تولید کننده دوره: سامانه رَند
تعداد درس های دوره: 16
مدت زمان دوره: 0
تعداد خریداران این دوره: 0
در این مجموعه آموزش ترجمه و دوبله شده ایجاد کردن برند ( Branding ) کسب و کارتان را به خوبی خواهید آموخت ، مدرس این کورس از سخنرانان و مدرسان مطرح در عرصه بین المللی امور تجاری هستند . برخی از مطالبی که در این مجموعه آموزش ارائه می شوند عبارتند از : آموزش مبانی Branding ، تعیین جایگاه کسب و کار شما ، بررسی چندین برند مطرح جهانی ، ایجاد و انتقال پیام برند ، استفاده از عکس ها ، اسناد و اعمال سبک بر آنها به منظور ایجاد کردن برند ، تبدیل کردن برند به یک علامت تجاری ، آشنایی با مشکلات موجود در زمینه برند سازی و آموزش رفع آن ها و . . . عنوان اصلی : Brand Building Basics این مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان 29 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم: مقدمه : خوش آمدگویی ، آشنایی با مدرس مجموعه و آشنایی با دروس این مجموعه آموزش استفاده از فایل های تمرینی تعریف چیستی یک Brand تجاری : آشنایی با Branding مروری بر Brand های موجود آموزش در رابطه با چگونگی اثر گذاری بر مشتریان به کمک Brand آموزش استفاده از عکس ها و اعمال سبک ها به منظور رساندن پیام برند به مشتریان آموزش گام به گام ساخت یک Brand : آموزش ایجاد کردن داستانی برای کسب و کار ( حرفی برای گفتن داشتن ) آموزش ایجاد کردن اسناد راهنمای Brand آموزش اصولی که باید در طراحی لوگو در نظر گرفت آموزش ایجاد کردن Style Guide ها آموزش ایجاد کردن ارتباط منسجم بین قطعات مختلف یک پروسه طراحی و توسعه برند آموزش تبدیل کردن Brand به یک علامت تجاری آشنایی با مشکلات رایج در این زمینه و چگونگی اجتناب از آنها : آموزش طرح ریزی برای موفقیت در ایجاد و توسعه برند آموزش در رابطه با اهمیت کارکردن به صورت یکپارچه آموزش استفاده از قدرت Web در Branding
لوری توماس راس، سخنران، مربی، متخصص بازاریابی و مدیرعامل آژانس Web Marketing Therapy است. Web Marketing Therapy ، یک آژانس بازاریابی و شرکت آموزشی است که راه حل های بازاریابی مفید را برای مشاغل ارائه می دهد. تخصصی که وی دارد، به سازمانها این امکان را می دهد که راه حل هایی ارائه دهند که باعث ارتقاء کسب و کار می شود. لوری از سال 2005 به تدریس درس بازاریابی مشغول است، و به دلیل علم بالایی که دارد، دراین زمینه موفق شده است. در سال2008 کلاس های او به صورت آنلاین در سایت uc berkeley extension برگزار شدند.،امروزه، وی توسط شرکت ها برای توسعه ی برنامه های آموزشی استخدام می شوند. لوری از موسسان شرکت ValueClick Media بود و برای شرکتهای CallWave، Inc و Affinity Group،کار کرده است. او درباره ی چند موضوع مرتبط با بازاریابی صحبت می کند و برای تعدادی از نشریات، مطلب می نویسد. او نویسنده ی دوره ی آموزشی 36ساعته ی مک گراهیل در رابطه با بازاریابی آنلاین است. وی به عنوان یک متخصص در حوزه ی بازاریابی در مجلات Entrepreneur, DMNews, TechNewsWorld,Forbes, SUCCESS Magazine, The Associated Press, eCommerce Times, معرفی شده است. از وبسایت او با آدرس lorriethomas.com ، دیدن کنید.
امروزه، مهارتهای نرم در کسب درآمد و خود اشتغالی، کار تیمی و رشد و توسعه سازمان، بیش از مهارتهای سخت اهمیت دارند و در حقیقت نقشه راه یادگیری برای رسیدن به شایستگیهای شغلی در مهارت آموزی است. لذا فراگیری مهارتهای لازم برای توسعه فردی، لازمه توانمندسازی کارجویان است و ایران فراگیر مسیر توسعه مهارتهای لازم برای ورود به بازار کار کارجویان را فراهم ساخته است. کارجویان با انتخاب مسیر رشد بر اساس توانمندی و استعدادهای خود در ایران فراگیر، مهارت های لازم را در قالب دورههای آموزشی طی خواهند کرد و به صورت مستمر تحت مهارتسنجی از طریق پلت فرم هوشمند قرار میگیرند و نتایج آن به طور مستقیم در اختیار ایشان قرار می گیرد.
تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به وب سایت ایران فراگیر بوده و هرگونه کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.