تولید کننده دوره: سامانه رَند
تعداد درس های دوره: 5
مدت زمان دوره: 0
تعداد خریداران این دوره: 0
مشتریاتون چیزای زیادی دارن که میخوان بهتون بگن. وقتی شما دیدگاه های اونها رو تبدیل به کارکرد مفیدی میکنین، همه سود میبرن. بهمین خاطره که هر سازمانی صرف نظر از بزرگی یا صنعتی که درش هست، به یک رهیافت مفید برای مدیریت بازخورد مشتری نیاز داره. این دوره یک رهیافت مرحله به مرحله برای جمع آوری، پیگیری و استفاده از بازخورد مشتری بهتون میده که با مثالهایی تکمیل شده و نشون میده که سایر کمپانی ها در این جو مهم چکار میکنن. برد کلوند متخصص تجربیات مشتری و خدمات مشتریه که توضیح میده چطور به بازخوردهای مثبت یا منفی جواب بدیم، روند رایج بازار رو در طول زمان پیگیری کنیم و بازخوردها رو تبدیل به اقدام عملی کنیم. همچنین مثالهایی از بعضی سازمانهای جهانی میزنه. برد میگه که چطور از بازخورد مشتری سود ببریم و تجربیات مشتریان رو ارتقا ببخشیم و چطور در کالا، خدمات یا پروسه هامون پیشرفت کنیم. عنوان ها شامل: چرا پیگیری و استفاده از بازخورد مشتری خیلی مهمه منتشر کردن اهداف مدیریت بازخورد در لحظه پاسخگویی به بازخوردهای مثبت و منفی جمع آوری بازخوردها آنالیز بازخوردها عمل براساس بازخوردها ارزیابی نتایج شنیدن صدای مشتری عنوان اصلی : Customer Service: Managing Customer Feedback این مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان 54 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم: معرفی: مدیریت خدمات مشتری اهمیت مدیریت بازخورد مشتری : مدیریت بازخورد مشتری چیست؟ چرا مدیریت بازخورد مشتری مهم است؟ منتشر کردن اهداف پرهیز از تله ها ویژگی های یک رهیافت موثر مدیریت بازخورد مشتری به محض وقوع: مدیریت بازخورد مشتری در لحظه اختیار عمل دادن به افراد پاسخگویی به بازخوردهای مثبت یا عمومی مدیریت موفق بازخوردهای منفی رهیافت استراتژیک برای مدیریت بازخورد مشتری: یک چهارچوب استراتژیک برای مدیریت بازخورد مشتری منابع بازخورد مشتری جمع آوری بازخورد، آنالیز داده ها عمل براساس بازخوردها ارزیابی نتایج، ابتکار و بازآرایی نتیجه گیری: رواج یک فرهنگ حمایتی مرحله بعد
براد کلیولند، یک استراتژیست و متخصص خدمات مشتری، مدیریت و خدمات omnichannel ، در سطح جهان میباشد. براد، پس از مشاور و سخنوری، در 45 ایالت و بیش از 60 کشور کار کرده است و مشتریان او بسیاری از رهبران خدماتی شرکتهایی مانند: Apple, American Express, USAA, Google و دیگران را شامل می شود. او همچنین میهمان دولتمردان کشورهای آمریکا، استرالیا، آلمان، کانادا و بریتانیا بوده است. براد هشت کتاب را نوشته و دریافتکننده جایزه بهترین Amazon.com است. کتابها و مقالات او به بیش از ده زبان ترجمه شدهاند، و مقالات او در رسانهها از وال استریت ژورنال و نیویورکتایمز تا NPR's All Things Considered چاپ شده است. او در رشته خدمات مشتری جوایز متعددی را دریافت کرد و نامزد دریافت جایزه معتبر "Computerworld Smithsonian 21st Century Pioneering" شد. براد در ماه مه 2012 برنده جایزه "ICMI's Inaugural Lifetime Achievement" شد. براد ، یکی از شرکای اولیه و مدیر اجرایی موسسه بین المللی مدیریت مشتری (ICMI) است ، او شرکت را به یک رهبر صنعتی جهانی تبدیل کرد که در حال حاضر بخشی از United Business Media (London: UBM.L) است. در حال حاضر او یک مشاور، نویسنده و سخنران است. براد در Sun Valley, Idaho، با همسرش Kirsten و دخترشان، گریس زندگی میکند. او یک خلبان خصوصی است که از اسکی و دوچرخهسواری کوهستانی لذت میبرد و تا بحال 5 میلیون مایل سفر کرده است.
امروزه، مهارتهای نرم در کسب درآمد و خود اشتغالی، کار تیمی و رشد و توسعه سازمان، بیش از مهارتهای سخت اهمیت دارند و در حقیقت نقشه راه یادگیری برای رسیدن به شایستگیهای شغلی در مهارت آموزی است. لذا فراگیری مهارتهای لازم برای توسعه فردی، لازمه توانمندسازی کارجویان است و ایران فراگیر مسیر توسعه مهارتهای لازم برای ورود به بازار کار کارجویان را فراهم ساخته است. کارجویان با انتخاب مسیر رشد بر اساس توانمندی و استعدادهای خود در ایران فراگیر، مهارت های لازم را در قالب دورههای آموزشی طی خواهند کرد و به صورت مستمر تحت مهارتسنجی از طریق پلت فرم هوشمند قرار میگیرند و نتایج آن به طور مستقیم در اختیار ایشان قرار می گیرد.
تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به وب سایت ایران فراگیر بوده و هرگونه کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.