تولید کننده دوره: سامانه رَند
تعداد درس های دوره: 22
مدت زمان دوره:
تعداد خریداران این دوره: 0
بازاریابی بیزنس به بیزنس(B2B)، انجام بازاریابی محصولات و خدمات برای کسب و کار است، نه برای مشتریان فردی (B2C). زمانی که به جای بازاریابی مشتری به بازاریابی برای کسب و کار میپردازید اولین چیزی که متوجه میشوید این است که قوانین مختلفی اعمال میشود. مطمئنا، اصول اساسی یکسان هستند؛ شما همچنان تبلیغاتی همانند کمپین ایمیل را انجام میدهید و مخاطبان خود را مجزا میسازید و سعی میکنید میزان پاسخ و ROI را اندازه گیری کنید. اما بین روش بازاریابی بیزنس به مشتری و نحوه اجرای استراتژی بازاریابی B2B تان، تفاوت های اساسی وجود دارد. بازاریابی Business to Business ( که معمولا با نام بازاریابی B2B شناخته می شود) شامل فروش محصول و یا خدمات یک شرکت به شرکت دیگر است. تکنیک های بازاریابی B2B برهمان اصول اساسی بازاریابی مصرف کننده تکیه می کند، اما با روشی منحصر به فرد اجرا می شود. با توجه به این مسئله که مصرف کنندگان محصولات را نه تنها با توجه به قیمت انتخاب می کنند بلکه مواردی از قبیل محبوبیت، وضعیت، و دیگر محرک های احساسی را نیز در نظر می گیرند، در حالیکه برای خریداران B2B تنها قیمت و سود بالقوه محصول اهمیت دارد. در بازاریابی b2b تجار مجبور به شناخت مشتریان و واسطه ها می باشند. در تجارت b2b هرآنچه که بتواند امور خرید و فروش را سرعت و سهولت بیشتری دهد از قبیل شرکا و خدمات مرتبط با تجارت همچون تامین کنندگان، خریداران، ترانزیستورهای دریایی محصولات، logestic (پشتیبانی) ، سرویس های بازرسی، کاربری های نرم افزار و… در مکان واحدی جمع می گردند. یافتن راه های جدید برای ترویج روابط ازطریق رسانه های اجتماعی در حال حاضر یک موضوع داغ در جهان و بازاریابی B2B است. عنوان اصلی : B2B Marketing Foundations این مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان 59 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم : مقدمه : خوشامدگویی مدرس راهنمای استفاده از فایل های تمرین بازاریابی بر مبنای تعامل کسب و کارها : معرفی بازاریابی بین تجارت ها چگونگی ظهور بازاریابی بین تجارت ها نقش یک بازاریاب بین تجارتی افزایش رابطه ی میان بازاریابان بین تجارتی و فروش ها هدف گذاری : درک اهمیت اهداف نوشتن انواع مختلف اهداف شناخت اشتباهاتی که باید از آنها پرهیز کرد محک زدن اهداف درک جایگاه بازار : شناخت طبقه ی خود شناسایی رقبا پیش بینی مسیرهای پیش رو تعیین روش رقابت در طبقه ی خود نوشتن استراتژی بازاریابی : درک اهمیت نوشتن استراتژی بازاریابی مولفه های خاص بازاریابی بین تجارت ها در استراتژی بازاریابی ایجاد سند عادت های خریدار نوشتن خلاصه ای خلاقانه توسعه ی تاکتیک ها درک اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری ارزیابی و بهینه سازی بازاریابی بر مبنای تعامل بین افراد: آشنایی با دوره ی بازاریابی میان فردی
Dina Shapiro - دینا شاپیرو دینا شاپیرو، یک استراتژیست و مدیر بازاریابی قبل از تاسیس شرکت خود، Yorkville بود. دینا شاپیرو از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت مشاوره Yorkville است که برای کمک به رشد برند، ایجاد تیمهای بازاریابی با عملکرد بالا و استخدام کارکنان، آموزش بازاریابی کلاسی را به بهترین شکل ارائه میدهد. شرکت مشاوره او یک شرکت دارای مجوز WBENC است. علاوه بر کار با مشتریان خصوصی، دینا به دانشگاه ملی بازاریابی ANA و دانشگاه New York University's M.S، مدرک کارشناسیارشد بازاریابی را تذریس میکند. قبل از تبدیل شدن به یک مشاور، دینا یک استراتژیست تجاری و اجرایی بازاریابی یکپارچه در Fortune 125 و آژانسهای برتر جهانی بود. او برنده چندین جایزه در رهبری، کمپین های یکپارچه برای علامت های تجاری و برندهای جهانی است. او یک M.B.A از دانشگاه بوستون و یک کارشناسی در رشته اقتصاد از دانشگاه جرج واشنگتن دارد. دینا همیشه با یک کنجکاوی و دیدگاه جدید به کسب و کار و نام تجاری نگاه می کند، تا مشتریان را از هر روز خود جلوتر ببرد و نگرش آنها را به ارتباطات جدید و مرتبط باز کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اینکه چگونه ممکن است به شما کمک کند، به www.YorkvilleConsulting.com مراجعه کنید.
امروزه، مهارتهای نرم در کسب درآمد و خود اشتغالی، کار تیمی و رشد و توسعه سازمان، بیش از مهارتهای سخت اهمیت دارند و در حقیقت نقشه راه یادگیری برای رسیدن به شایستگیهای شغلی در مهارت آموزی است. لذا فراگیری مهارتهای لازم برای توسعه فردی، لازمه توانمندسازی کارجویان است و ایران فراگیر مسیر توسعه مهارتهای لازم برای ورود به بازار کار کارجویان را فراهم ساخته است. کارجویان با انتخاب مسیر رشد بر اساس توانمندی و استعدادهای خود در ایران فراگیر، مهارت های لازم را در قالب دورههای آموزشی طی خواهند کرد و به صورت مستمر تحت مهارتسنجی از طریق پلت فرم هوشمند قرار میگیرند و نتایج آن به طور مستقیم در اختیار ایشان قرار می گیرد.
تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به وب سایت ایران فراگیر بوده و هرگونه کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.