تولید کننده دوره: سامانه رَند
تعداد درس های دوره: 16
مدت زمان دوره:
تعداد خریداران این دوره: 0
در این کورس آموزشی یاد می گیرید که چطور مدیریت کلان و رهبری تیم های بازاریابی را انجام دهید تا آن ها بتوانید به خوبی به وظایف خود عمل کرده و فروشهای موفق و مشتریانی وفادار برای کالا و خدمات مورد نظر شما دست و پا کنند. آیا موارد لازم واسه رهبری عالی تیم بازاریابی، رقابت عالی، همکاری عالی، و رسیدن به نتایج عالی رو دارین؟ توی این دوره با کمک متخصص بازاریابی یعنی درو بوید، یاد بگیرین که چطور در نقش مدیر جدید بازاریابی ظاهر شین. درو بهتون کمک میکنه جایگاه جدیدتون، تیمتون، و منابعتونو بشناسین و واسه اهداف بازاریابی سازمانتون یک استراتژی ترتیب بدین. اون بهتون نشون میده که چطور تیمتونو توی مسیر درست قرار بدین و افراد با استعداد رو جذب کنین. بعلاوه نکاتی رو در مورد چرخوندن بیزنس و تقویت مهارت های مدیریتی میگه. موضوعات این دوره از این قبیل اند: درک انتظارات رییس خود ایجاد روابط شناخت منابع خود توصیف اهداف بازاریابی تشکیل یک تیم استخدام بهترین استعدادها ارزیابی نتایج عنوان اصلی : Leading a Marketing Team این مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان 49 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم: مقدمه : خوش آمد گویی چه چیزهایی را باید بدانید درک شرایط خود : رییس خود را بشناسید با هم تیمی های خود ارتباط برقرار کنید با تیم جدید خود ملاقات کنید شرایط بازار خود را بشناسید منابع خود را ارزیابی کنید ساخت استراتژی : اهداف بازاریابی را توصیف کنید رهبری فرایند برنامه ریزی ساخت یک تیم شایسته : تیم خود را ارزیابی کنید ساختار مناسبی ایجاد کنید بهترین استعداد ها را جذب کنید آموزش و پیشرفت تیم اداره ی بیزنس : مقیاس عملکرد تهیه کنید اتفاقات غیرمنتظره را مدیریت کنید مدیریت نوآوری در بازاریابی
درو بوید ، یک رهبر جهانی در خلاقیت و نوآوری است. او به عنوان مدیر اجرایی کارشناسی ارشد در برنامه بازاریابی و استادیار بازاریابی و نوآوری در دانشگاه سینسیناتی خدمت می کند. پس از موفقیت حرفه ای کسب و کار، او وارد دنیای دانشگاه ها شد. او 17 سال را با Johnson & Johnson در بازاریابی، ادغام و خرید و توسعه بین المللی گذرانده است. قبل از Johnson & Johnson، او با "United Airlines"، در فروش، بازاریابی و برنامه ریزی استراتژیک کار می کرد. او یکی از پیشگامان پیشبرد همکاری های استراتژیک بین شرکتهای هواپیمایی بود که منجر به ایجاد Star Alliance شد. او در دوره های خود، این تئوری را در یک محیط کلاس درس سنتی با تجربه بیش از سه دهه تدریس کرده است، و تجربیات بازاریابی و نوآوری در دنیای واقعی را فراهم می کند. او سه جایزه آموزشی معتبر را به دست آورده است و افتخار دارد که به عنوان سخنران مهمان در دانشگاه کلمبیا، دانشگاه ییل، دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه میشیگان، دانشگاه شیکاگو، دانشکده مدیریت کالج در دانشگاه شمال غربی، و دانشگاه دوک بوده است. او از آکادمی نیروی هوایی ایالات متحده در سال 1976 با لیسانس علوم در علوم مدیریت و تحقیقات عملیاتی فارغ التحصیل شد. او مدرک تحصیلی از دانشگاه شیکاگو را کسب کرده است. او در سینسیناتی، اوهایو، با همسرش، وندی و پسرش رایان زندگی می کند.
امروزه، مهارتهای نرم در کسب درآمد و خود اشتغالی، کار تیمی و رشد و توسعه سازمان، بیش از مهارتهای سخت اهمیت دارند و در حقیقت نقشه راه یادگیری برای رسیدن به شایستگیهای شغلی در مهارت آموزی است. لذا فراگیری مهارتهای لازم برای توسعه فردی، لازمه توانمندسازی کارجویان است و ایران فراگیر مسیر توسعه مهارتهای لازم برای ورود به بازار کار کارجویان را فراهم ساخته است. کارجویان با انتخاب مسیر رشد بر اساس توانمندی و استعدادهای خود در ایران فراگیر، مهارت های لازم را در قالب دورههای آموزشی طی خواهند کرد و به صورت مستمر تحت مهارتسنجی از طریق پلت فرم هوشمند قرار میگیرند و نتایج آن به طور مستقیم در اختیار ایشان قرار می گیرد.
تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به وب سایت ایران فراگیر بوده و هرگونه کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.