تکنیک های استخدام و نگهداری بهترین کارمندان
برگزارکننده: آکادمی 360 درجه
تعداد درس ها: 16
مدت زمان دوره:
ظرفیت:
تعداد خریداران: 0
شروع ثبت نام:
پایان ثبت نام:
تاریخ برگزاری از: 1402/12/15
تاریخ برگزاری تا: 1407/12/29
مبلغ کل:
مبلغ کل:
کاترین شارون، رهبر و متخصص توسعه سازمان است. کاترین، 20سال سابقه کار دارد و 50تا150هزار کارمند را مدیریت می کند. در حال حاضر، مشاور است که در وهله ی اول با شرکت ها کار می کند تا به آنها درتوسعه ی عملکرد رهبران و مدیران کمک کند. کاترین در بخش منابع انسانی و مدیریت استعداد در شرکت های گپ، لوی استراوس و رسانه های تعاملی، نقش مهمی داشته و در مجلس نهم و رهبری اتحاد، نقش مشاور را داشته است. کتی، برنامه های مدیریت و رهبری را در موضوعات مختلف از جمله اصول مدیریت و رهبری، مربیگری و بازخورد، گفتگوهای دشوار، ارتقاء عملکرد افراد و ایجاد تغییرات در برنامه ها، طراحی و تسهیل می کند. او در نقش رهبری، عملکرد خوبی داشته است. وی در زمینه مربیگری اجرایی، مدرک دارد و به همین دلیل شرکت کنندگان در دوره های آموزشی وی با علاقه شرکت می کنند. مشتریان کتی عبارتند از: Workday, New Relic, NetApp, Chegg, Pandora, ClearSlide, Electronic Arts, Informatica, .Ubisoft و Vanity Fair Outdoor همچنین برنامه های مدیریتی را ارتقاء بخشیده و خدمات مربیگری اجرایی را در Google, Salesforce, AOL و Twitter ارائه داده است. کاترین دارای مدرک مدیریت اجرایی دانشگاه کالیفرنیا،برکلی و لیسانس مطالعات بین المللی از دانشگاه دوک است. کاترین یک محقق فولبرایت در پاریس بود.
کاترین شارون، رهبر و متخصص توسعه سازمان است. کاترین، 20سال سابقه کار دارد و 50تا150هزار کارمند را مدیریت می کند. در حال حاضر، مشاور است که در وهله ی اول با شرکت ها کار می کند تا به آنها درتوسعه ی عملکرد رهبران و مدیران کمک کند. کاترین در بخش منابع انسانی و مدیریت استعداد در شرکت های گپ، لوی استراوس و رسانه های تعاملی، نقش مهمی داشته و در مجلس نهم و رهبری اتحاد، نقش مشاور را داشته است. کتی، برنامه های مدیریت و رهبری را در موضوعات مختلف از جمله اصول مدیریت و رهبری، مربیگری و بازخورد، گفتگوهای دشوار، ارتقاء عملکرد افراد و ایجاد تغییرات در برنامه ها، طراحی و تسهیل می کند. او در نقش رهبری، عملکرد خوبی داشته است. وی در زمینه مربیگری اجرایی، مدرک دارد و به همین دلیل شرکت کنندگان در دوره های آموزشی وی با علاقه شرکت می کنند. مشتریان کتی عبارتند از: Workday, New Relic, NetApp, Chegg, Pandora, ClearSlide, Electronic Arts, Informatica, .Ubisoft و Vanity Fair Outdoor همچنین برنامه های مدیریتی را ارتقاء بخشیده و خدمات مربیگری اجرایی را در Google, Salesforce, AOL و Twitter ارائه داده است. کاترین دارای مدرک مدیریت اجرایی دانشگاه کالیفرنیا،برکلی و لیسانس مطالعات بین المللی از دانشگاه دوک است. کاترین یک محقق فولبرایت در پاریس بود.
کاترین شارون، رهبر و متخصص توسعه سازمان است. کاترین، 20سال سابقه کار دارد و 50تا150هزار کارمند را مدیریت می کند. در حال حاضر، مشاور است که در وهله ی اول با شرکت ها کار می کند تا به آنها درتوسعه ی عملکرد رهبران و مدیران کمک کند. کاترین در بخش منابع انسانی و مدیریت استعداد در شرکت های گپ، لوی استراوس و رسانه های تعاملی، نقش مهمی داشته و در مجلس نهم و رهبری اتحاد، نقش مشاور را داشته است. کتی، برنامه های مدیریت و رهبری را در موضوعات مختلف از جمله اصول مدیریت و رهبری، مربیگری و بازخورد، گفتگوهای دشوار، ارتقاء عملکرد افراد و ایجاد تغییرات در برنامه ها، طراحی و تسهیل می کند. او در نقش رهبری، عملکرد خوبی داشته است. وی در زمینه مربیگری اجرایی، مدرک دارد و به همین دلیل شرکت کنندگان در دوره های آموزشی وی با علاقه شرکت می کنند. مشتریان کتی عبارتند از: Workday, New Relic, NetApp, Chegg, Pandora, ClearSlide, Electronic Arts, Informatica, .Ubisoft و Vanity Fair Outdoor همچنین برنامه های مدیریتی را ارتقاء بخشیده و خدمات مربیگری اجرایی را در Google, Salesforce, AOL و Twitter ارائه داده است. کاترین دارای مدرک مدیریت اجرایی دانشگاه کالیفرنیا،برکلی و لیسانس مطالعات بین المللی از دانشگاه دوک است. کاترین یک محقق فولبرایت در پاریس بود.
