دوره‌هادوره های شغلیآکادمی‌هااشتراکسوالات متداولاستعلام مدرکدرباره ما

آموزش کامل بازاریابی دیجیتال با Google 360 Suite

تصویر IMG
آموزش کامل بازاریابی دیجیتال با Google 360 Suite
شروع یادگیری
سرفصل ها

برگزارکننده: آکادمی 360 درجه

تعداد درس ها: 16

مدت زمان دوره: secondsToTime(3894.68)

ظرفیت:

تعداد خریداران: 0

شروع ثبت نام:

پایان ثبت نام:

تاریخ برگزاری از: 1402/12/16

تاریخ برگزاری تا: 1407/12/29

انتخاب مربی
20,000
مربی انتخاب شده شما:
مربی

مبلغ کل:

%

مبلغ کل:

شما قبلا در این دوره ثبت نام کرده اید جهت مشاهده دروس دوره بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

معرفی

سوئیت تجزیه و تحلیل گوگل 360، شامل مجموعه ای از ابزارهای قدرتمند است که به بازاریابان سازمانی کمک می کند تا فعالیت بازاریابی خود را برنامه ریزی، اندازه گیری و بهینه سازی کنند. در این دوره ، دیوید بوث، یک مرور کلی از سوئیت 360 گوگل ارائه می دهد و بهترین تمرین ها را به منظور استفاده از آن ابزارها در سازمان شما به اشتراک می گذارد . وی نحوه ی کار گوگل آنالیتیکس 360، تگ منیجر360، بهینه سازی360، رتبه بندی360، مرکز مخاطبان360و استودیو داده، باهم را پوشش می دهد. تا به بازاریاب ها در مدیریت اطلاعات و تصمیم سازی از آن ها کمک کند. او به سراغ هریک از برنامه ها می رود و بهترین تمرین ها را برای هر ابزار به اشتراک می گذارد، و مثال هایی ارائه می دهد که نحوه ی استفاده از هریک از ابزارها را برای حل مشکلات معمولی که بازاریابان سازمانی امروزه با آنها مواجه هستن را نشان می دهد . برخی از سرفصل های این دوره عبارتند از : جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده با گوگل آنالیتیکس 360 ساده سازی پیاده سازی های فنی با گوگل تگ منیجر360 تست و شخصی سازی با بهینه سازِ گوگل 360 اختصاص دادن ارزش به تبلیغات با رتبه بندی360 هماهنگ کردن ارزیابی 360 به عنوان منبع اطلاعات مشتری بهینه سازی تعامل مصرف کننده ی دیجیتال مدیریت، فعال سازی و گزارش دهی در سراسر کمپین های بازاریابی چند کاناله بهینه سازی تخصیص بودجه دیجیتالی با رتبه بندی عنوان اصلی : Google 360 Suite Overview این مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان 1 ساعت و 5 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم: معرفی : خوش آمدید مقدمه ای بر Google 360 Suite : درک پلتفرم بازاریابی دیجیتال تحلیلگر 360 سوئیت گوگل چیست ؟ شناخت اجزای تشکیل دهنده سوئیت 360 گوگل : جمع آوری و تحلیل داده با سوئیت 360 گوگل ساده سازی پیاده سازی های فنی با گوگل تگ منجر 360 تست و شخصی سازی با بهینه سازی 360 مصور سازی داده ها و گزارش دهی با استودیو داده سنجش موفقیت فعالیتهای بازاریابی با رتبه بند 360 مدیریت، ارزیابی، فعال کردن مخاطبان با مرکز مخاطبان 360 پیدا کردن دیدگاه مصرف کننده با نظرسنج 360 استفاده ترکیبی از تمامی این ابزارها : دنبال کردن مصرف کننده ی دیجیتالی معمولی یادگیری بیشتر درباره ی مصرف کننده ها تست ایده هاتون و شخصی سازی تجربیات مدیریت، فعال سازی ،گزارش دهی در سراسر کمپین های بازاریابی چند کاناله بهینه سازی اختصاص دادن بودجه دیجیتالی با رتبه بندی نتیجه گیری : مطالب بیشتر
بیشتر ...
بستن
نوع آموزش: آفلاین
مربی: خیر
گواهینامه:
گواهی آموزشی: خیر
تمرین:
خیر
سطح:
مقدماتی
دارای آزمون: خیر
ارائه دهنده مدرک آزمون:
آکادمی 360 درجه آکادمی 360 درجه
ارائه مدرک:
آکادمی 360 درجه

مدرسین دوره

تصویر IMG

آکادمی 360 درجه

سیکل
eye

داستان از آنجایی شروع می‌شود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود نیاز به راه‌اندازی یک کمپین دیجیتال دارید و می‌خواهید بتوانید با ابزارها و کانال‌های تبلیغاتی که در اختیارتان قرار دارد با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید؛ اینجاست که پای مدرسه 360 درجه به ماجرا باز می‌شود…

تصویر IMG

آکادمی 360 درجه

سیکل
eye

داستان از آنجایی شروع می‌شود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود نیاز به راه‌اندازی یک کمپین دیجیتال دارید و می‌خواهید بتوانید با ابزارها و کانال‌های تبلیغاتی که در اختیارتان قرار دارد با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید؛ اینجاست که پای مدرسه 360 درجه به ماجرا باز می‌شود…

تصویر IMG

آکادمی 360 درجه

سیکل
eye

داستان از آنجایی شروع می‌شود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود نیاز به راه‌اندازی یک کمپین دیجیتال دارید و می‌خواهید بتوانید با ابزارها و کانال‌های تبلیغاتی که در اختیارتان قرار دارد با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید؛ اینجاست که پای مدرسه 360 درجه به ماجرا باز می‌شود…

تصویر IMG

آکادمی 360 درجه

سیکل
eye

داستان از آنجایی شروع می‌شود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود نیاز به راه‌اندازی یک کمپین دیجیتال دارید و می‌خواهید بتوانید با ابزارها و کانال‌های تبلیغاتی که در اختیارتان قرار دارد با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید؛ اینجاست که پای مدرسه 360 درجه به ماجرا باز می‌شود…

تصویر IMG

آکادمی 360 درجه

سیکل
eye

داستان از آنجایی شروع می‌شود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود نیاز به راه‌اندازی یک کمپین دیجیتال دارید و می‌خواهید بتوانید با ابزارها و کانال‌های تبلیغاتی که در اختیارتان قرار دارد با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید؛ اینجاست که پای مدرسه 360 درجه به ماجرا باز می‌شود…

مدرس

تصویر IMG

eye

مربیان دوره

پیشنیاز های دوره

شغل های دوره

سرفصل های دوره

جلسات های ورکشاپ

سرفصل های بوتکمپ

فصل اول : معرفی

معرفی

فصل اول : مقدمه ای بر Google 360 Suite

مقدمه ای بر Google 360 Suite

فصل اول : شناخت اجزای تشکیل دهنده سوئیت 360 گوگل

شناخت اجزای تشکیل دهنده سوئیت 360 گوگل

فصل اول : استفاده ترکیبی از تمامی این ابزارها

استفاده ترکیبی از تمامی این ابزارها

فصل اول : نتیجه گیری

نتیجه گیری

نظرات کاربران

برای این دوره هیچ نظری ثبت نشده است.

سوالات متداول

عضویت و خرید

کلاس‌ها و مدرسین

آزمون ها و تمرین ها

برچسب ها

254073 برچسبی ثبت نشده است.

مربیان دوره

تصویر IMG دوره‌هادوره های شغلیآکادمی‌هااشتراکسوالات متداولاستعلام مدرکدرباره ما