تولید کننده دوره: سامانه رَند
تعداد درس های دوره: 16
مدت زمان دوره: 0
تعداد خریداران این دوره: 0
ارزش هر شرکت و سازمانی به توانایی ، مهارت ها و دانش نیروهای آن وابسته است. با مشاهده این کورس آموزشی یاد می گیرید که چطور بهترین نیروهای کار را پیدا کرده و آن ها را استخدام نموده و بدون هزینۀ اضافه راضی و خوشحال در شرکت خود نگهدارید. این دوره آموزشی دوبله فارسی آموزش عالی Lynda.com برای این موضوع است و با مشاهده این مجموعه تمامی دانش و مهارت های لازم را در کمترین زمان ممکن یاد گرفته و بر آن ها مسلط می شوید. عنوان اصلی : Finding and Retaining High Potentials این مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان 1 ساعت در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم: مقدمه : خوش آمدگویی تعریف استعداد : آشنایی با خصوصیات افراد مستعد آموزش جلب نظر و توجه افراد مستعد : افراد مستعد بدنبال چه کارفرمایانی هستند ؟ سنجش کاندیداها آموزش استخدام افراد مستعد شناسایی افراد مستعد : شناسایی افرادی مستعدی که در شرکت خودتان دارید ارتباط با کارکنان مستعد ایجاد کردن برنامه های ارتقا نیروهای مستعد آموزش ایجاد کردن نیروهای مستعد : ایجاد کردن اتراتژی برای یافتن و استخدام نیروهای با استعداد ایجاد کردن برنامه های استخدام نیروهای مستعد انجام مذاکرات استخدامی استفاده از نیروهای مستعد برای افزایش توان ، مهارت و دانش دیگر نیروهایتان آموزش نگهداری نیروهای مستعد در شرکت / سازمان تان : انگیزه ها و از بین برنده های انگیزه افزایش تعهد و تعامل کارکنان با شرکت / سازمان انجام مذاکرات نگهداشت نیروهای مستعد
کاترین شارون، رهبر و متخصص توسعه سازمان است. کاترین، 20سال سابقه کار دارد و 50تا150هزار کارمند را مدیریت می کند. در حال حاضر، مشاور است که در وهله ی اول با شرکت ها کار می کند تا به آنها درتوسعه ی عملکرد رهبران و مدیران کمک کند. کاترین در بخش منابع انسانی و مدیریت استعداد در شرکت های گپ، لوی استراوس و رسانه های تعاملی، نقش مهمی داشته و در مجلس نهم و رهبری اتحاد، نقش مشاور را داشته است. کتی، برنامه های مدیریت و رهبری را در موضوعات مختلف از جمله اصول مدیریت و رهبری، مربیگری و بازخورد، گفتگوهای دشوار، ارتقاء عملکرد افراد و ایجاد تغییرات در برنامه ها، طراحی و تسهیل می کند. او در نقش رهبری، عملکرد خوبی داشته است. وی در زمینه مربیگری اجرایی، مدرک دارد و به همین دلیل شرکت کنندگان در دوره های آموزشی وی با علاقه شرکت می کنند. مشتریان کتی عبارتند از: Workday, New Relic, NetApp, Chegg, Pandora, ClearSlide, Electronic Arts, Informatica, .Ubisoft و Vanity Fair Outdoor همچنین برنامه های مدیریتی را ارتقاء بخشیده و خدمات مربیگری اجرایی را در Google, Salesforce, AOL و Twitter ارائه داده است. کاترین دارای مدرک مدیریت اجرایی دانشگاه کالیفرنیا،برکلی و لیسانس مطالعات بین المللی از دانشگاه دوک است. کاترین یک محقق فولبرایت در پاریس بود.
کاترین شارون، رهبر و متخصص توسعه سازمان است. کاترین، 20سال سابقه کار دارد و 50تا150هزار کارمند را مدیریت می کند. در حال حاضر، مشاور است که در وهله ی اول با شرکت ها کار می کند تا به آنها درتوسعه ی عملکرد رهبران و مدیران کمک کند. کاترین در بخش منابع انسانی و مدیریت استعداد در شرکت های گپ، لوی استراوس و رسانه های تعاملی، نقش مهمی داشته و در مجلس نهم و رهبری اتحاد، نقش مشاور را داشته است. کتی، برنامه های مدیریت و رهبری را در موضوعات مختلف از جمله اصول مدیریت و رهبری، مربیگری و بازخورد، گفتگوهای دشوار، ارتقاء عملکرد افراد و ایجاد تغییرات در برنامه ها، طراحی و تسهیل می کند. او در نقش رهبری، عملکرد خوبی داشته است. وی در زمینه مربیگری اجرایی، مدرک دارد و به همین دلیل شرکت کنندگان در دوره های آموزشی وی با علاقه شرکت می کنند. مشتریان کتی عبارتند از: Workday, New Relic, NetApp, Chegg, Pandora, ClearSlide, Electronic Arts, Informatica, .Ubisoft و Vanity Fair Outdoor همچنین برنامه های مدیریتی را ارتقاء بخشیده و خدمات مربیگری اجرایی را در Google, Salesforce, AOL و Twitter ارائه داده است. کاترین دارای مدرک مدیریت اجرایی دانشگاه کالیفرنیا،برکلی و لیسانس مطالعات بین المللی از دانشگاه دوک است. کاترین یک محقق فولبرایت در پاریس بود.
