دوره‌هادوره های شغلیآکادمی‌هااشتراکسوالات متداولاستعلام مدرکدرباره ما

تکنیک های استخدام و نگهداری بهترین کارمندان

تصویر IMG
تکنیک های استخدام و نگهداری بهترین کارمندان
شروع یادگیری
سرفصل ها

برگزارکننده: آکادمی 360 درجه

تعداد درس ها: 16

مدت زمان دوره: secondsToTime(3652.74)

ظرفیت:

تعداد خریداران: 0

شروع ثبت نام:

پایان ثبت نام:

تاریخ برگزاری از: 1402/12/15

تاریخ برگزاری تا: 1407/12/29

انتخاب مربی
20,000
مربی انتخاب شده شما:
مربی

مبلغ کل:

%

مبلغ کل:

شما قبلا در این دوره ثبت نام کرده اید جهت مشاهده دروس دوره بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

معرفی

ارزش هر شرکت و سازمانی به توانایی ، مهارت ها و دانش نیروهای آن وابسته است. با مشاهده این کورس آموزشی یاد می گیرید که چطور بهترین نیروهای کار را پیدا کرده و آن ها را استخدام نموده و بدون هزینۀ اضافه راضی و خوشحال در شرکت خود نگهدارید. این دوره آموزشی دوبله فارسی آموزش عالی Lynda.com برای این موضوع است و با مشاهده این مجموعه تمامی دانش و مهارت های لازم را در کمترین زمان ممکن یاد گرفته و بر آن ها مسلط می شوید. عنوان اصلی : Finding and Retaining High Potentials این مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان 1 ساعت در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم: مقدمه : خوش آمدگویی تعریف استعداد : آشنایی با خصوصیات افراد مستعد آموزش جلب نظر و توجه افراد مستعد : افراد مستعد به دنبال چه کارفرمایانی هستند ؟ سنجش کاندیداها آموزش استخدام افراد مستعد شناسایی افراد مستعد : شناسایی افرادی مستعدی که در شرکت خودتان دارید ارتباط با کارکنان مستعد ایجاد کردن برنامه های ارتقا نیروهای مستعد آموزش ایجاد کردن نیروهای مستعد : ایجاد کردن اتراتژی برای یافتن و استخدام نیروهای با استعداد ایجاد کردن برنامه های استخدام نیروهای مستعد انجام مذاکرات استخدامی استفاده از نیروهای مستعد برای افزایش توان ، مهارت و دانش دیگر نیروهایتان آموزش نگهداری نیروهای مستعد در شرکت / سازمان تان : انگیزه ها و از بین برنده های انگیزه افزایش تعهد و تعامل کارکنان با شرکت / سازمان انجام مذاکرات نگهداشت نیروهای مستعد
بیشتر ...
بستن
نوع آموزش: آفلاین
مربی: خیر
گواهینامه:
گواهی آموزشی: خیر
تمرین:
خیر
سطح:
مقدماتی
دارای آزمون: خیر
ارائه دهنده مدرک آزمون:
آکادمی 360 درجه آکادمی 360 درجه
ارائه مدرک:
آکادمی 360 درجه

مدرسین دوره

تصویر IMG

Kathrine Sharon

eye

کاترین شارون، رهبر و متخصص توسعه سازمان است. کاترین، 20سال سابقه کار دارد و 50تا150هزار کارمند را مدیریت می کند. در حال حاضر، مشاور است که در وهله ی اول با شرکت ها کار می کند تا به آنها درتوسعه ی عملکرد رهبران و مدیران کمک کند. کاترین در بخش منابع انسانی و مدیریت استعداد در شرکت های گپ، لوی استراوس و رسانه های تعاملی، نقش مهمی داشته و در مجلس نهم و رهبری اتحاد، نقش مشاور را داشته است. کتی، برنامه های مدیریت و رهبری را در موضوعات مختلف از جمله اصول مدیریت و رهبری، مربیگری و بازخورد، گفتگوهای دشوار، ارتقاء عملکرد افراد و ایجاد تغییرات در برنامه ها، طراحی و تسهیل می کند. او در نقش رهبری، عملکرد خوبی داشته است. وی در زمینه مربیگری اجرایی، مدرک دارد و به همین دلیل شرکت کنندگان در دوره های آموزشی وی با علاقه شرکت می کنند. مشتریان کتی عبارتند از: Workday, New Relic, NetApp, Chegg, Pandora, ClearSlide, Electronic Arts, Informatica, .Ubisoft و Vanity Fair Outdoor همچنین برنامه های مدیریتی را ارتقاء بخشیده و خدمات مربیگری اجرایی را در Google, Salesforce, AOL و Twitter ارائه داده است. کاترین دارای مدرک مدیریت اجرایی دانشگاه کالیفرنیا،برکلی و لیسانس مطالعات بین المللی از دانشگاه دوک است. کاترین یک محقق فولبرایت در پاریس بود.

