دوره‌هادوره های شغلیآکادمی‌هااشتراکسوالات متداولاستعلام مدرکدرباره ما

دوره تکنیک های بازاریابی رشد

تصویر IMG
دوره تکنیک های بازاریابی رشد
شروع یادگیری
سرفصل ها

برگزارکننده: آکادمی 360 درجه

تعداد درس ها: 12

مدت زمان دوره: secondsToTime(2745.74)

ظرفیت:

تعداد خریداران: 0

شروع ثبت نام:

پایان ثبت نام:

تاریخ برگزاری از: 1402/12/15

تاریخ برگزاری تا: 1407/12/29

انتخاب مربی
20,000
مربی انتخاب شده شما:
مربی

مبلغ کل:

%

مبلغ کل:

شما قبلا در این دوره ثبت نام کرده اید جهت مشاهده دروس دوره بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

معرفی

در این دوره آموزشی با استفاده از نکات ارائه شده از سوی جان جانسنچ بنیانگذار بازاریابی کانکت ، یاد می گیرید که چگونه یک برنامه رشد مرکب را برای تیم بازاریابی خود تهیه کنید. جان جانسنچ ، بنیانگذار بازاریابی کانتکت ، با بهترین شیوه ها برای راه اندازی یک برنامه رشد پیشرفته برای تیم بازاریابی شما ، به اینجا آمده است. گام های عملی او فراتر از توسعه رشد می رود و شامل ایجاد استراتژی ها و برنامه هایی است که میتواند موفقیت آمیز باشد. او داستان های مورد علاقه اش در مورد استراتژیهای موفقیت آمیز رشد و نحوه کمک به کسب و کارهای مختلف ( B2B و B2C ) به همراه تلاش های بازاریابی خودش را با شما به اشتراک می گذارد. مباحث عبارتند از : سیستم رشد چیست؟ آزمایش کانال ها و تاکتیک های جدید نتایج اندازه گیری اجتناب از مشکلات استفاده از بهترین شیوه های بازاریابی برای کسب و کارهای B2B و B2C عنوان اصلی : Creating a Marketing Growth System این مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان 26 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم: معرفی: خوشامدگویی پیش نیازها : رشد در مقابل بازاریابی ایجاد یک سیستم رشد : سیستم رشد چیست؟ گسترش رشد در مقابل سیستم رشد شناسایی نکات کلیدی بهینه سازی رشد چگونگی ایجاد یک سیستم رشد شناسایی چیزی که باید اندازه گیری کنید نمونه هایی از استراتژی های رشد موقع ایجاد سیستم رشد از چه چیزهایی باید اجتناب شود بهترین روش ها برای بازاریابان B2B بهترین روش ها برای بازاریابان B2C مراحل بعدی و منابع مفید
بیشتر ...
بستن
نوع آموزش: آفلاین
مربی: خیر
گواهینامه:
گواهی آموزشی: خیر
تمرین:
خیر
سطح:
مقدماتی
دارای آزمون: خیر
ارائه دهنده مدرک آزمون:
آکادمی 360 درجه آکادمی 360 درجه
ارائه مدرک:
آکادمی 360 درجه

