تولید کننده دوره: سامانه رَند
تعداد درس های دوره: 9
مدت زمان دوره: 0
تعداد خریداران این دوره: 0
رای موفقیت یک شرکت ، دریافت فیدبک از مشتریان ضروریه. دریافت یک Feedback از یک مشتری چه مثبت باشه و چه منفی میتونه شما رو در قضاوت به اشتباه بندازه. در این دوره آموزشی روشهایی رو یاد می گیرید که بوسیله آن ها می توانید بازخوردهای بسیار بیشتری از کاربران و مشتریان خود دریافت کرده و از آن ها برای رشد بیزینس تان و افزایش فروش خود استفاده کنید. مدرس دوره نام روشی که استفاده می کند را 360 درجه گذاشته است و صفر تا صد پیاده سازی و مدیریت آن را به شما دوستان گرامی یاد میدهد. مدرس این دوره خانم ' سارا کانادی ' است. و سال هاست در زمینه مدیریت و رهبری شرکت ها ، سازمان ها و استارت آپ ها تجربه دارد. عنوان اصلی : 360-Degree Feedback این مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان 32 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم: معرفی : خوش آمدگویی درک 360 بازخورد : معنا و مفهوم بازخورد 360 درجه ارزش بازخورد 360 درجه هدف از بازخورد 360 درجه همسان سازی 360 بازخورد : اجرای یک برنامه بازخورد انتخاب یک ابزار 360 قابل اطمینان بهترین تمرین ها برای دریافت بازخورد 360 درجه افزایش بهره وری بازخورد 360 درجه نتیجه گیری : مسیر پیش رو
سارا کانادای، کارشناس توسعه، سخنران و نویسنده ی توسعه رهبری است.وی به شرکتها کمک می کند تا رهبران موفق تر و تاثیرگذارتری داشته باشند. سارا 15 سال سابقه کار در شرکت دارد، هدیه ای بی نظیر برای ارتباط با مخاطبان و اطمینان از راه انداختن راهبردهای عملی برای تغییر مهارت های رهبری، بهبود روابط تجاری و تقویت عملکرد دارد. سابقه ی کاری او بیش از 20سال است، کارهای اجرایی او عبارتند از: فروش، عملیات، انجام توسعه سازمانی با.Texas Mutual و USAA سارا پس از تشکیل شرکت خود، تخصص خود را در توسعه رهبری، مدیریت اجرایی، نام تجاری و هوش هیجانی به اشتراک گذاشت. دیدگاه او باعث شده است که صدها تیم و افراد مختلف در سراسر کشور تغییرات استراتژیک ایجاد کنند.سارا عضو انجمن ملی سخنرانان جهانی و مربی اجرایی مرکز رهبری خلاق یاCCL است او در مجموعه (CCL) از ابزار بازخورد360درجه استفاده کرده است و از طریق چند سیستم، ارزیابی هوش هیجانی یا EQ i 2.0 را انجام می دهد. سارا در تعدادی از مجلات و برنامه های تلویزیونی به شهرت رسیده است که مهمترین آنها Leadership-Wired, Forbes, The Huffington Post, Psychology Today, CNBC, و انجمن مدیریت است. سارا، نویسنده ی کتاب پرطرفدار در زمینه ی کسب و کار است، عنوان این کتاب: You ‑ According to Them:کشف نقاط ضعفی که بر شهرت و حرفه ی شما تاثیر می گذارند.
امروزه، مهارتهای نرم در کسب درآمد و خود اشتغالی، کار تیمی و رشد و توسعه سازمان، بیش از مهارتهای سخت اهمیت دارند و در حقیقت نقشه راه یادگیری برای رسیدن به شایستگیهای شغلی در مهارت آموزی است. لذا فراگیری مهارتهای لازم برای توسعه فردی، لازمه توانمندسازی کارجویان است و ایران فراگیر مسیر توسعه مهارتهای لازم برای ورود به بازار کار کارجویان را فراهم ساخته است. کارجویان با انتخاب مسیر رشد بر اساس توانمندی و استعدادهای خود در ایران فراگیر، مهارت های لازم را در قالب دورههای آموزشی طی خواهند کرد و به صورت مستمر تحت مهارتسنجی از طریق پلت فرم هوشمند قرار میگیرند و نتایج آن به طور مستقیم در اختیار ایشان قرار می گیرد.
تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به وب سایت ایران فراگیر بوده و هرگونه کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.