تصویر IMG

Kathrine Sharon

eye

کاترین شارون، رهبر و متخصص توسعه سازمان است. کاترین، 20سال سابقه کار دارد و 50تا150هزار کارمند را مدیریت می کند. در حال حاضر، مشاور است که در وهله ی اول با شرکت ها کار می کند تا به آنها درتوسعه ی عملکرد رهبران و مدیران کمک کند. کاترین در بخش منابع انسانی و مدیریت استعداد در شرکت های گپ، لوی استراوس و رسانه های تعاملی، نقش مهمی داشته و در مجلس نهم و رهبری اتحاد، نقش مشاور را داشته است. کتی، برنامه های مدیریت و رهبری را در موضوعات مختلف از جمله اصول مدیریت و رهبری، مربیگری و بازخورد، گفتگوهای دشوار، ارتقاء عملکرد افراد و ایجاد تغییرات در برنامه ها، طراحی و تسهیل می کند. او در نقش رهبری، عملکرد خوبی داشته است. وی در زمینه مربیگری اجرایی، مدرک دارد و به همین دلیل شرکت کنندگان در دوره های آموزشی وی با علاقه شرکت می کنند. مشتریان کتی عبارتند از: Workday, New Relic, NetApp, Chegg, Pandora, ClearSlide, Electronic Arts, Informatica, .Ubisoft و Vanity Fair Outdoor همچنین برنامه های مدیریتی را ارتقاء بخشیده و خدمات مربیگری اجرایی را در Google, Salesforce, AOL و Twitter ارائه داده است. کاترین دارای مدرک مدیریت اجرایی دانشگاه کالیفرنیا،برکلی و لیسانس مطالعات بین المللی از دانشگاه دوک است. کاترین یک محقق فولبرایت در پاریس بود.

تصویر IMG

Kathrine Sharon

eye

کاترین شارون، رهبر و متخصص توسعه سازمان است. کاترین، 20سال سابقه کار دارد و 50تا150هزار کارمند را مدیریت می کند. در حال حاضر، مشاور است که در وهله ی اول با شرکت ها کار می کند تا به آنها درتوسعه ی عملکرد رهبران و مدیران کمک کند. کاترین در بخش منابع انسانی و مدیریت استعداد در شرکت های گپ، لوی استراوس و رسانه های تعاملی، نقش مهمی داشته و در مجلس نهم و رهبری اتحاد، نقش مشاور را داشته است. کتی، برنامه های مدیریت و رهبری را در موضوعات مختلف از جمله اصول مدیریت و رهبری، مربیگری و بازخورد، گفتگوهای دشوار، ارتقاء عملکرد افراد و ایجاد تغییرات در برنامه ها، طراحی و تسهیل می کند. او در نقش رهبری، عملکرد خوبی داشته است. وی در زمینه مربیگری اجرایی، مدرک دارد و به همین دلیل شرکت کنندگان در دوره های آموزشی وی با علاقه شرکت می کنند. مشتریان کتی عبارتند از: Workday, New Relic, NetApp, Chegg, Pandora, ClearSlide, Electronic Arts, Informatica, .Ubisoft و Vanity Fair Outdoor همچنین برنامه های مدیریتی را ارتقاء بخشیده و خدمات مربیگری اجرایی را در Google, Salesforce, AOL و Twitter ارائه داده است. کاترین دارای مدرک مدیریت اجرایی دانشگاه کالیفرنیا،برکلی و لیسانس مطالعات بین المللی از دانشگاه دوک است. کاترین یک محقق فولبرایت در پاریس بود.

تصویر IMG

Kathrine Sharon

eye

کاترین شارون، رهبر و متخصص توسعه سازمان است. کاترین، 20سال سابقه کار دارد و 50تا150هزار کارمند را مدیریت می کند. در حال حاضر، مشاور است که در وهله ی اول با شرکت ها کار می کند تا به آنها درتوسعه ی عملکرد رهبران و مدیران کمک کند. کاترین در بخش منابع انسانی و مدیریت استعداد در شرکت های گپ، لوی استراوس و رسانه های تعاملی، نقش مهمی داشته و در مجلس نهم و رهبری اتحاد، نقش مشاور را داشته است. کتی، برنامه های مدیریت و رهبری را در موضوعات مختلف از جمله اصول مدیریت و رهبری، مربیگری و بازخورد، گفتگوهای دشوار، ارتقاء عملکرد افراد و ایجاد تغییرات در برنامه ها، طراحی و تسهیل می کند. او در نقش رهبری، عملکرد خوبی داشته است. وی در زمینه مربیگری اجرایی، مدرک دارد و به همین دلیل شرکت کنندگان در دوره های آموزشی وی با علاقه شرکت می کنند. مشتریان کتی عبارتند از: Workday, New Relic, NetApp, Chegg, Pandora, ClearSlide, Electronic Arts, Informatica, .Ubisoft و Vanity Fair Outdoor همچنین برنامه های مدیریتی را ارتقاء بخشیده و خدمات مربیگری اجرایی را در Google, Salesforce, AOL و Twitter ارائه داده است. کاترین دارای مدرک مدیریت اجرایی دانشگاه کالیفرنیا،برکلی و لیسانس مطالعات بین المللی از دانشگاه دوک است. کاترین یک محقق فولبرایت در پاریس بود.

