دوره‌هادوره های شغلیآکادمی‌هااشتراکسوالات متداولاستعلام مدرکدرباره ما

تحلیل استراتژیک شرکت ، بازار و مشتریان

تصویر IMG
تحلیل استراتژیک شرکت ، بازار و مشتریان
شروع یادگیری
سرفصل ها

برگزارکننده: آکادمی 360 درجه

تعداد درس ها: 15

مدت زمان دوره: secondsToTime(2479.57)

ظرفیت:

تعداد خریداران: 0

شروع ثبت نام:

پایان ثبت نام:

تاریخ برگزاری از: 1402/12/16

تاریخ برگزاری تا: 1407/12/29

انتخاب مربی
20,000
مربی انتخاب شده شما:
مربی

مبلغ کل:

%

مبلغ کل:

شما قبلا در این دوره ثبت نام کرده اید جهت مشاهده دروس دوره بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

معرفی

برای اینکه بتوانید مدیر خوبی باشید ، کسب و کاری راه بیاندازید و یا به عنوان یک کارمند ارشد در شرکت و سازمانتان به صورت مداوم رشد کنید. نیاز است که سه مقوله را بخوبی شناخته و بتوانید آنها را تحلیل کنید. این سه مورد عبارتند از : - شرکت - بازار - مشتریان در این کورس آموزشی یاد می گیرید که شرکت خودتان ، ساختار آن و شیوه های درآمدزاییش را مشخص کنید. سپس یاد می گیرید که چطور بفهمید در چه بازاری هستید و این بازار چه خصوصیات و عملکردی دارد و در نهایت یاد می گیرید که مشتری ها را شناخته ، دسته بندی کرده و راهکارهای مناسبی برای فروش به هر یک از این دسته ها پیاده کنید. به هیچ عنوان در هر سمتی که هستید و هر رویکردی که نسبت به شغل خود دارید این کورس آموزشی را از دست ندهید. عنوان اصلی : Thinking like a Leader این مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان 1 ساعت در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم: مقدمه : خوش آمدگویی استفاده از فایلهای تمرینی شناخت و تحلیل بازار : شناخت شرکتتان شناخت نقش خودتان در شرکتتان آموزش شناخت آینده شرکتتان شناسایی آنچه شرکتتان از شما میخواهد شناخت و تحلیل بازار : مشخص کردن نقش شرکت شما در بازار شناخت Trend های بازار آموزش توسعه دانشتان از محصولات و خدمات شما در بازار آموزش شناسایی رقبایتان شناخت و تحلیل مشتریان : آموزش ارتباط بین مشتریان و شغل شما و شرکتتان شناسایی دلایل عدم خرید مشتریان آموزش حل مشکلات و عدم موافقت های مشتری تشکیل پروفایل مشتریان شناسایی مشتریان سازمانی و فروش به آن ها سخن پایانی : ایده های دیگر
بیشتر ...
بستن
نوع آموزش: آفلاین
مربی: خیر
گواهینامه:
گواهی آموزشی: خیر
تمرین:
خیر
سطح:
مقدماتی
دارای آزمون: خیر
ارائه دهنده مدرک آزمون:
آکادمی 360 درجه آکادمی 360 درجه
ارائه مدرک:
آکادمی 360 درجه

مدرسین دوره

تصویر IMG

آکادمی 360 درجه

سیکل
eye

داستان از آنجایی شروع می‌شود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود نیاز به راه‌اندازی یک کمپین دیجیتال دارید و می‌خواهید بتوانید با ابزارها و کانال‌های تبلیغاتی که در اختیارتان قرار دارد با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید؛ اینجاست که پای مدرسه 360 درجه به ماجرا باز می‌شود…

تصویر IMG

آکادمی 360 درجه

سیکل
eye

داستان از آنجایی شروع می‌شود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود نیاز به راه‌اندازی یک کمپین دیجیتال دارید و می‌خواهید بتوانید با ابزارها و کانال‌های تبلیغاتی که در اختیارتان قرار دارد با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید؛ اینجاست که پای مدرسه 360 درجه به ماجرا باز می‌شود…

تصویر IMG

آکادمی 360 درجه

سیکل
eye

داستان از آنجایی شروع می‌شود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود نیاز به راه‌اندازی یک کمپین دیجیتال دارید و می‌خواهید بتوانید با ابزارها و کانال‌های تبلیغاتی که در اختیارتان قرار دارد با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید؛ اینجاست که پای مدرسه 360 درجه به ماجرا باز می‌شود…

تصویر IMG

آکادمی 360 درجه

سیکل
eye

داستان از آنجایی شروع می‌شود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود نیاز به راه‌اندازی یک کمپین دیجیتال دارید و می‌خواهید بتوانید با ابزارها و کانال‌های تبلیغاتی که در اختیارتان قرار دارد با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید؛ اینجاست که پای مدرسه 360 درجه به ماجرا باز می‌شود…

تصویر IMG

آکادمی 360 درجه

سیکل
eye

داستان از آنجایی شروع می‌شود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود نیاز به راه‌اندازی یک کمپین دیجیتال دارید و می‌خواهید بتوانید با ابزارها و کانال‌های تبلیغاتی که در اختیارتان قرار دارد با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید؛ اینجاست که پای مدرسه 360 درجه به ماجرا باز می‌شود…

مدرس

تصویر IMG

گروه مدرسین 360

266163
eye

گروه مدرسین 360 شامل مجموعه‌ای از اساتید متخصص در حوزه‌های مختلف کاری، با هدف ارتقاء سطح علمی و اطلاعات شغلی، اقدام به جمع‌آوری منابع و محتوای مفید برای آماده سازی نیروی کار کرده است.

مربیان دوره

پیشنیاز های دوره

شغل های دوره

سرفصل های دوره

جلسات های ورکشاپ

سرفصل های بوتکمپ

فصل اول : مقدمه دوره تحلیل استراتژیک شرکت ، بازار و مشتریان

مقدمه دوره تحلیل استراتژیک شرکت ، بازار و مشتریان

فصل اول : شناخت و تحلیل بازار

شناخت و تحلیل بازار

فصل اول : شناخت و تحلیل بازار2

شناخت و تحلیل بازار2

فصل اول : شناخت و تحلیل مشتریان

شناخت و تحلیل مشتریان

فصل اول : سخن پایانی دوره تحلیل استراتژیک شرکت ، بازار و مشتریان

سخن پایانی دوره تحلیل استراتژیک شرکت ، بازار و مشتریان

نظرات کاربران

برای این دوره هیچ نظری ثبت نشده است.

سوالات متداول

عضویت و خرید

کلاس‌ها و مدرسین

آزمون ها و تمرین ها

برچسب ها

254432 برچسبی ثبت نشده است.

مربیان دوره

تصویر IMG دوره‌هادوره های شغلیآکادمی‌هااشتراکسوالات متداولاستعلام مدرکدرباره ما