دوره‌هادوره های شغلیآکادمی‌هااشتراکسوالات متداولاستعلام مدرکدرباره ما

استراتژی برندینگ برای معروف شدن در بازار

تصویر IMG
استراتژی برندینگ برای معروف شدن در بازار
شروع یادگیری
سرفصل ها

برگزارکننده: آکادمی 360 درجه

تعداد درس ها: 17

مدت زمان دوره: secondsToTime(3317.33)

ظرفیت:

تعداد خریداران: 0

شروع ثبت نام:

پایان ثبت نام:

تاریخ برگزاری از: 1402/12/16

تاریخ برگزاری تا: 1407/12/29

انتخاب مربی
20,000
مربی انتخاب شده شما:
مربی

مبلغ کل:

%

مبلغ کل:

شما قبلا در این دوره ثبت نام کرده اید جهت مشاهده دروس دوره بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

معرفی

برند های بزرگ، ارزش زیادی برای کسب و کار به ارمغان می آورند. در این دوره، با نحوه ایجاد یک استراتژی برند قانع کننده آشنا خواهید شد. و به شما برای تعیین یک شعار تاثیرگذار برای برندتان کمک می کند. همچنین این دوره مفهوم نردبان مزایا و نحوه ی ارتقا در آن را نشان می دهد. به علاوه، با ایجاد شخصیت وکیفیتی برای برندتان و یک استراتژی فعال سازی، انگیزه ای برای خرید مشتریان ازشما ایجاد میکند. عنوان اصلی : Create A Brand Strategy این مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان 57 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم: معرفی : ‏خوشامدگویی استراتژی برند چیست؟ ایجاد چارچوب برای استراتژی ‏: ‏آماده شوید گوش کنید جمع آوری کنید ‏ شعار برند تان را تعیین کنید : ‏بررسی کنید ‏نردبان ‏بیانیه اصلی ‏ ‏ شخصیت برندتان را توصیف کنید : الگو شخصیت وکیفیت جنبه های شخصیتی ‏ استراتژی خود را فعال کنید : طراحی ‏بریف خلاق ‏ارزیابی خلاقیت دورنما : به کارگیری چارچوب p برنامه شروع، توقف و ادامه مراحل نهایی
بیشتر ...
بستن
نوع آموزش: آفلاین
مربی: خیر
گواهینامه:
گواهی آموزشی: خیر
تمرین:
خیر
سطح:
مقدماتی
دارای آزمون: خیر
ارائه دهنده مدرک آزمون:
آکادمی 360 درجه آکادمی 360 درجه
ارائه مدرک:
آکادمی 360 درجه

مدرسین دوره

تصویر IMG

آکادمی 360 درجه

سیکل
eye

داستان از آنجایی شروع می‌شود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود نیاز به راه‌اندازی یک کمپین دیجیتال دارید و می‌خواهید بتوانید با ابزارها و کانال‌های تبلیغاتی که در اختیارتان قرار دارد با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید؛ اینجاست که پای مدرسه 360 درجه به ماجرا باز می‌شود…

تصویر IMG

آکادمی 360 درجه

سیکل
eye

داستان از آنجایی شروع می‌شود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود نیاز به راه‌اندازی یک کمپین دیجیتال دارید و می‌خواهید بتوانید با ابزارها و کانال‌های تبلیغاتی که در اختیارتان قرار دارد با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید؛ اینجاست که پای مدرسه 360 درجه به ماجرا باز می‌شود…

تصویر IMG

آکادمی 360 درجه

سیکل
eye

داستان از آنجایی شروع می‌شود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود نیاز به راه‌اندازی یک کمپین دیجیتال دارید و می‌خواهید بتوانید با ابزارها و کانال‌های تبلیغاتی که در اختیارتان قرار دارد با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید؛ اینجاست که پای مدرسه 360 درجه به ماجرا باز می‌شود…

تصویر IMG

آکادمی 360 درجه

سیکل
eye

داستان از آنجایی شروع می‌شود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود نیاز به راه‌اندازی یک کمپین دیجیتال دارید و می‌خواهید بتوانید با ابزارها و کانال‌های تبلیغاتی که در اختیارتان قرار دارد با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید؛ اینجاست که پای مدرسه 360 درجه به ماجرا باز می‌شود…

تصویر IMG

آکادمی 360 درجه

سیکل
eye

داستان از آنجایی شروع می‌شود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود نیاز به راه‌اندازی یک کمپین دیجیتال دارید و می‌خواهید بتوانید با ابزارها و کانال‌های تبلیغاتی که در اختیارتان قرار دارد با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید؛ اینجاست که پای مدرسه 360 درجه به ماجرا باز می‌شود…

تصویر IMG

آکادمی 360 درجه

سیکل
eye

داستان از آنجایی شروع می‌شود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود نیاز به راه‌اندازی یک کمپین دیجیتال دارید و می‌خواهید بتوانید با ابزارها و کانال‌های تبلیغاتی که در اختیارتان قرار دارد با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید؛ اینجاست که پای مدرسه 360 درجه به ماجرا باز می‌شود…

مدرس

تصویر IMG

گروه مدرسین 360

266163
eye

گروه مدرسین 360 شامل مجموعه‌ای از اساتید متخصص در حوزه‌های مختلف کاری، با هدف ارتقاء سطح علمی و اطلاعات شغلی، اقدام به جمع‌آوری منابع و محتوای مفید برای آماده سازی نیروی کار کرده است.

مربیان دوره

پیشنیاز های دوره

شغل های دوره

سرفصل های دوره

جلسات های ورکشاپ

سرفصل های بوتکمپ

فصل اول : معرفی

معرفی

فصل اول : ایجاد چارچوب برای استراتژی ‏

ایجاد چارچوب برای استراتژی ‏

فصل اول : شعار برند تان را تعیین کنید

شعار برند تان را تعیین کنید

فصل اول : شخصیت برندتان را توصیف کنید

شخصیت برندتان را توصیف کنید

فصل اول : استراتژی خود را فعال کنید

استراتژی خود را فعال کنید

فصل اول : دورنما

دورنما

نظرات کاربران

برای این دوره هیچ نظری ثبت نشده است.

سوالات متداول

عضویت و خرید

کلاس‌ها و مدرسین

آزمون ها و تمرین ها

برچسب ها

برچسبی ثبت نشده است.

مربیان دوره

تصویر IMG دوره‌هادوره های شغلیآکادمی‌هااشتراکسوالات متداولاستعلام مدرکدرباره ما