تولید کننده دوره: سامانه رَند
تعداد درس های دوره: 17
مدت زمان دوره:
تعداد خریداران این دوره: 0
محتواهای جذاب و دوست داشتنی نه تنها چشم نوازند ، بلکه علاوه بر آن باعث می شوند مردم مباحث جدید یاد گرفته و با کسب و کار شما آشنا شوند و احتمال خرید آن ها از کسب و کار شما بیشتر می شود. می توانید از این فرصت یعنی از فرصت مقاله نویسی ، ویدیو سازی و در کل محتوا سازی برای مردم جهت نشان دادن اعتبار فنی و تجاری خودتان و ایجاد اعتماد با دیگران استفاده کنید. مدرس دوره جان جانسچ به شما دوستان عزیز یاد میدهد که چطور از تولید و ارائه محتوا برای جذب مشتری های جدید و مشتری های احتمالی استفاده کنید. برخی از مطالب دوره عبارتند از : رهبر فکری باشید یا تبلیغات ؟ رفع مشکلات مردم با محتوا روشهای موثر سئو استفاده از استراتژیهای محتوا برای ایجاد کردن ترافیک و ارجاع به خودتان آشنایی با تحقیق کلمات کلیدی سرمایه گذاری بر روی تولید محتوای ویدیویی ایجاد کردن ترافیک برای محتوایتان عنوان اصلی : Using Content for Lead Gen این مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان 40 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم: مقدمه : خوش آمدگویی محتوا واقعا چیست ؟ آشنایی با قدرت محتوا : مقایسه ای بین رهبری فکری و رهبری تبلیغات رفع مشکلات با محتوا آشنایی با نقش محتوا در سیر خرید و تصمیم مشتری استفاده از محتوا برای ایجاد اعتماد درک اثر بخشی : نقش محتوا در SEO محتوا و تبلیغات موثر استفاده از محتوا برای ایجاد اعتبار خارجی استفاده از محتوا برای بدست آوردن مشتری های احتمالی استفاده ترکیبی از تمامی آموخته ها : تحقیق کلمات کلیدی ساخت یک برنامه سردبیری ساخت محتوا استفاده از ویدیو به عنوان سلاحی بسیار موثر ایجاد کردن هاب های محتوا بازدید گرفتن برای محتوایتان آشنایی با نقش مثبت و منفی خرج کردن پول سخن پایانی : مسیر پیش رو
جان جانسچ یک مشاور بازاریابی است، سخنران و نویسنده محبوب و پرفروش کتابهای : Duct Tape Marketing: The World's Most Practical Small Business Ma و کتاب Duct Tape Selling: Think Like a Marketer—Sell Like a Superstar و کتاب The Commitment Engine: Making Work Worth It و The Referral Engine: Teaching Your Business to Market Itsel جان خالق سیستم بازاریابی Duct Tape Marketing و بازاریابی شبکه ای Duct Tape Marketing Consulting Network است ، که مشاوران بازاریابی کسب و کار کوچک را در سراسر جهان آموزش می دهد. علاوه بر این، او اغلب با کسب و کارهای کوچک و متوسط همکاری می کند تا آنها برنامه های بازاریابی و سیستم های بازاریابی را سازماندهی کنند و به رشد پایدار راه یابند. مجله Huffington Post میگوید : جان یکی از 100 نفری است که باید در توییتر دنبال شود و Forbes ، نام Duct Tape Marketing را جزو 100 وب سایت برتر، برای کارآفرینان می داند. و وبلاگ او نیز به عنوان مورد علاقه Forbes برای بازاریابی و کسب و کار کوچک انتخاب شده بود، و پادکست او 10 نمایش بازاریابی برتر در iTunes، به نام `باید گوش بدید` توسط شرکت `Fast Company` نامیده می شود. او یکی از عوامل اصلی بازاریابی در انجمن امریکن اکسپرس آمریکا است و مجری مشهور کارگاه ها و وبینارها (webinars) برای سازمانهایی مانند امریکن اکسپرس، Intuit، Verizon، HP و Citrix میباشد. پیاده سازی های عملی جان در کسب و کارهای کوچک ، اغلب به عنوان یک منبع در نشریات مانند مجله Wall St، نیویورک تایمز و CNNMoney به عنوان منبع یاد می شود.
امروزه، مهارتهای نرم در کسب درآمد و خود اشتغالی، کار تیمی و رشد و توسعه سازمان، بیش از مهارتهای سخت اهمیت دارند و در حقیقت نقشه راه یادگیری برای رسیدن به شایستگیهای شغلی در مهارت آموزی است. لذا فراگیری مهارتهای لازم برای توسعه فردی، لازمه توانمندسازی کارجویان است و ایران فراگیر مسیر توسعه مهارتهای لازم برای ورود به بازار کار کارجویان را فراهم ساخته است. کارجویان با انتخاب مسیر رشد بر اساس توانمندی و استعدادهای خود در ایران فراگیر، مهارت های لازم را در قالب دورههای آموزشی طی خواهند کرد و به صورت مستمر تحت مهارتسنجی از طریق پلت فرم هوشمند قرار میگیرند و نتایج آن به طور مستقیم در اختیار ایشان قرار می گیرد.
تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به وب سایت ایران فراگیر بوده و هرگونه کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.