کاترین شارون، رهبر و متخصص توسعه سازمان است. کاترین، 20سال سابقه کار دارد و 50تا150هزار کارمند را مدیریت می کند. در حال حاضر، مشاور است که در وهله ی اول با شرکت ها کار می کند تا به آنها درتوسعه ی عملکرد رهبران و مدیران کمک کند. کاترین در بخش منابع انسانی و مدیریت استعداد در شرکت های گپ، لوی استراوس و رسانه های تعاملی، نقش مهمی داشته و در مجلس نهم و رهبری اتحاد، نقش مشاور را داشته است. کتی، برنامه های مدیریت و رهبری را در موضوعات مختلف از جمله اصول مدیریت و رهبری، مربیگری و بازخورد، گفتگوهای دشوار، ارتقاء عملکرد افراد و ایجاد تغییرات در برنامه ها، طراحی و تسهیل می کند. او در نقش رهبری، عملکرد خوبی داشته است. وی در زمینه مربیگری اجرایی، مدرک دارد و به همین دلیل شرکت کنندگان در دوره های آموزشی وی با علاقه شرکت می کنند. مشتریان کتی عبارتند از: Workday, New Relic, NetApp, Chegg, Pandora, ClearSlide, Electronic Arts, Informatica, .Ubisoft و Vanity Fair Outdoor همچنین برنامه های مدیریتی را ارتقاء بخشیده و خدمات مربیگری اجرایی را در Google, Salesforce, AOL و Twitter ارائه داده است. کاترین دارای مدرک مدیریت اجرایی دانشگاه کالیفرنیا،برکلی و لیسانس مطالعات بین المللی از دانشگاه دوک است. کاترین یک محقق فولبرایت در پاریس بود.
کاترین شارون، رهبر و متخصص توسعه سازمان است. کاترین، 20سال سابقه کار دارد و 50تا150هزار کارمند را مدیریت می کند. در حال حاضر، مشاور است که در وهله ی اول با شرکت ها کار می کند تا به آنها درتوسعه ی عملکرد رهبران و مدیران کمک کند. کاترین در بخش منابع انسانی و مدیریت استعداد در شرکت های گپ، لوی استراوس و رسانه های تعاملی، نقش مهمی داشته و در مجلس نهم و رهبری اتحاد، نقش مشاور را داشته است. کتی، برنامه های مدیریت و رهبری را در موضوعات مختلف از جمله اصول مدیریت و رهبری، مربیگری و بازخورد، گفتگوهای دشوار، ارتقاء عملکرد افراد و ایجاد تغییرات در برنامه ها، طراحی و تسهیل می کند. او در نقش رهبری، عملکرد خوبی داشته است. وی در زمینه مربیگری اجرایی، مدرک دارد و به همین دلیل شرکت کنندگان در دوره های آموزشی وی با علاقه شرکت می کنند. مشتریان کتی عبارتند از: Workday, New Relic, NetApp, Chegg, Pandora, ClearSlide, Electronic Arts, Informatica, .Ubisoft و Vanity Fair Outdoor همچنین برنامه های مدیریتی را ارتقاء بخشیده و خدمات مربیگری اجرایی را در Google, Salesforce, AOL و Twitter ارائه داده است. کاترین دارای مدرک مدیریت اجرایی دانشگاه کالیفرنیا،برکلی و لیسانس مطالعات بین المللی از دانشگاه دوک است. کاترین یک محقق فولبرایت در پاریس بود.
کاترین شارون، رهبر و متخصص توسعه سازمان است. کاترین، 20سال سابقه کار دارد و 50تا150هزار کارمند را مدیریت می کند. در حال حاضر، مشاور است که در وهله ی اول با شرکت ها کار می کند تا به آنها درتوسعه ی عملکرد رهبران و مدیران کمک کند. کاترین در بخش منابع انسانی و مدیریت استعداد در شرکت های گپ، لوی استراوس و رسانه های تعاملی، نقش مهمی داشته و در مجلس نهم و رهبری اتحاد، نقش مشاور را داشته است. کتی، برنامه های مدیریت و رهبری را در موضوعات مختلف از جمله اصول مدیریت و رهبری، مربیگری و بازخورد، گفتگوهای دشوار، ارتقاء عملکرد افراد و ایجاد تغییرات در برنامه ها، طراحی و تسهیل می کند. او در نقش رهبری، عملکرد خوبی داشته است. وی در زمینه مربیگری اجرایی، مدرک دارد و به همین دلیل شرکت کنندگان در دوره های آموزشی وی با علاقه شرکت می کنند. مشتریان کتی عبارتند از: Workday, New Relic, NetApp, Chegg, Pandora, ClearSlide, Electronic Arts, Informatica, .Ubisoft و Vanity Fair Outdoor همچنین برنامه های مدیریتی را ارتقاء بخشیده و خدمات مربیگری اجرایی را در Google, Salesforce, AOL و Twitter ارائه داده است. کاترین دارای مدرک مدیریت اجرایی دانشگاه کالیفرنیا،برکلی و لیسانس مطالعات بین المللی از دانشگاه دوک است. کاترین یک محقق فولبرایت در پاریس بود.
