تولید کننده دوره: سامانه رَند
تعداد درس های دوره: 16
مدت زمان دوره: 0
تعداد خریداران این دوره: 0
فرآیند تصمیم گیری مشتریان چگونه است؟ چرخه تصمیم گیری مشتری، یک ابزار آزمایش ده برای ارتباط برندتون با مشتریان و متمایز کردن شرکت شما در رقابته. اما مانند هر ابزاری، این ابزار هم با گذشت زمان کامل تر شده. نحوه ی پیشرفت چرخه تصمیم رو به شکل دیجیتالی به عنوان یک کاتالیزور، و دلیل حیاتی بودن اون برای کسب و کارتون رو بیش از پیش یاد بگیرید. « دینا شاپیرو» ، قدم به قدم با شما در راه فرآیند ایجاد شخصیت خریدار، تعریف و ترسیم نقاط ارتباط با مشتری و هماهنگی پیام های بازاریابی شما با چرخه تصمیم گیری مشتری خواهد بود. این چارچوب به شما کمک میکنه که کمپین ها و تجارب یکپارچه و مشتری محوری رو از طریق ارتباط برند خود با مشتریان در نفوذی ترین و قدرتمندترین نقاط ارتباط در طول چرخه تصمیم مشتریان ایجاد کنید. عنوان اصلی : Customer Decision Journey این مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان 52 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم : مقدمه : خوش آمد گویی آن چه باید شما قبل از دیدن این دوره، بدانید نحوه استفاده از نمونه های تمرینی مبانی چرخه تصمیم : اهمیت چرخه تصمیم چطور چرخه تصمیم تکامل می یابد؟ بینش ها، اساس کار هستند شخصیت خریدارها : تعیین شخصیت خریدار خریدارانتون رو توصیف کنین استفاده از شخصیت خریداران معین کردن مراحل چرخه : تعریف مراحل چرخه توسعه طرح چرخه مراحل چرخه مشترک در طول مراحل فکر کنید معین کردن نقاط ارتباطی : تعریف نقاط ارتباطی حساس تعامل با نقاط ارتباطی تعیین نقاط ارتباطی تراز پیام رسانی و محتوا : پیام رسانی در مقابل محتوا هماهنگی بین نقاط ارتباطی عاطفی در مقابل عقلانی
Dina Shapiro - دینا شاپیرو دینا شاپیرو، یک استراتژیست و مدیر بازاریابی قبل از تاسیس شرکت خود، Yorkville بود. دینا شاپیرو از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت مشاوره Yorkville است که برای کمک به رشد برند، ایجاد تیمهای بازاریابی با عملکرد بالا و استخدام کارکنان، آموزش بازاریابی کلاسی را به بهترین شکل ارائه میدهد. شرکت مشاوره او یک شرکت دارای مجوز WBENC است. علاوه بر کار با مشتریان خصوصی، دینا به دانشگاه ملی بازاریابی ANA و دانشگاه New York University's M.S، مدرک کارشناسیارشد بازاریابی را تذریس میکند. قبل از تبدیل شدن به یک مشاور، دینا یک استراتژیست تجاری و اجرایی بازاریابی یکپارچه در Fortune 125 و آژانسهای برتر جهانی بود. او برنده چندین جایزه در رهبری، کمپین های یکپارچه برای علامت های تجاری و برندهای جهانی است. او یک M.B.A از دانشگاه بوستون و یک کارشناسی در رشته اقتصاد از دانشگاه جرج واشنگتن دارد. دینا همیشه با یک کنجکاوی و دیدگاه جدید به کسب و کار و نام تجاری نگاه می کند، تا مشتریان را از هر روز خود جلوتر ببرد و نگرش آنها را به ارتباطات جدید و مرتبط باز کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اینکه چگونه ممکن است به شما کمک کند، به www.YorkvilleConsulting.com مراجعه کنید.
امروزه، مهارتهای نرم در کسب درآمد و خود اشتغالی، کار تیمی و رشد و توسعه سازمان، بیش از مهارتهای سخت اهمیت دارند و در حقیقت نقشه راه یادگیری برای رسیدن به شایستگیهای شغلی در مهارت آموزی است. لذا فراگیری مهارتهای لازم برای توسعه فردی، لازمه توانمندسازی کارجویان است و ایران فراگیر مسیر توسعه مهارتهای لازم برای ورود به بازار کار کارجویان را فراهم ساخته است. کارجویان با انتخاب مسیر رشد بر اساس توانمندی و استعدادهای خود در ایران فراگیر، مهارت های لازم را در قالب دورههای آموزشی طی خواهند کرد و به صورت مستمر تحت مهارتسنجی از طریق پلت فرم هوشمند قرار میگیرند و نتایج آن به طور مستقیم در اختیار ایشان قرار می گیرد.
تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به وب سایت ایران فراگیر بوده و هرگونه کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.