تولید کننده دوره: سامانه رَند
تعداد درس های دوره: 35
مدت زمان دوره: 0
تعداد خریداران این دوره: 0
جذب مشتری و حفظ آن یعنی موفقیت در شغل و بازاریابی. مگرغیر از این است که یکی از مهمترین راههای موفقیت و کسب درآمد،جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی است؟ پس با علم جذب مشتری پیش بروید. با مشاهده این کورس آموزشی فرایندهای تبدیل نمودن مشتریان بالقوه به مشتریان وفادار و همیشگی را خواهید آموخت. برخی از مطالب این مجموعه عبارتند از : - تنظیم اهداف - انتشار محتوایی که با کاربران تعامل برقرار نماید - ساخت پیشنهاد وتقاضای فعالیتی از سوی مشتریان احتمالی - بهینه سازی Landing Page - توسعه دیتابیس ها - تبدیل مشتریان احتمالی به مشتریان وفادار - ساده و روشن کردن روندهای خرید - رصد کانال های رسانه های اجتماعی - سنجش نتایج عنوان اصلی : Lead Generation Fundamentals این مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان 1 ساعت و 35 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم : مقدمه : خوش آمد گویی لید جنریشن چیست استفاده از فایل های تمرین ثبت اهداف کسب و کار : هدف گزینی تصمیم گیری بر روی ارزیابی های کلیدی عملکرد قبل از اجرا خود را محک بزنید جلب کردن مشتری احتمالی : توصیف هدف ایجاد محتوا انتشار در کانال های اجتماعی نقش سئو طراحی سایت خود را جذاب و گیرا کنید تبدیل مشتری احتماعی به لیدهای شایسته : ایجاد یک آفر جلب کننده ایجاد برنامه اقدام به عمل بهینه سازی صفحه ی فرود ایجاد فرم و شکل تاثیر گذار توسعه ی دیتابیس افزایش در برابر کاهش کیفیت لیدها استفاده از کلیدواژه ها برای شناسایی موقعیت ها تبدیل لیدها به مشتری : اقدام به مرحله خرید شخصی سازی تجربیات آموزش لیدها از طریق بازاریابی ایمیلی ایجاد تجربه ای مثبت از خرید : روشن و ساده سازی فرآیند خرید رفع فوری مشکلات رقابت خود را بشناسید توقعات مشتری را بالا ببرید : مشتریان وفادار ایجاد کنید متناسب کردن برنامه های ایمیلی کنترل کانال های اجتماعی ایجاد حامیان وفادار : برقراری ارتباط در کانال های اجتماعی افزایش فالوورها فراهم سازی مراجعه کنندگان فراهم سازی سخنگو و مراسم قدردانی ارزیابی و بهینه سازی: مرور اهداف ارزیابی بهینه ساز
Dina Shapiro - دینا شاپیرو دینا شاپیرو، یک استراتژیست و مدیر بازاریابی قبل از تاسیس شرکت خود، Yorkville بود. دینا شاپیرو از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت مشاوره Yorkville است که برای کمک به رشد برند، ایجاد تیمهای بازاریابی با عملکرد بالا و استخدام کارکنان، آموزش بازاریابی کلاسی را به بهترین شکل ارائه میدهد. شرکت مشاوره او یک شرکت دارای مجوز WBENC است. علاوه بر کار با مشتریان خصوصی، دینا به دانشگاه ملی بازاریابی ANA و دانشگاه New York University's M.S، مدرک کارشناسیارشد بازاریابی را تذریس میکند. قبل از تبدیل شدن به یک مشاور، دینا یک استراتژیست تجاری و اجرایی بازاریابی یکپارچه در Fortune 125 و آژانسهای برتر جهانی بود. او برنده چندین جایزه در رهبری، کمپین های یکپارچه برای علامت های تجاری و برندهای جهانی است. او یک M.B.A از دانشگاه بوستون و یک کارشناسی در رشته اقتصاد از دانشگاه جرج واشنگتن دارد. دینا همیشه با یک کنجکاوی و دیدگاه جدید به کسب و کار و نام تجاری نگاه می کند، تا مشتریان را از هر روز خود جلوتر ببرد و نگرش آنها را به ارتباطات جدید و مرتبط باز کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اینکه چگونه ممکن است به شما کمک کند، به www.YorkvilleConsulting.com مراجعه کنید.
امروزه، مهارتهای نرم در کسب درآمد و خود اشتغالی، کار تیمی و رشد و توسعه سازمان، بیش از مهارتهای سخت اهمیت دارند و در حقیقت نقشه راه یادگیری برای رسیدن به شایستگیهای شغلی در مهارت آموزی است. لذا فراگیری مهارتهای لازم برای توسعه فردی، لازمه توانمندسازی کارجویان است و ایران فراگیر مسیر توسعه مهارتهای لازم برای ورود به بازار کار کارجویان را فراهم ساخته است. کارجویان با انتخاب مسیر رشد بر اساس توانمندی و استعدادهای خود در ایران فراگیر، مهارت های لازم را در قالب دورههای آموزشی طی خواهند کرد و به صورت مستمر تحت مهارتسنجی از طریق پلت فرم هوشمند قرار میگیرند و نتایج آن به طور مستقیم در اختیار ایشان قرار می گیرد.
تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به وب سایت ایران فراگیر بوده و هرگونه کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.