تولید کننده دوره: سامانه رَند
تعداد درس های دوره: 18
مدت زمان دوره:
تعداد خریداران این دوره: 0
وقت همه طلاست ، اما وقت بازاریاب ها قطعا طلاست. بازاریاب ها در طول روز کاری باید وظایف زیادی را انجام دهند و از آنجا که با مردم طرف هستند ، دیگران بسیاری از برنامه ریزی هایشان را خراب می کنند. اما مشکل اینجا نیست ، مشکل در مدیریت زمان است. اگر شما به عنوان یک بازاریاب می خواهید کارهایتان را اتومات کرده ، فعالیت هایتان را به دیگران سپرده و وقت و انرژِی خود را برای کار اصلی و سود آور فروش ذخیره کنید ، این دوره آموزشی ویژه شماست. با مشاهده این کورس آموزشی تکنیک های مدیریت زمان که ویژه بازاریاب هاست را یاد گرفته ، آن ها را همراه با مدرس دوره که خود بازاریابی حرفه ای است ، تمرین خواهید کرد. عنوان اصلی : Time Management for Marketers این مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان 1 ساعت و 8 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم: مقدمه : خوش آمدگویی مدیریت کسب و کارهای خدماتی با مشتریان زیاد و یک فرد پاسخگو به آن ها آماده کردن فضا : استفاده از فایل های متنی و Dropbox تنظیم اسنادتان به گونه ای که بتوان در دستگاه های مختلف با آن ها کار کرد استفاده درست از مغزتان ایجاد و استفاده از یک سیستم صحیح دسته بندی و سازمان دهی وظایف : ایجاد کردن کارهای اتمیک ( کوچک سازی کارها تا حد ممکن ) نحوه کنترل توجهتان در موقع انجام کارها آموزش مدیریت لیست وظایف سازمان دهی وظایف در ذهن تان افزایش سرعت انجام کارهایتان : تکنیک افزایش سرعت مدیریت توقف های اجباری در کارتان مدیریت کارهای تکراری و بهینه سازی یا اتومات کردن آن ها : مدیریت پسوردها آموزش استفاده از نرم افزارهای تایپ اتومات استفاده از برنامه های Launcher یادگیری میان برهای صفحه کلید
متخصص بازاریابی اینترنتی "ایان لوری" درباره SEO، رسانه اجتماعی، و تحلیل می نویسد و در Portent مشاوره می دهد. "ایان لوری" مدیر عامل و موسس Portent، یک آژانس بازاریابی اینترتی است که از سال 1995 بازاریابی اینترنتی از قبیل جستجوی خدمات اجتماعی و تحلیلی ارائه کرده است. وی اخیراً به صورت مشترک جلد دوم Web Marketing, All in all for Dummies را منتشر کرده و بخش های درباره SEO، بلاگ کردن، رسانه اجتماعی، و تحلیل وب نگاشته است. او همچنین کتاب گفتگوهای بازاریابی: استراتژی های بازاریابی اینترنتی را نوشت. وی به طور مرتب برای Portent Blog می نویسد و در AllThingsD، Forbes.com و TechCrunch منتشر کرده است. پیش زمینه تحصیلی او شامل لیسانس تاریخ از UC San Diego و مدرک حقوق از UCLA است. در عین حال، او یک دوچرخه سوار آماتور اهل رقابت، پیام رسان دوچرخه ایی، مشاور مسکن، نویسنده فنی و مشاور Adobe Framemaker است. ممکن است او را آخر هفته ها در حال آموزش بازی D&D به بچه ها بیابید، یا در حال نفس زدن پشت دوچرخه در حالی که سعی می کند خود را به بالای تپه های شیب دار سیاتل برساند.
متخصص بازاریابی اینترنتی "ایان لوری" درباره SEO، رسانه اجتماعی، و تحلیل می نویسد و در Portent مشاوره می دهد. "ایان لوری" مدیر عامل و موسس Portent، یک آژانس بازاریابی اینترتی است که از سال 1995 بازاریابی اینترنتی از قبیل جستجوی خدمات اجتماعی و تحلیلی ارائه کرده است. وی اخیراً به صورت مشترک جلد دوم Web Marketing, All in all for Dummies را منتشر کرده و بخش های درباره SEO، بلاگ کردن، رسانه اجتماعی، و تحلیل وب نگاشته است. او همچنین کتاب گفتگوهای بازاریابی: استراتژی های بازاریابی اینترنتی را نوشت. وی به طور مرتب برای Portent Blog می نویسد و در AllThingsD، Forbes.com و TechCrunch منتشر کرده است. پیش زمینه تحصیلی او شامل لیسانس تاریخ از UC San Diego و مدرک حقوق از UCLA است. در عین حال، او یک دوچرخه سوار آماتور اهل رقابت، پیام رسان دوچرخه ایی، مشاور مسکن، نویسنده فنی و مشاور Adobe Framemaker است. ممکن است او را آخر هفته ها در حال آموزش بازی D&D به بچه ها بیابید، یا در حال نفس زدن پشت دوچرخه در حالی که سعی می کند خود را به بالای تپه های شیب دار سیاتل برساند.
