صفحه نخستدوره هااخبارمقالاتاشتراکسوالات متداول تصویر IMG ساخت و بهبود برند شخصی تان بر روی رسانه های اجتماعی

تولید کننده دوره: سامانه رَند

تعداد درس های دوره: 17

مدت زمان دوره: 0

تعداد خریداران این دوره: 0

%

شما قبلا در این دوره ثبت نام کرده اید جهت مشاهده دروس دوره بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

معرفی دوره

هرکسی شامل مدیران اجرایی، صاحبان کسب و کار، کارآفرینان، نویسندگان حرفه ای و جویندگان کار، یک برند شخصی نیاز دارند. در محیط آنلاین امروزه، برند شخصی، چیزی بیش از یک شعار هوشمندانه، سخنرانی مختصر و مفید و تصویر پروفایل حرفه ای است. در عوض این ها به یک روایت عمیق تر، پیشرفته تر و سازگار در سراسر سایت رسانه های اجتماعی مورد نیاز است. این دوره نشان میدهد که چطور صادقانه، و قدرتمند،نام تجاری خود را ارائه دهید. متخصص برندسازی، کارِن لی لاند ، تفاوت های مهمی را بین چهار سایت اصلی رسانه های اجتماعی، لینکدین، فیسبوک، توئیتر، پینترست و نحوه ی استفاده از آنها را در پیشرفت شغلی و شبکه سازی نشان میدهد. موضوعاتی از قبیل موارد زیر در این دوره پوشش داده می شوند : توسعه ی ذهنیت برند شخصی افزودن عکس، پروفایل، پس زمینه یا بک گراند خوب به سایت های رسانه های اجتماعی استفاده از لینکدین برای برند شخصی توسعه ی دسترسی به توئیتر ایجاد رویدادهای واقعی در فیسبوک قرار دادن پین در پینترست عنوان اصلی : Personal Branding on Social Media این مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان 1 ساعت و 18 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم: مقدمه : خوش آمدید آنچه باید بدانید از فایل تمرین استفاده کنید فواید برند شخصی در رسانه های اجتماعی : ذهنیت جدید برند شخصی نحوه ی کمک رسانه های اجتماعی به برند شخصی بهترین سایتهای رسانه اجتماعی برای برندسازی شخصی بهترین تمرینهای برندسازی برای رسانه های اجتماعی : تصویری از مشخصات برندتان پروفایل رسانه های اجتماعی با نام تجاری بک گراند سفارشی رسانه های اجتماعی برندسازی شخصی توسط سایتها : لینکدین برای برندسازی شخصی درخواست پیشنهادات لینکدین چطور در توئیتر برند بسازید دسترسی به اینترنت را توسعه دهید استراتژی های ساخت برند فیسبوک ایجاد رویداد واقعی در فیسبوک برند شخصی در پینترست پینترست: پین های دروغین برای ساخت یک نام تجاری نتیجه : رسانه های اجتماعی برای رهبران فکری

بیشتر ...
بستن

مدرسین دوره

تصویر IMG

سامانه رَند

سیکل

تصویر IMG

سامانه رَند

سیکل

تصویر IMG

سامانه رَند

سیکل

تصویر IMG

سامانه رَند

سیکل

تصویر IMG

سامانه رَند

سیکل

مدرس دوره

تصویر IMG

Karen Leland

248970

کارن لی لاند، رئیس گروه بازاریابی استرلینگیک شرکت تجاری و استراتژی بازاریابی و شرکت پیاده سازی و اِجرا است. کارن با مدیر عاملان، مدیران و کارآفرینان در زمینه ی ساختن برندهای شخصی، تجاری و ساخت تیمی قوی تر همکاری می کند. در 25 سال اخیر، کارن در سراسر ایالات متحده، اروپا، آسیا و آمریکای جنوبی با مشتریانی مثل اپل، لینکدین، توئیتر و اسپرینت همکاری کرده است. کارن برای انجمن مدیریت آمریکا (YPO) و انجمن بازاریابی آمریکا و دیگر موارد سخنرانی کرده است.او نویسنده ی 9کتاب پرفروش است که بیش از 450،000 نسخه از آنها فروخته شده و به 10 زبان دیگر ترجمه شده است. آخرین کتابش با عنوان The Brand Mapping Strategy در دسترس است. کارن مطالب تبلیغاتی، کاتالوگ، و مطالبی در زمینه بازاریابی را برای انواع شرکت های دولتی و خصوصی مثل Inc. Magazine, Lufthansa Airlines, Marriott Hotels, Oracle, American Express, Johnson & نوشته Johnson ودیگر موارد است. مقالات کارن در بین مقالاتی درباره موضوعاتی مثل اتفاقات روزمره، کارآفرینان، نیمکره های مغز، سن فرانسیسکو منتشر شده است. کارن،مدیر عامل متخصص در زمینه ی برند تجاری در رادیو و تلویزیون به شهرت میرسد، این برنامه ها عبارتند از .Today Show, Good Morning America, CNN, Bloomberg, و Oprah او به عنوان گزارشگر فریلنسر برای Comcast کار می کند. علاوه بر کارش در دنیای تجارت، کارن به هنر علاقه دارد. او یک هنرمند است که نقاشی ها و آثارش در موزه هنری بوستون، موزه هنر تریتون در سانتا کلارا و جشنواره هنری سوسالیتو به نمایش گذاشته شده است. او به تئاتر هم علاقه دارد. کارن در لس آنجلس و منطقه خلیج سانفرانسیسکو در فیلم های صنعتی به ایفای نقش پرداخته است

سرفصل های دوره

فصل اول : مقدمه

مقدمه

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.

فصل اول : فواید برند شخصی در رسانه های اجتماعی

فواید برند شخصی در رسانه های اجتماعی

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.

فصل اول : بهترین تمرینهای برندسازی برای رسانه های اجتماعی

بهترین تمرینهای برندسازی برای رسانه های اجتماعی

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.

فصل اول : برندسازی شخصی توسط سایتها

برندسازی شخصی توسط سایتها

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.

فصل اول : نتیجه

نتیجه

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.

نظرات کاربران

برای این دوره هیچ نظری ثبت نشده است.

برچسب ها

254351

درباره ایران فراگیر

امروزه، مهارت‌های نرم در کسب درآمد و خود اشتغالی، کار تیمی و رشد و توسعه سازمان، بیش از مهارت‌های سخت اهمیت دارند و در حقیقت نقشه راه یادگیری برای رسیدن به شایستگیهای شغلی در مهارت آموزی است. لذا فراگیری مهارت‌های لازم برای توسعه فردی، لازمه توانمندسازی کارجویان است و ایران فراگیر مسیر توسعه مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار کارجویان را فراهم ساخته است. کارجویان با انتخاب مسیر رشد بر اساس توانمندی و استعدادهای خود در ایران فراگیر، مهارت های لازم را در قالب دوره‌های آموزشی طی خواهند کرد و به صورت مستمر تحت مهارت‌سنجی از طریق پلت فرم هوشمند قرار می‌گیرند و نتایج آن به طور مستقیم در اختیار ایشان قرار می گیرد.

عضویت در خبرنامه

عضویت

راه های ارتباطی

تصویر IMG

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به وب سایت ایران فراگیر بوده و هرگونه کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.

تصویر IMG صفحه نخستدوره هااخبارمقالاتاشتراکسوالات متداول