کاترین شارون، رهبر و متخصص توسعه سازمان است. کاترین، 20سال سابقه کار دارد و 50تا150هزار کارمند را مدیریت می کند. در حال حاضر، مشاور است که در وهله ی اول با شرکت ها کار می کند تا به آنها درتوسعه ی عملکرد رهبران و مدیران کمک کند. کاترین در بخش منابع انسانی و مدیریت استعداد در شرکت های گپ، لوی استراوس و رسانه های تعاملی، نقش مهمی داشته و در مجلس نهم و رهبری اتحاد، نقش مشاور را داشته است. کتی، برنامه های مدیریت و رهبری را در موضوعات مختلف از جمله اصول مدیریت و رهبری، مربیگری و بازخورد، گفتگوهای دشوار، ارتقاء عملکرد افراد و ایجاد تغییرات در برنامه ها، طراحی و تسهیل می کند. او در نقش رهبری، عملکرد خوبی داشته است. وی در زمینه مربیگری اجرایی، مدرک دارد و به همین دلیل شرکت کنندگان در دوره های آموزشی وی با علاقه شرکت می کنند. مشتریان کتی عبارتند از: Workday, New Relic, NetApp, Chegg, Pandora, ClearSlide, Electronic Arts, Informatica, .Ubisoft و Vanity Fair Outdoor همچنین برنامه های مدیریتی را ارتقاء بخشیده و خدمات مربیگری اجرایی را در Google, Salesforce, AOL و Twitter ارائه داده است. کاترین دارای مدرک مدیریت اجرایی دانشگاه کالیفرنیا،برکلی و لیسانس مطالعات بین المللی از دانشگاه دوک است. کاترین یک محقق فولبرایت در پاریس بود.
کاترین شارون، رهبر و متخصص توسعه سازمان است. کاترین، 20سال سابقه کار دارد و 50تا150هزار کارمند را مدیریت می کند. در حال حاضر، مشاور است که در وهله ی اول با شرکت ها کار می کند تا به آنها درتوسعه ی عملکرد رهبران و مدیران کمک کند. کاترین در بخش منابع انسانی و مدیریت استعداد در شرکت های گپ، لوی استراوس و رسانه های تعاملی، نقش مهمی داشته و در مجلس نهم و رهبری اتحاد، نقش مشاور را داشته است. کتی، برنامه های مدیریت و رهبری را در موضوعات مختلف از جمله اصول مدیریت و رهبری، مربیگری و بازخورد، گفتگوهای دشوار، ارتقاء عملکرد افراد و ایجاد تغییرات در برنامه ها، طراحی و تسهیل می کند. او در نقش رهبری، عملکرد خوبی داشته است. وی در زمینه مربیگری اجرایی، مدرک دارد و به همین دلیل شرکت کنندگان در دوره های آموزشی وی با علاقه شرکت می کنند. مشتریان کتی عبارتند از: Workday, New Relic, NetApp, Chegg, Pandora, ClearSlide, Electronic Arts, Informatica, .Ubisoft و Vanity Fair Outdoor همچنین برنامه های مدیریتی را ارتقاء بخشیده و خدمات مربیگری اجرایی را در Google, Salesforce, AOL و Twitter ارائه داده است. کاترین دارای مدرک مدیریت اجرایی دانشگاه کالیفرنیا،برکلی و لیسانس مطالعات بین المللی از دانشگاه دوک است. کاترین یک محقق فولبرایت در پاریس بود.
امروزه، مهارتهای نرم در کسب درآمد و خود اشتغالی، کار تیمی و رشد و توسعه سازمان، بیش از مهارتهای سخت اهمیت دارند و در حقیقت نقشه راه یادگیری برای رسیدن به شایستگیهای شغلی در مهارت آموزی است. لذا فراگیری مهارتهای لازم برای توسعه فردی، لازمه توانمندسازی کارجویان است و ایران فراگیر مسیر توسعه مهارتهای لازم برای ورود به بازار کار کارجویان را فراهم ساخته است. کارجویان با انتخاب مسیر رشد بر اساس توانمندی و استعدادهای خود در ایران فراگیر، مهارت های لازم را در قالب دورههای آموزشی طی خواهند کرد و به صورت مستمر تحت مهارتسنجی از طریق پلت فرم هوشمند قرار میگیرند و نتایج آن به طور مستقیم در اختیار ایشان قرار می گیرد.
تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به وب سایت ایران فراگیر بوده و هرگونه کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.