متخصص بازاریابی اینترنتی "ایان لوری" درباره SEO، رسانه اجتماعی، و تحلیل می نویسد و در Portent مشاوره می دهد. "ایان لوری" مدیر عامل و موسس Portent، یک آژانس بازاریابی اینترتی است که از سال 1995 بازاریابی اینترنتی از قبیل جستجوی خدمات اجتماعی و تحلیلی ارائه کرده است. وی اخیراً به صورت مشترک جلد دوم Web Marketing, All in all for Dummies را منتشر کرده و بخش های درباره SEO، بلاگ کردن، رسانه اجتماعی، و تحلیل وب نگاشته است. او همچنین کتاب گفتگوهای بازاریابی: استراتژی های بازاریابی اینترنتی را نوشت. وی به طور مرتب برای Portent Blog می نویسد و در AllThingsD، Forbes.com و TechCrunch منتشر کرده است. پیش زمینه تحصیلی او شامل لیسانس تاریخ از UC San Diego و مدرک حقوق از UCLA است. در عین حال، او یک دوچرخه سوار آماتور اهل رقابت، پیام رسان دوچرخه ایی، مشاور مسکن، نویسنده فنی و مشاور Adobe Framemaker است. ممکن است او را آخر هفته ها در حال آموزش بازی D&D به بچه ها بیابید، یا در حال نفس زدن پشت دوچرخه در حالی که سعی می کند خود را به بالای تپه های شیب دار سیاتل برساند.
متخصص بازاریابی اینترنتی "ایان لوری" درباره SEO، رسانه اجتماعی، و تحلیل می نویسد و در Portent مشاوره می دهد. "ایان لوری" مدیر عامل و موسس Portent، یک آژانس بازاریابی اینترتی است که از سال 1995 بازاریابی اینترنتی از قبیل جستجوی خدمات اجتماعی و تحلیلی ارائه کرده است. وی اخیراً به صورت مشترک جلد دوم Web Marketing, All in all for Dummies را منتشر کرده و بخش های درباره SEO، بلاگ کردن، رسانه اجتماعی، و تحلیل وب نگاشته است. او همچنین کتاب گفتگوهای بازاریابی: استراتژی های بازاریابی اینترنتی را نوشت. وی به طور مرتب برای Portent Blog می نویسد و در AllThingsD، Forbes.com و TechCrunch منتشر کرده است. پیش زمینه تحصیلی او شامل لیسانس تاریخ از UC San Diego و مدرک حقوق از UCLA است. در عین حال، او یک دوچرخه سوار آماتور اهل رقابت، پیام رسان دوچرخه ایی، مشاور مسکن، نویسنده فنی و مشاور Adobe Framemaker است. ممکن است او را آخر هفته ها در حال آموزش بازی D&D به بچه ها بیابید، یا در حال نفس زدن پشت دوچرخه در حالی که سعی می کند خود را به بالای تپه های شیب دار سیاتل برساند.
متخصص بازاریابی اینترنتی "ایان لوری" درباره SEO، رسانه اجتماعی، و تحلیل می نویسد و در Portent مشاوره می دهد. "ایان لوری" مدیر عامل و موسس Portent، یک آژانس بازاریابی اینترتی است که از سال 1995 بازاریابی اینترنتی از قبیل جستجوی خدمات اجتماعی و تحلیلی ارائه کرده است. وی اخیراً به صورت مشترک جلد دوم Web Marketing, All in all for Dummies را منتشر کرده و بخش های درباره SEO، بلاگ کردن، رسانه اجتماعی، و تحلیل وب نگاشته است. او همچنین کتاب گفتگوهای بازاریابی: استراتژی های بازاریابی اینترنتی را نوشت. وی به طور مرتب برای Portent Blog می نویسد و در AllThingsD، Forbes.com و TechCrunch منتشر کرده است. پیش زمینه تحصیلی او شامل لیسانس تاریخ از UC San Diego و مدرک حقوق از UCLA است. در عین حال، او یک دوچرخه سوار آماتور اهل رقابت، پیام رسان دوچرخه ایی، مشاور مسکن، نویسنده فنی و مشاور Adobe Framemaker است. ممکن است او را آخر هفته ها در حال آموزش بازی D&D به بچه ها بیابید، یا در حال نفس زدن پشت دوچرخه در حالی که سعی می کند خود را به بالای تپه های شیب دار سیاتل برساند.
