صفحه نخستدوره هااخبارمقالاتاشتراکسوالات متداول تصویر IMG دوره تکنیک های بازاریابی رشد

تولید کننده دوره: سامانه رَند

تعداد درس های دوره: 12

مدت زمان دوره:

تعداد خریداران این دوره: 0

%

شما قبلا در این دوره ثبت نام کرده اید جهت مشاهده دروس دوره بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

معرفی دوره

در این دوره آموزشی با استفاده از نکات ارائه شده از سوی جان جانسنچ بنیانگذار بازاریابی کانکت ، یاد میگیرید که چگونه یک برنامه رشد مرکب را برای تیم بازاریابی تان تهیه کنید. جان جانسنچ ، بنیانگذار بازاریابی کانتکت ، با بهترین شیوه ها برای راه اندازی یک برنامه رشد پیشرفته برای تیم بازاریابی شما ، به اینجا آمده است. گامهای عملی او فراتر از توسعه رشد میرود و شامل ایجاد استراتژیها و برنامه هایی است که میتواند موفقیت آمیز باشد. او داستانهای مورد علاقه اش در مورد استراتژیهای موفقیت آمیز رشد و نحوه کمک به کسب و کارهای مختلف ( B2B و B2C ) به همراه تلاشهای بازاریابی خودش را با شما به اشتراک میگذارد. مباحث عبارتند از : سیستم رشد چیست؟ آزمایش کانالها و تاکتیکهای جدید نتایج اندازه گیری اجتناب از مشکلات استفاده از بهترین شیوه های بازاریابی برای کسب و کارهای B2B و B2C عنوان اصلی : Creating a Marketing Growth System این مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان 26 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم: معرفی: خوشامدگویی پیش نیازها : رشد در مقابل بازاریابی ایجاد یک سیستم رشد : سیستم رشد چیست؟ گسترش رشد در مقابل سیستم رشد شناسایی نکات کلیدی بهینه سازی رشد چگونگی ایجاد یک سیستم رشد شناسایی چیزی که باید اندازه گیری کنید نمونه هایی از استراتژی های رشد موقع ایجاد سیستم رشد از چه چیزهایی باید اجتناب شود بهترین روشها برای بازاریابان B2B بهترین روشها برای بازاریابان B2C مراحل بعدی و منابع مفید

بیشتر ...
بستن

مدرسین دوره

تصویر IMG

John Jantsch

جان جانسچ یک مشاور بازاریابی است، سخنران و نویسنده محبوب و پرفروش کتابهای : Duct Tape Marketing: The World's Most Practical Small Business Ma و کتاب Duct Tape Selling: Think Like a Marketer—Sell Like a Superstar و کتاب The Commitment Engine: Making Work Worth It و The Referral Engine: Teaching Your Business to Market Itsel جان خالق سیستم بازاریابی Duct Tape Marketing و بازاریابی شبکه ای Duct Tape Marketing Consulting Network است ، که مشاوران بازاریابی کسب و کار کوچک را در سراسر جهان آموزش می دهد. علاوه بر این، او اغلب با کسب و کارهای کوچک و متوسط ​همکاری می کند تا آنها برنامه های بازاریابی و سیستم های بازاریابی را سازماندهی کنند و به رشد پایدار راه یابند. مجله Huffington Post میگوید : جان یکی از 100 نفری است که باید در توییتر دنبال شود و Forbes ، نام Duct Tape Marketing را جزو 100 وب سایت برتر، برای کارآفرینان می داند. و وبلاگ او نیز به عنوان مورد علاقه Forbes برای بازاریابی و کسب و کار کوچک انتخاب شده بود، و پادکست او 10 نمایش بازاریابی برتر در iTunes، به نام `باید گوش بدید` توسط شرکت `Fast Company` نامیده می شود. او یکی از عوامل اصلی بازاریابی در انجمن امریکن اکسپرس آمریکا است و مجری مشهور کارگاه ها و وبینارها (webinars) برای سازمان‌هایی مانند امریکن اکسپرس، Intuit، Verizon، HP و Citrix می‌باشد. پیاده سازی های عملی جان در کسب و کارهای کوچک ، اغلب به عنوان یک منبع در نشریات مانند مجله Wall St، نیویورک تایمز و CNNMoney به عنوان منبع یاد می شود.