مدرسین دوره

تصویر IMG

John Jantsch

eye

جان جانسچ یک مشاور بازاریابی است، سخنران و نویسنده محبوب و پرفروش کتابهای : Duct Tape Marketing: The World's Most Practical Small Business Ma و کتاب Duct Tape Selling: Think Like a Marketer—Sell Like a Superstar و کتاب The Commitment Engine: Making Work Worth It و The Referral Engine: Teaching Your Business to Market Itsel جان خالق سیستم بازاریابی Duct Tape Marketing و بازاریابی شبکه ای Duct Tape Marketing Consulting Network است ، که مشاوران بازاریابی کسب و کار کوچک را در سراسر جهان آموزش می دهد. علاوه بر این، او اغلب با کسب و کارهای کوچک و متوسط ​همکاری می کند تا آنها برنامه های بازاریابی و سیستم های بازاریابی را سازماندهی کنند و به رشد پایدار راه یابند. مجله Huffington Post میگوید : جان یکی از 100 نفری است که باید در توییتر دنبال شود و Forbes ، نام Duct Tape Marketing را جزو 100 وب سایت برتر، برای کارآفرینان می داند. و وبلاگ او نیز به عنوان مورد علاقه Forbes برای بازاریابی و کسب و کار کوچک انتخاب شده بود، و پادکست او 10 نمایش بازاریابی برتر در iTunes، به نام `باید گوش بدید` توسط شرکت `Fast Company` نامیده می شود. او یکی از عوامل اصلی بازاریابی در انجمن امریکن اکسپرس آمریکا است و مجری مشهور کارگاه ها و وبینارها (webinars) برای سازمان‌هایی مانند امریکن اکسپرس، Intuit، Verizon، HP و Citrix می‌باشد. پیاده سازی های عملی جان در کسب و کارهای کوچک ، اغلب به عنوان یک منبع در نشریات مانند مجله Wall St، نیویورک تایمز و CNNMoney به عنوان منبع یاد می شود.

تصویر IMG

John Jantsch

eye

جان جانسچ یک مشاور بازاریابی است، سخنران و نویسنده محبوب و پرفروش کتابهای : Duct Tape Marketing: The World's Most Practical Small Business Ma و کتاب Duct Tape Selling: Think Like a Marketer—Sell Like a Superstar و کتاب The Commitment Engine: Making Work Worth It و The Referral Engine: Teaching Your Business to Market Itsel جان خالق سیستم بازاریابی Duct Tape Marketing و بازاریابی شبکه ای Duct Tape Marketing Consulting Network است ، که مشاوران بازاریابی کسب و کار کوچک را در سراسر جهان آموزش می دهد. علاوه بر این، او اغلب با کسب و کارهای کوچک و متوسط ​همکاری می کند تا آنها برنامه های بازاریابی و سیستم های بازاریابی را سازماندهی کنند و به رشد پایدار راه یابند. مجله Huffington Post میگوید : جان یکی از 100 نفری است که باید در توییتر دنبال شود و Forbes ، نام Duct Tape Marketing را جزو 100 وب سایت برتر، برای کارآفرینان می داند. و وبلاگ او نیز به عنوان مورد علاقه Forbes برای بازاریابی و کسب و کار کوچک انتخاب شده بود، و پادکست او 10 نمایش بازاریابی برتر در iTunes، به نام `باید گوش بدید` توسط شرکت `Fast Company` نامیده می شود. او یکی از عوامل اصلی بازاریابی در انجمن امریکن اکسپرس آمریکا است و مجری مشهور کارگاه ها و وبینارها (webinars) برای سازمان‌هایی مانند امریکن اکسپرس، Intuit، Verizon، HP و Citrix می‌باشد. پیاده سازی های عملی جان در کسب و کارهای کوچک ، اغلب به عنوان یک منبع در نشریات مانند مجله Wall St، نیویورک تایمز و CNNMoney به عنوان منبع یاد می شود.

مدرس

تصویر IMG

eye

مربیان دوره

پیشنیاز های دوره

شغل های دوره

سرفصل های دوره

جلسات های ورکشاپ

سرفصل های بوتکمپ

فصل اول : معرفی

معرفی

فصل اول : ایجاد یک سیستم رشد

ایجاد یک سیستم رشد

نظرات کاربران

برای این دوره هیچ نظری ثبت نشده است.

سوالات متداول

عضویت و خرید

کلاس‌ها و مدرسین

آزمون ها و تمرین ها

برچسب ها

برچسبی ثبت نشده است.

مربیان دوره

تصویر IMG دوره‌هادوره های شغلیآکادمی‌هااشتراکسوالات متداولاستعلام مدرکدرباره ما