تولید کننده دوره: سامانه رَند
تعداد درس های دوره: 6
مدت زمان دوره: 0
تعداد خریداران این دوره: 0
در این مجموعه آموزش با واژه Customer Targeting آشنا می شوید. معنای این کلمات این یافتن و نگهداشت مشتری هاست. با مشاهده این دوره آموزشی مدرس مجموعه تکنیک های یافتن مشتری ها ، استفاده از ایجاد کردن محتوا و یا دیگر روش های بازاریابی برای بدست آوردن آن ها و پس از آن نگهداری و وفادار سازی مشتری به برند ، شرکت و فروشگاه خود را یاد می گیرید. برخی از مطالب این مجموعه آموزش عبارتند از : - آشنایی با انواع مشتری ها - مزایای تکنیک Customer Targeting برای بازاریاب ها - آموزش روشهای بدست آوردن مشتری های B2C و B2B - آموزش ایجاد کردن سند خصوصیات مشتری - استفاده از سند خصوصیات مشتری برای برنامه ریزی و تصمیم سازی برنامه های بازاریابی و . . . عنوان اصلی : Marketing Foundations: Targeting این مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان 27 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم: مقدمه : خوش آمدگویی مقدمه ای بر هدف گذاری و هدف گیری : اهمیت شناخت مشتری هایتان آشنایی با انواع مشتری ها آشنایی با مزایای هدف گذاری مشتریان هدف گیری مشتریان B2C : آشنایی با مشتریان B2C آشنایی با خصوصیات مشتریان B2C آشنایی با مواردی که مشتری های B2C را تحت تاثیر قرار میدهند آموزش دسترسی پیدا کردن به مشتری های B2C تان آموزش هدف گذاری برای دسترسی به مشتریان B2B : آشنایی با مشتریان B2B آشنایی با خصوصیات مشتریان B2B آشنایی با عوامل اثرگذار روی مشتری های B2B آموزش دسترسی پیدا کردن به مشتری های B2B ایجاد کردن سند خصوصیات مشتریان ( Customer Persona ) : سند خصوصیات مشتری چیست ؟ آموزش نحوه ایجاد سند خصوصیات مشتری بررسی نمونه هایی از سند خصوصیات مشتری استفاده از سند خصوصیات مشتری در برنامه های بازاریابی تان
Luan Wise - لوآن وای Luan Wise دارای 15 سال تجربه B2B بازاریابی در میان نمایندگی ها ، طرف مشتری و نقش مشاوره است. Luan Wise یک مجموعه مهارت های متنوع را پرورش داده است. او در هر دو نمایشگاه های تجاری بازاریابی سنتی، رویدادها، پست های مستقیم و سایر رسانه های چاپی و همچنین بازاریابی دیجیتال به خوبی شناخته شده است. او به مشتریانش کمک می کند که فعالیت بازاریابی خود را موثرتر کنند، و اطمینان حاصل شود که پیام های کلیدی آنها در زمان مناسب به افراد صحیح برخورد می شود. لوآن در بخش های مختلفی از جمله لوازم اداری، خدمات پستی، مخابرات، استخدام، مدیریت امکانات و آموزش عالی کار کرده است. او برای برندهای شناخته شده ای مانند Royal Mail، Hilton Hotels & Resorts و دانشگاه کمبریج و همچنین انواع شرکت هایی که در زمینه کاریشان ، بزرگ هستند اما برای جهان ناشناخته هستند ، مشغول به کار بوده است. لوآن همچنین نویسنده Relax است : یک راهنمای مفید برای شبکه های اجتماعی برای شما و کسب و کار شما.
امروزه، مهارتهای نرم در کسب درآمد و خود اشتغالی، کار تیمی و رشد و توسعه سازمان، بیش از مهارتهای سخت اهمیت دارند و در حقیقت نقشه راه یادگیری برای رسیدن به شایستگیهای شغلی در مهارت آموزی است. لذا فراگیری مهارتهای لازم برای توسعه فردی، لازمه توانمندسازی کارجویان است و ایران فراگیر مسیر توسعه مهارتهای لازم برای ورود به بازار کار کارجویان را فراهم ساخته است. کارجویان با انتخاب مسیر رشد بر اساس توانمندی و استعدادهای خود در ایران فراگیر، مهارت های لازم را در قالب دورههای آموزشی طی خواهند کرد و به صورت مستمر تحت مهارتسنجی از طریق پلت فرم هوشمند قرار میگیرند و نتایج آن به طور مستقیم در اختیار ایشان قرار می گیرد.
تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به وب سایت ایران فراگیر بوده و هرگونه کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.