صفحه نخستدوره هااخبارمقالاتاشتراکسوالات متداول تصویر IMG علم فروشندگی ( منطبق با یافته های عصب شناسی )

تولید کننده دوره: سامانه رَند

تعداد درس های دوره: 15

مدت زمان دوره: 0

تعداد خریداران این دوره: 0

%

شما قبلا در این دوره ثبت نام کرده اید جهت مشاهده دروس دوره بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

معرفی دوره

هیچ چیز وجود ندارد که علم نتواند پرده از آن بردارد. برخی فروشنده خوبی هستند. برخی شرکت های خدماتی یا تولید فروش بهتری از دیگر شرکت ها دارند ، این ها اتفاقی نیستند. و البته دانش و علم می تواند دلایل این علل و تکنیک های فروش بهتر را توضیح بدهد. در این درس با علم فروش آشنا خواهید شد و بعد از یادگیری مطالب ارائه شده می توانید به فروش خود و یا شرکتتان را به سادگی و به طور مداوم افزایش دهید. برخی از مطالب این مجموعه آموزش عبارتند از : درک زنجیره اعتماد و ماتریس اعتماد آشنایی با لایه های سه گانه ذهن و اجزای پنج گانۀ نرون ها آموزش چگونگی ایجاد ارتباطی عمیق و قوی با مشتریان ایجاد کردن اعتبار لازم در ذهن مشتریان عنوان اصلی : Science of Sales این مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان 1 ساعت و 6 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم : مقدمه : خوش آمدگویی و آشنایی با مدرس بررسی علمی اعتماد : آشنایی با فروشنده های معامله محور و ارتباط محور اعتماد چطور بوجود می آید آشنایی با چهار وجه اعتماد چگونه اعتماد در ذهن مشتری شکل می گیرد چه چیزهایی اعتماد را نابود می کند آموزش رازهای ذهن خریدار : آشنایی با لایه های سه گانه ذهن مشتری آشنایی با 5 عنصر عصبی در فروش آموزش مدل علمی تشویق مشتری به خرید : ایجاد ارتباط با مشتری آموزش مشاوره دادن به مشتری برای خرید نمایش داستان محور اعتبار حرفه ای خودتان به مشتری حل مشکل مشتری مدیریت مخالفت های مشتری و پاسخگویی به آن ها آشنایی با روشهای بستن قرارداد جمع بندی : گام بعدی

بیشتر ...
بستن

مدرسین دوره

تصویر IMG

سامانه رَند

سیکل

تصویر IMG

سامانه رَند

سیکل

تصویر IMG

سامانه رَند

سیکل

تصویر IMG

سامانه رَند

سیکل

تصویر IMG

سامانه رَند

سیکل

مدرس دوره

تصویر IMG

Jeff Bloomfield

248966

Jeff Bloomfield - جف بلومفیلد جف بلومفیلد مربی فروش و مدیریت و نویسنده فروش مبتنی بر داستان است. جف بلومفیلد بخشی اعظمی از حرفه خود را در Genentech، در نقش های مختلف رهبری از فروش و بازاریابی به توسعه رهبری، صرف کرده است. او بنیانگذار دو شرکت مشاوره ای، Braintrust و Apex Training & Development است و به مخاطبان در موضوعات مدیریت، ارتباطات، فروش مبتنی بر داستان و تاثیر قدرتمند علوم اعصاب در فروش و بازاریابی صحبت می کند. جف کتاب "فروش مبتنی بر داستان" را نوشت و چندین شرکت Fortune 500 را در زمینه فروش و مربیگری مبتنی بر داستان آموزش داده است، به عنوان مربی اجرایی برای مدیران ارشد شرکت های Fortune 500 عمل کرد، با استراتژی، فروش و بازاریابی و رهبری برای شرکت های مختلف مشورت نمود و از ده تا ده هزار کارمند را آموزش داده است.

سرفصل های دوره

فصل اول : مقدمه دوره علم فروشندگی

مقدمه دوره علم فروشندگی

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.

فصل اول : بررسی علمی اعتماد

بررسی علمی اعتماد

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.

فصل اول : آموزش رازهای ذهن خریدار

آموزش رازهای ذهن خریدار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.

فصل اول : آموزش مدل علمی تشویق مشتری به خرید

آموزش مدل علمی تشویق مشتری به خرید

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.

فصل اول : جمع بندی دوره علم فروشندگی

جمع بندی دوره علم فروشندگی

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.

نظرات کاربران

برای این دوره هیچ نظری ثبت نشده است.

برچسب ها

254340

درباره ایران فراگیر

امروزه، مهارت‌های نرم در کسب درآمد و خود اشتغالی، کار تیمی و رشد و توسعه سازمان، بیش از مهارت‌های سخت اهمیت دارند و در حقیقت نقشه راه یادگیری برای رسیدن به شایستگیهای شغلی در مهارت آموزی است. لذا فراگیری مهارت‌های لازم برای توسعه فردی، لازمه توانمندسازی کارجویان است و ایران فراگیر مسیر توسعه مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار کارجویان را فراهم ساخته است. کارجویان با انتخاب مسیر رشد بر اساس توانمندی و استعدادهای خود در ایران فراگیر، مهارت های لازم را در قالب دوره‌های آموزشی طی خواهند کرد و به صورت مستمر تحت مهارت‌سنجی از طریق پلت فرم هوشمند قرار می‌گیرند و نتایج آن به طور مستقیم در اختیار ایشان قرار می گیرد.

عضویت در خبرنامه

عضویت

راه های ارتباطی

تصویر IMG

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به وب سایت ایران فراگیر بوده و هرگونه کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.

تصویر IMG صفحه نخستدوره هااخبارمقالاتاشتراکسوالات متداول