کاترین شارون، رهبر و متخصص توسعه سازمان است. کاترین، 20سال سابقه کار دارد و 50تا150هزار کارمند را مدیریت می کند. در حال حاضر، مشاور است که در وهله ی اول با شرکت ها کار می کند تا به آنها درتوسعه ی عملکرد رهبران و مدیران کمک کند. کاترین در بخش منابع انسانی و مدیریت استعداد در شرکت های گپ، لوی استراوس و رسانه های تعاملی، نقش مهمی داشته و در مجلس نهم و رهبری اتحاد، نقش مشاور را داشته است. کتی، برنامه های مدیریت و رهبری را در موضوعات مختلف از جمله اصول مدیریت و رهبری، مربیگری و بازخورد، گفتگوهای دشوار، ارتقاء عملکرد افراد و ایجاد تغییرات در برنامه ها، طراحی و تسهیل می کند. او در نقش رهبری، عملکرد خوبی داشته است. وی در زمینه مربیگری اجرایی، مدرک دارد و به همین دلیل شرکت کنندگان در دوره های آموزشی وی با علاقه شرکت می کنند. مشتریان کتی عبارتند از: Workday, New Relic, NetApp, Chegg, Pandora, ClearSlide, Electronic Arts, Informatica, .Ubisoft و Vanity Fair Outdoor همچنین برنامه های مدیریتی را ارتقاء بخشیده و خدمات مربیگری اجرایی را در Google, Salesforce, AOL و Twitter ارائه داده است. کاترین دارای مدرک مدیریت اجرایی دانشگاه کالیفرنیا،برکلی و لیسانس مطالعات بین المللی از دانشگاه دوک است. کاترین یک محقق فولبرایت در پاریس بود.
کاترین شارون، رهبر و متخصص توسعه سازمان است. کاترین، 20سال سابقه کار دارد و 50تا150هزار کارمند را مدیریت می کند. در حال حاضر، مشاور است که در وهله ی اول با شرکت ها کار می کند تا به آنها درتوسعه ی عملکرد رهبران و مدیران کمک کند. کاترین در بخش منابع انسانی و مدیریت استعداد در شرکت های گپ، لوی استراوس و رسانه های تعاملی، نقش مهمی داشته و در مجلس نهم و رهبری اتحاد، نقش مشاور را داشته است. کتی، برنامه های مدیریت و رهبری را در موضوعات مختلف از جمله اصول مدیریت و رهبری، مربیگری و بازخورد، گفتگوهای دشوار، ارتقاء عملکرد افراد و ایجاد تغییرات در برنامه ها، طراحی و تسهیل می کند. او در نقش رهبری، عملکرد خوبی داشته است. وی در زمینه مربیگری اجرایی، مدرک دارد و به همین دلیل شرکت کنندگان در دوره های آموزشی وی با علاقه شرکت می کنند. مشتریان کتی عبارتند از: Workday, New Relic, NetApp, Chegg, Pandora, ClearSlide, Electronic Arts, Informatica, .Ubisoft و Vanity Fair Outdoor همچنین برنامه های مدیریتی را ارتقاء بخشیده و خدمات مربیگری اجرایی را در Google, Salesforce, AOL و Twitter ارائه داده است. کاترین دارای مدرک مدیریت اجرایی دانشگاه کالیفرنیا،برکلی و لیسانس مطالعات بین المللی از دانشگاه دوک است. کاترین یک محقق فولبرایت در پاریس بود.
کاترین شارون، رهبر و متخصص توسعه سازمان است. کاترین، 20سال سابقه کار دارد و 50تا150هزار کارمند را مدیریت می کند. در حال حاضر، مشاور است که در وهله ی اول با شرکت ها کار می کند تا به آنها درتوسعه ی عملکرد رهبران و مدیران کمک کند. کاترین در بخش منابع انسانی و مدیریت استعداد در شرکت های گپ، لوی استراوس و رسانه های تعاملی، نقش مهمی داشته و در مجلس نهم و رهبری اتحاد، نقش مشاور را داشته است. کتی، برنامه های مدیریت و رهبری را در موضوعات مختلف از جمله اصول مدیریت و رهبری، مربیگری و بازخورد، گفتگوهای دشوار، ارتقاء عملکرد افراد و ایجاد تغییرات در برنامه ها، طراحی و تسهیل می کند. او در نقش رهبری، عملکرد خوبی داشته است. وی در زمینه مربیگری اجرایی، مدرک دارد و به همین دلیل شرکت کنندگان در دوره های آموزشی وی با علاقه شرکت می کنند. مشتریان کتی عبارتند از: Workday, New Relic, NetApp, Chegg, Pandora, ClearSlide, Electronic Arts, Informatica, .Ubisoft و Vanity Fair Outdoor همچنین برنامه های مدیریتی را ارتقاء بخشیده و خدمات مربیگری اجرایی را در Google, Salesforce, AOL و Twitter ارائه داده است. کاترین دارای مدرک مدیریت اجرایی دانشگاه کالیفرنیا،برکلی و لیسانس مطالعات بین المللی از دانشگاه دوک است. کاترین یک محقق فولبرایت در پاریس بود.
گروه مدرسین 360 شامل مجموعهای از اساتید متخصص در حوزههای مختلف کاری، با هدف ارتقاء سطح علمی و اطلاعات شغلی، اقدام به جمعآوری منابع و محتوای مفید برای آماده سازی نیروی کار کرده است.
مربیان دوره