407/12/29

انتخاب مربی
20,000
مربی انتخاب شده شما:
مربی

مبلغ کل:

%

مبلغ کل:

شما قبلا در این دوره ثبت نام کرده اید جهت مشاهده دروس دوره بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

معرفی

مشتریاتون چیزای زیادی دارن که میخوان بهتون بگن. وقتی شما دیدگاه های اون ها رو تبدیل به کارکرد مفیدی میکنین، همه سود میبرن. به همین خاطره که هر سازمانی صرف نظر از بزرگی یا صنعتی که درش هست، به یک رهیافت مفید برای مدیریت بازخورد مشتری نیاز داره. این دوره یک رهیافت مرحله به مرحله برای جمع آوری، پیگیری و استفاده از بازخورد مشتری بهتون میده که با مثال هایی تکمیل شده و نشون میده که سایر کمپانی ها در این جو مهم چکار میکنن. برد کلوند متخصص تجربیات مشتری و خدمات مشتریه که توضیح میده چطور به بازخوردهای مثبت یا منفی جواب بدیم، روند رایج بازار رو در طول زمان پیگیری کنیم و بازخوردها رو تبدیل به اقدام عملی کنیم. همچنین مثال هایی از بعضی سازمان های جهانی میزنه. برد میگه که چطور از بازخورد مشتری سود ببریم و تجربیات مشتریان رو ارتقا ببخشیم و چطور در کالا، خدمات یا پروسه هامون پیشرفت کنیم. عنوان ها شامل: چرا پیگیری و استفاده از بازخورد مشتری خیلی مهمه منتشر کردن اهداف مدیریت بازخورد در لحظه پاسخگویی به بازخوردهای مثبت و منفی جمع آوری بازخوردها آنالیز بازخوردها عمل براساس بازخوردها ارزیابی نتایج شنیدن صدای مشتری عنوان اصلی : Customer Service: Managing Customer Feedback این مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان 54 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم: معرفی: مدیریت خدمات مشتری اهمیت مدیریت بازخورد مشتری : مدیریت بازخورد مشتری چیست؟ چرا مدیریت بازخورد مشتری مهم است؟ منتشر کردن اهداف پرهیز از تله ها ویژگی های یک رهیافت موثر مدیریت بازخورد مشتری به محض وقوع: مدیریت بازخورد مشتری در لحظه اختیار عمل دادن به افراد پاسخگویی به بازخوردهای مثبت یا عمومی مدیریت موفق بازخوردهای منفی رهیافت استراتژیک برای مدیریت بازخورد مشتری: یک چهارچوب استراتژیک برای مدیریت بازخورد مشتری منابع بازخورد مشتری جمع آوری بازخورد، آنالیز داده ها عمل براساس بازخوردها ارزیابی نتایج، ابتکار و بازآرایی نتیجه گیری: رواج یک فرهنگ حمایتی مرحله بعد
بیشتر ...
بستن
نوع آموزش: آفلاین
مربی: خیر
گواهینامه:
گواهی آموزشی: خیر
تمرین:
خیر
سطح:
مقدماتی
دارای آزمون: خیر
ارائه دهنده مدرک آزمون:
آکادمی 360 درجه آکادمی 360 درجه
ارائه مدرک:
آکادمی 360 درجه

مدرسین دوره

تصویر IMG

آکادمی 360 درجه

سیکل
eye

داستان از آنجایی شروع می‌شود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود نیاز به راه‌اندازی یک کمپین دیجیتال دارید و می‌خواهید بتوانید با ابزارها و کانال‌های تبلیغاتی که در اختیارتان قرار دارد با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید؛ اینجاست که پای مدرسه 360 درجه به ماجرا باز می‌شود…

تصویر IMG

آکادمی 360 درجه

سیکل
eye

داستان از آنجایی شروع می‌شود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود نیاز به راه‌اندازی یک کمپین دیجیتال دارید و می‌خواهید بتوانید با ابزارها و کانال‌های تبلیغاتی که در اختیارتان قرار دارد با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید؛ اینجاست که پای مدرسه 360 درجه به ماجرا باز می‌شود…

تصویر IMG

آکادمی 360 درجه

سیکل
eye

داستان از آنجایی شروع می‌شود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود نیاز به راه‌اندازی یک کمپین دیجیتال دارید و می‌خواهید بتوانید با ابزارها و کانال‌های تبلیغاتی که در اختیارتان قرار دارد با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید؛ اینجاست که پای مدرسه 360 درجه به ماجرا باز می‌شود…

تصویر IMG

آکادمی 360 درجه

سیکل
eye

داستان از آنجایی شروع می‌شود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود نیاز به راه‌اندازی یک کمپین دیجیتال دارید و می‌خواهید بتوانید با ابزارها و کانال‌های تبلیغاتی که در اختیارتان قرار دارد با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید؛ اینجاست که پای مدرسه 360 درجه به ماجرا باز می‌شود…

تصویر IMG

آکادمی 360 درجه

سیکل
eye

داستان از آنجایی شروع می‌شود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود نیاز به راه‌اندازی یک کمپین دیجیتال دارید و می‌خواهید بتوانید با ابزارها و کانال‌های تبلیغاتی که در اختیارتان قرار دارد با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید؛ اینجاست که پای مدرسه 360 درجه به ماجرا باز می‌شود…

مدرس

تصویر IMG

گروه مدرسین 360

266163
eye

گروه مدرسین 360 شامل مجموعه‌ای از اساتید متخصص در حوزه‌های مختلف کاری، با هدف ارتقاء سطح علمی و اطلاعات شغلی، اقدام به جمع‌آوری منابع و محتوای مفید برای آماده سازی نیروی کار کرده است.

مربیان دوره

پیشنیاز های دوره

شغل های دوره

سرفصل های دوره

جلسات های ورکشاپ

سرفصل های بوتکمپ

فصل اول : معرفی

معرفی

فصل اول : اهمیت مدیریت بازخورد مشتری

اهمیت مدیریت بازخورد مشتری

فصل اول : مدیریت بازخورد مشتری به محض وقوع

مدیریت بازخورد مشتری به محض وقوع

فصل اول : رهیافت استراتژیک برای مدیریت بازخورد مشتری

رهیافت استراتژیک برای مدیریت بازخورد مشتری

فصل اول : نتیجه گیری درس

نتیجه گیری

نظرات کاربران

برای این دوره هیچ نظری ثبت نشده است.

سوالات متداول

عضویت و خرید

کلاس‌ها و مدرسین

آزمون ها و تمرین ها

برچسب ها

برچسبی ثبت نشده است.

مربیان دوره

تصویر IMG دوره‌هادوره های شغلیآکادمی‌هااشتراکسوالات متداولاستعلام مدرکدرباره ما