تولید کننده دوره: سامانه رَند
تعداد درس های دوره: 17
مدت زمان دوره: 0
تعداد خریداران این دوره: 0
خشم یکی از احساسات انسان است که اگر بدرستی مدیریت نشود آثار منفی زیادی خواهد داشت. ولی میتوان با مدیریت و تبدیل آن خشم را به مزیت تبدیل کرد. در این دوره مارلین چیزم مفهوم خشم را به شما یاد میدهد ، آگاهی شما را از ریشه عصبانیت واکشهایتان بالا خواهد برد و می گوید که چطور خشم را به عنوان ابزاری برای رشد شخصی و حرفه ای به خدمت بگیرید. سرتیتر مطالب این دوره آموزش مدیریت خشم و عصبانیت شامل موارد زیر است : - شناخت مشکلات خشم - آشنایی با روشهای تقویت آرامش در خودتان - پرهیز از دخالت در مشکلات دیگران - درک واکنش ها و رفتارهای عمیق خود - تسلط بر خلق و خوی خودتان - مهارت های بدست گرفتن کنترل شخصی - مهارت های تبدیل خشم به عاملِ موفقیت عنوان اصلی : Anger Management این مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان 1 ساعت و 3 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم : مقدمه : خوش آمدگویی و آشنایی با مدرس یادگیری مطالب پیش نیاز دوره من مشکل خشم دارم : سه باور غلط در مورد خشم خوب ، بد ، زشت ( در مورد خشم ) وقتی خشم به شما حمله می کند : دست از کنترل خشم بردارید بازداری از خشم یا آرام سازی خودتان خودتان را درگیر مشکلات دیگران نکنید خودآگاهیتان را افزایش دهید : واکنش های خودتان را بشناسید وضعیت خودتان را بسنجید یادگیری نحوه جایگزین کردن رفتارهای قدیمی کنترل کردن خشم خودتان : احساسات خودتان را کشف و نامگذاری کنید به اخلاقیات خودتان مسلط شوید از زبانی پاسخگو استفاده کنید مهارت هایی برای گرفتن مهار خشم: آنچه میخواهید را درخواست کنید تعیین مرزهای مناسب فضاسازی کنید حقایق را بیان کنید
"Marlene Chism یک مشاور، مربی اجرایی و نویسنده کتابهای (Stop Workplace Drama (2011), No-Drama Leadership (2015 و Stop Drama (in Your Healthcare Practice (2017 است. او با مدیران اجرایی و صاحبان کسبوکار کار میکند تا کارایی رهبری را بهبود بخشیده و فرهنگ را در محل کار تغییر دهد. مارلن، به عنوان سخنگو، مخاطبان را از صنایع مختلف جذب می کند، و پیام او از نظم و ترتیب، هماهنگی و مسئولیت شخصی، الهامبخش مخاطبان جهانی میشود. حوزههای تخصص او عبارتند از توسعه رهبری، مهارتهای ارتباطی استراتژیک، و توقف نمایش در محل کار است. مأموریت شخصی او کمک به مردم در کشف، توسعه و رساندن استعدادهایشان، به جهان است."
امروزه، مهارتهای نرم در کسب درآمد و خود اشتغالی، کار تیمی و رشد و توسعه سازمان، بیش از مهارتهای سخت اهمیت دارند و در حقیقت نقشه راه یادگیری برای رسیدن به شایستگیهای شغلی در مهارت آموزی است. لذا فراگیری مهارتهای لازم برای توسعه فردی، لازمه توانمندسازی کارجویان است و ایران فراگیر مسیر توسعه مهارتهای لازم برای ورود به بازار کار کارجویان را فراهم ساخته است. کارجویان با انتخاب مسیر رشد بر اساس توانمندی و استعدادهای خود در ایران فراگیر، مهارت های لازم را در قالب دورههای آموزشی طی خواهند کرد و به صورت مستمر تحت مهارتسنجی از طریق پلت فرم هوشمند قرار میگیرند و نتایج آن به طور مستقیم در اختیار ایشان قرار می گیرد.
تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به وب سایت ایران فراگیر بوده و هرگونه کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.