متخصص بازاریابی اینترنتی "ایان لوری" درباره SEO، رسانه اجتماعی، و تحلیل می نویسد و در Portent مشاوره می دهد. "ایان لوری" مدیر عامل و موسس Portent، یک آژانس بازاریابی اینترتی است که از سال 1995 بازاریابی اینترنتی از قبیل جستجوی خدمات اجتماعی و تحلیلی ارائه کرده است. وی اخیراً به صورت مشترک جلد دوم Web Marketing, All in all for Dummies را منتشر کرده و بخش های درباره SEO، بلاگ کردن، رسانه اجتماعی، و تحلیل وب نگاشته است. او همچنین کتاب گفتگوهای بازاریابی: استراتژی های بازاریابی اینترنتی را نوشت. وی به طور مرتب برای Portent Blog می نویسد و در AllThingsD، Forbes.com و TechCrunch منتشر کرده است. پیش زمینه تحصیلی او شامل لیسانس تاریخ از UC San Diego و مدرک حقوق از UCLA است. در عین حال، او یک دوچرخه سوار آماتور اهل رقابت، پیام رسان دوچرخه ایی، مشاور مسکن، نویسنده فنی و مشاور Adobe Framemaker است. ممکن است او را آخر هفته ها در حال آموزش بازی D&D به بچه ها بیابید، یا در حال نفس زدن پشت دوچرخه در حالی که سعی می کند خود را به بالای تپه های شیب دار سیاتل برساند.
متخصص بازاریابی اینترنتی "ایان لوری" درباره SEO، رسانه اجتماعی، و تحلیل می نویسد و در Portent مشاوره می دهد. "ایان لوری" مدیر عامل و موسس Portent، یک آژانس بازاریابی اینترتی است که از سال 1995 بازاریابی اینترنتی از قبیل جستجوی خدمات اجتماعی و تحلیلی ارائه کرده است. وی اخیراً به صورت مشترک جلد دوم Web Marketing, All in all for Dummies را منتشر کرده و بخش های درباره SEO، بلاگ کردن، رسانه اجتماعی، و تحلیل وب نگاشته است. او همچنین کتاب گفتگوهای بازاریابی: استراتژی های بازاریابی اینترنتی را نوشت. وی به طور مرتب برای Portent Blog می نویسد و در AllThingsD، Forbes.com و TechCrunch منتشر کرده است. پیش زمینه تحصیلی او شامل لیسانس تاریخ از UC San Diego و مدرک حقوق از UCLA است. در عین حال، او یک دوچرخه سوار آماتور اهل رقابت، پیام رسان دوچرخه ایی، مشاور مسکن، نویسنده فنی و مشاور Adobe Framemaker است. ممکن است او را آخر هفته ها در حال آموزش بازی D&D به بچه ها بیابید، یا در حال نفس زدن پشت دوچرخه در حالی که سعی می کند خود را به بالای تپه های شیب دار سیاتل برساند.
امروزه، مهارتهای نرم در کسب درآمد و خود اشتغالی، کار تیمی و رشد و توسعه سازمان، بیش از مهارتهای سخت اهمیت دارند و در حقیقت نقشه راه یادگیری برای رسیدن به شایستگیهای شغلی در مهارت آموزی است. لذا فراگیری مهارتهای لازم برای توسعه فردی، لازمه توانمندسازی کارجویان است و ایران فراگیر مسیر توسعه مهارتهای لازم برای ورود به بازار کار کارجویان را فراهم ساخته است. کارجویان با انتخاب مسیر رشد بر اساس توانمندی و استعدادهای خود در ایران فراگیر، مهارت های لازم را در قالب دورههای آموزشی طی خواهند کرد و به صورت مستمر تحت مهارتسنجی از طریق پلت فرم هوشمند قرار میگیرند و نتایج آن به طور مستقیم در اختیار ایشان قرار می گیرد.
تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به وب سایت ایران فراگیر بوده و هرگونه کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.