تصویر IMG

Kathrine Sharon

eye

کاترین شارون، رهبر و متخصص توسعه سازمان است. کاترین، 20سال سابقه کار دارد و 50تا150هزار کارمند را مدیریت می کند. در حال حاضر، مشاور است که در وهله ی اول با شرکت ها کار می کند تا به آنها درتوسعه ی عملکرد رهبران و مدیران کمک کند. کاترین در بخش منابع انسانی و مدیریت استعداد در شرکت های گپ، لوی استراوس و رسانه های تعاملی، نقش مهمی داشته و در مجلس نهم و رهبری اتحاد، نقش مشاور را داشته است. کتی، برنامه های مدیریت و رهبری را در موضوعات مختلف از جمله اصول مدیریت و رهبری، مربیگری و بازخورد، گفتگوهای دشوار، ارتقاء عملکرد افراد و ایجاد تغییرات در برنامه ها، طراحی و تسهیل می کند. او در نقش رهبری، عملکرد خوبی داشته است. وی در زمینه مربیگری اجرایی، مدرک دارد و به همین دلیل شرکت کنندگان در دوره های آموزشی وی با علاقه شرکت می کنند. مشتریان کتی عبارتند از: Workday, New Relic, NetApp, Chegg, Pandora, ClearSlide, Electronic Arts, Informatica, .Ubisoft و Vanity Fair Outdoor همچنین برنامه های مدیریتی را ارتقاء بخشیده و خدمات مربیگری اجرایی را در Google, Salesforce, AOL و Twitter ارائه داده است. کاترین دارای مدرک مدیریت اجرایی دانشگاه کالیفرنیا،برکلی و لیسانس مطالعات بین المللی از دانشگاه دوک است. کاترین یک محقق فولبرایت در پاریس بود.

تصویر IMG

Kathrine Sharon

eye

کاترین شارون، رهبر و متخصص توسعه سازمان است. کاترین، 20سال سابقه کار دارد و 50تا150هزار کارمند را مدیریت می کند. در حال حاضر، مشاور است که در وهله ی اول با شرکت ها کار می کند تا به آنها درتوسعه ی عملکرد رهبران و مدیران کمک کند. کاترین در بخش منابع انسانی و مدیریت استعداد در شرکت های گپ، لوی استراوس و رسانه های تعاملی، نقش مهمی داشته و در مجلس نهم و رهبری اتحاد، نقش مشاور را داشته است. کتی، برنامه های مدیریت و رهبری را در موضوعات مختلف از جمله اصول مدیریت و رهبری، مربیگری و بازخورد، گفتگوهای دشوار، ارتقاء عملکرد افراد و ایجاد تغییرات در برنامه ها، طراحی و تسهیل می کند. او در نقش رهبری، عملکرد خوبی داشته است. وی در زمینه مربیگری اجرایی، مدرک دارد و به همین دلیل شرکت کنندگان در دوره های آموزشی وی با علاقه شرکت می کنند. مشتریان کتی عبارتند از: Workday, New Relic, NetApp, Chegg, Pandora, ClearSlide, Electronic Arts, Informatica, .Ubisoft و Vanity Fair Outdoor همچنین برنامه های مدیریتی را ارتقاء بخشیده و خدمات مربیگری اجرایی را در Google, Salesforce, AOL و Twitter ارائه داده است. کاترین دارای مدرک مدیریت اجرایی دانشگاه کالیفرنیا،برکلی و لیسانس مطالعات بین المللی از دانشگاه دوک است. کاترین یک محقق فولبرایت در پاریس بود.

مدرس

تصویر IMG

گروه مدرسین 360

266163
eye

گروه مدرسین 360 شامل مجموعه‌ای از اساتید متخصص در حوزه‌های مختلف کاری، با هدف ارتقاء سطح علمی و اطلاعات شغلی، اقدام به جمع‌آوری منابع و محتوای مفید برای آماده سازی نیروی کار کرده است.

مربیان دوره

پیشنیاز های دوره

شغل های دوره

سرفصل های دوره

جلسات های ورکشاپ

سرفصل های بوتکمپ

فصل اول : مقدمه

مقدمه

فصل اول : تعرف استعداد

تعرف استعداد

فصل اول : آموزش جلب نظر و توجه افراد مستعد

آموزش جلب نظر و توجه افراد مستعد

فصل اول : شناسایی افراد مستعد

شناسایی افراد مستعد

فصل اول : آموزش ایجادکردن نیروهای مستعد

آموزش ایجادکردن نیروهای مستعد

فصل اول : آموزش نگهداری نیروهای مستعد در شرکت /سازمان تان

آموزش نگهداری نیروهای مستعد در شرکت /سازمان تان

نظرات کاربران

برای این دوره هیچ نظری ثبت نشده است.

سوالات متداول

عضویت و خرید

کلاس‌ها و مدرسین

آزمون ها و تمرین ها

برچسب ها

برچسبی ثبت نشده است.

مربیان دوره

تصویر IMG دوره‌هادوره های شغلیآکادمی‌هااشتراکسوالات متداولاستعلام مدرکدرباره ما