تولید کننده دوره: سامانه رَند
تعداد درس های دوره: 22
مدت زمان دوره:
تعداد خریداران این دوره: 0
ایجاد یک انجمن آنلاین نیازمند ارتباط و تعامل با دیگرانه. چه توییت باشه چه پست یا عنوان فیسبوک، کامنت هایی براشون وجود داره. بهترین تمرین ها رو اینجا برای پاسخ به کامنت ها، شناختن مخاطبین و ایجاد اعتبار آنلاین آموزش ببینین.مارتین شروینگتون به توضیح نقش روانشناسی در اداره کردن سلامت یک انجمن میپردازه و نکاتی درمورد بالا بردن میزان ارتباطات از طریق پست هایی با محتواهای جالب توجه متل تصاویر و سوالات رو بیان میکنه. به علاوه، به شما نحوه ی جلوگیری از ایجاد انجمن های منفی رو همراه با نکاتی درباره سروکله زدن با غول های بداخلاق کامنت و برگردوندن مکالمه به مسیر عادی ش آموزش میده. موضوعات شامل: ارتباط با مخاطب درست استفاده از پلت فرم برای کامنت های زنجیره ای و غیر زنجیره ای ساختارسازی پست های رسانه اجتماعی استفاده از هشتگ، تصاویر و سوالات بالا بردن میزان ارتباط اجتماعی رابطه سازی جلب توجه در کامنت های ناپیوسته عنوان اصلی : Social Media Marketing Managing Customer Comments این مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان 1 ساعت و 18 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم : مقدمه : خوش آمد گویی اصول مقدماتی : مروری بر کامنت های آنلاین مشتری ها ارتباط با مخاطب درست در رسانه اجتماعی مکالمات زنجیره ای و غیر زنجیره ای درک کامنت ها به عنوان عامل تقویت کننده ی رسانه شناخت تفاوت در پلت فرم ها : انواع مختلف ارتباط در پلت فرم های مختلف شناخت از مخاطب در رسانه اجتماعی محتوایی که به اشتراک میگذارید : ساختار پست ها در رسانه اجتماعی استفاده از هشتگ در پست ها استفاده از تصاویر برای تحت تاثیر قرار دادن رفتار اجتماعی استفاده از سوال در پست های شبکه های اجتماعی مراقب محتوای کلام خود در فضای آنلاین باشین چطور بیشترین سود را از ارتباط ببریم : قدرت اولین کامنت بالا بردن میزان ارتباط اجتماعی ایجاد ارتباط در کامنت های ناپیوسته ارتباط سازی با تاثیرگذاران رسانه اجتماعی زمان مناسب برای گذاشتن پست در رسانه اجتماعی نکات پیشرفته : چگونه با غول های رسانه اجتماعی ارتباط برقرار کنیم جلب توجه روی یک کامنت زنجیره ای نحوه ی استفاده از کامنت برای ارتباط با افراد در زنجیره ی رسانه اجتماعی از تحقیر و خشونت بپرهیزیم انجمن باید حامی برند شما باشد مکالمه را در پست خود به اتمام برسانید
مارتین شروینگتون - Martin Shervington یک مربی رهبری اجرایی ، مدرس توسعه فردی ، نویسنده و مشاور بازاریابی است. ایشان موسس و مدیر جمعیت Plus Your Life! and Plus Your Business! است. ایشان همچنین نویسنده چندین کتاب از جمله توسعه و مربی گری از طریق روشهای NLP هستند. عنوان انگلیسی کتاب ایشان " Developmental Coaching and Peak Performance Through NLP " است.
امروزه، مهارتهای نرم در کسب درآمد و خود اشتغالی، کار تیمی و رشد و توسعه سازمان، بیش از مهارتهای سخت اهمیت دارند و در حقیقت نقشه راه یادگیری برای رسیدن به شایستگیهای شغلی در مهارت آموزی است. لذا فراگیری مهارتهای لازم برای توسعه فردی، لازمه توانمندسازی کارجویان است و ایران فراگیر مسیر توسعه مهارتهای لازم برای ورود به بازار کار کارجویان را فراهم ساخته است. کارجویان با انتخاب مسیر رشد بر اساس توانمندی و استعدادهای خود در ایران فراگیر، مهارت های لازم را در قالب دورههای آموزشی طی خواهند کرد و به صورت مستمر تحت مهارتسنجی از طریق پلت فرم هوشمند قرار میگیرند و نتایج آن به طور مستقیم در اختیار ایشان قرار می گیرد.
تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به وب سایت ایران فراگیر بوده و هرگونه کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.