تصویر IMG

John Jantsch

جان جانسچ یک مشاور بازاریابی است، سخنران و نویسنده محبوب و پرفروش کتابهای : Duct Tape Marketing: The World's Most Practical Small Business Ma و کتاب Duct Tape Selling: Think Like a Marketer—Sell Like a Superstar و کتاب The Commitment Engine: Making Work Worth It و The Referral Engine: Teaching Your Business to Market Itsel جان خالق سیستم بازاریابی Duct Tape Marketing و بازاریابی شبکه ای Duct Tape Marketing Consulting Network است ، که مشاوران بازاریابی کسب و کار کوچک را در سراسر جهان آموزش می دهد. علاوه بر این، او اغلب با کسب و کارهای کوچک و متوسط ​همکاری می کند تا آنها برنامه های بازاریابی و سیستم های بازاریابی را سازماندهی کنند و به رشد پایدار راه یابند. مجله Huffington Post میگوید : جان یکی از 100 نفری است که باید در توییتر دنبال شود و Forbes ، نام Duct Tape Marketing را جزو 100 وب سایت برتر، برای کارآفرینان می داند. و وبلاگ او نیز به عنوان مورد علاقه Forbes برای بازاریابی و کسب و کار کوچک انتخاب شده بود، و پادکست او 10 نمایش بازاریابی برتر در iTunes، به نام `باید گوش بدید` توسط شرکت `Fast Company` نامیده می شود. او یکی از عوامل اصلی بازاریابی در انجمن امریکن اکسپرس آمریکا است و مجری مشهور کارگاه ها و وبینارها (webinars) برای سازمان‌هایی مانند امریکن اکسپرس، Intuit، Verizon، HP و Citrix می‌باشد. پیاده سازی های عملی جان در کسب و کارهای کوچک ، اغلب به عنوان یک منبع در نشریات مانند مجله Wall St، نیویورک تایمز و CNNMoney به عنوان منبع یاد می شود.

مدرس دوره

تصویر IMG

John Jantsch

248964

جان جانسچ یک مشاور بازاریابی است، سخنران و نویسنده محبوب و پرفروش کتابهای : Duct Tape Marketing: The World's Most Practical Small Business Ma و کتاب Duct Tape Selling: Think Like a Marketer—Sell Like a Superstar و کتاب The Commitment Engine: Making Work Worth It و The Referral Engine: Teaching Your Business to Market Itsel جان خالق سیستم بازاریابی Duct Tape Marketing و بازاریابی شبکه ای Duct Tape Marketing Consulting Network است ، که مشاوران بازاریابی کسب و کار کوچک را در سراسر جهان آموزش می دهد. علاوه بر این، او اغلب با کسب و کارهای کوچک و متوسط ​همکاری می کند تا آنها برنامه های بازاریابی و سیستم های بازاریابی را سازماندهی کنند و به رشد پایدار راه یابند. مجله Huffington Post میگوید : جان یکی از 100 نفری است که باید در توییتر دنبال شود و Forbes ، نام Duct Tape Marketing را جزو 100 وب سایت برتر، برای کارآفرینان می داند. و وبلاگ او نیز به عنوان مورد علاقه Forbes برای بازاریابی و کسب و کار کوچک انتخاب شده بود، و پادکست او 10 نمایش بازاریابی برتر در iTunes، به نام `باید گوش بدید` توسط شرکت `Fast Company` نامیده می شود. او یکی از عوامل اصلی بازاریابی در انجمن امریکن اکسپرس آمریکا است و مجری مشهور کارگاه ها و وبینارها (webinars) برای سازمان‌هایی مانند امریکن اکسپرس، Intuit، Verizon، HP و Citrix می‌باشد. پیاده سازی های عملی جان در کسب و کارهای کوچک ، اغلب به عنوان یک منبع در نشریات مانند مجله Wall St، نیویورک تایمز و CNNMoney به عنوان منبع یاد می شود.

سرفصل های دوره

فصل اول : معرفی

معرفی

فصل اول : ایجاد یک سیستم رشد

ایجاد یک سیستم رشد

نظرات کاربران

برای این دوره هیچ نظری ثبت نشده است.

برچسب ها

درباره ایران فراگیر

امروزه، مهارت‌های نرم در کسب درآمد و خود اشتغالی، کار تیمی و رشد و توسعه سازمان، بیش از مهارت‌های سخت اهمیت دارند و در حقیقت نقشه راه یادگیری برای رسیدن به شایستگیهای شغلی در مهارت آموزی است. لذا فراگیری مهارت‌های لازم برای توسعه فردی، لازمه توانمندسازی کارجویان است و ایران فراگیر مسیر توسعه مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار کارجویان را فراهم ساخته است. کارجویان با انتخاب مسیر رشد بر اساس توانمندی و استعدادهای خود در ایران فراگیر، مهارت های لازم را در قالب دوره‌های آموزشی طی خواهند کرد و به صورت مستمر تحت مهارت‌سنجی از طریق پلت فرم هوشمند قرار می‌گیرند و نتایج آن به طور مستقیم در اختیار ایشان قرار می گیرد.

عضویت در خبرنامه

عضویت

راه های ارتباطی

تصویر IMG

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به وب سایت ایران فراگیر بوده و هرگونه کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.

تصویر IMG صفحه نخستدوره هااخبارمقالاتاشتراکسوالات متداول