آشنایی با 10 چالش بزرگ بازاریابی و حل آن ها
برگزارکننده: آکادمی 360 درجه
تعداد درس ها: 13
مدت زمان دوره:
ظرفیت:
تعداد خریداران: 4
شروع ثبت نام:
پایان ثبت نام:
تاریخ برگزاری از: 1402/12/15
تاریخ برگزاری تا: 1407/12/29
مبلغ کل:
مبلغ کل:
بازاریابی یه کسب و کار نیازمند مهارت است. روابط با مشتریان، متصدی فروش و فروشنده ها باید مدیریت شود. درباره ی قیمت ها و قرارداد باید مذاکره شود. کسب و کار باید پیشرفت کند. دریو بوید 30 سال در بازاریابی بوده و با بهترین ذهن های بازاریابی در جهان کار کرده است. در این دوره، او ده تا از چالش برانگیزترین موقعیت ها را که ممکن است به عنوان بازاریاب با آنها مواجه شوید، پوشش می دهد و راه حل هایی برای غلبه بر آنها پیشنهاد می دهد. هر یک از این نکات، پنج دقیقه زمان می برد، حتی متخصصان بازاریابی پرمشغله هم می توانند آنها را تماشا کنند و پاداش تماشای ویدیو را دریافت کنند. عنوان اصلی : Top 10 Marketing Challenges این مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان 37 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم: مقدمه : خوش آمدید آنچه باید بدانید فایل های تمرین درک 10 چالش اصلی : غلبه بر چالش های قیمت گذاری استخدام کردن بهترین افراد با استعداد مدیریت تنش بین فروش و بازاریابی مقابله با بی نظمی برند دریافت دیدگاه مناسب اجتناب از از دست دادن مشتری وفادار مقابله با مقاومت دربرابر نوآوری اجتناب از از دست دادن جایگاه خود ایجاد رشد در کسب و کار
درو بوید ، یک رهبر جهانی در خلاقیت و نوآوری است. او به عنوان مدیر اجرایی کارشناسی ارشد در برنامه بازاریابی و استادیار بازاریابی و نوآوری در دانشگاه سینسیناتی خدمت می کند. پس از موفقیت حرفه ای کسب و کار، او وارد دنیای دانشگاه ها شد. او 17 سال را با Johnson & Johnson در بازاریابی، ادغام و خرید و توسعه بین المللی گذرانده است. قبل از Johnson & Johnson، او با "United Airlines"، در فروش، بازاریابی و برنامه ریزی استراتژیک کار می کرد. او یکی از پیشگامان پیشبرد همکاری های استراتژیک بین شرکتهای هواپیمایی بود که منجر به ایجاد Star Alliance شد. او در دوره های خود، این تئوری را در یک محیط کلاس درس سنتی با تجربه بیش از سه دهه تدریس کرده است، و تجربیات بازاریابی و نوآوری در دنیای واقعی را فراهم می کند. او سه جایزه آموزشی معتبر را به دست آورده است و افتخار دارد که به عنوان سخنران مهمان در دانشگاه کلمبیا، دانشگاه ییل، دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه میشیگان، دانشگاه شیکاگو، دانشکده مدیریت کالج در دانشگاه شمال غربی، و دانشگاه دوک بوده است. او از آکادمی نیروی هوایی ایالات متحده در سال 1976 با لیسانس علوم در علوم مدیریت و تحقیقات عملیاتی فارغ التحصیل شد. او مدرک تحصیلی از دانشگاه شیکاگو را کسب کرده است. او در سینسیناتی، اوهایو، با همسرش، وندی و پسرش رایان زندگی می کند.
درو بوید ، یک رهبر جهانی در خلاقیت و نوآوری است. او به عنوان مدیر اجرایی کارشناسی ارشد در برنامه بازاریابی و استادیار بازاریابی و نوآوری در دانشگاه سینسیناتی خدمت می کند. پس از موفقیت حرفه ای کسب و کار، او وارد دنیای دانشگاه ها شد. او 17 سال را با Johnson & Johnson در بازاریابی، ادغام و خرید و توسعه بین المللی گذرانده است. قبل از Johnson & Johnson، او با "United Airlines"، در فروش، بازاریابی و برنامه ریزی استراتژیک کار می کرد. او یکی از پیشگامان پیشبرد همکاری های استراتژیک بین شرکتهای هواپیمایی بود که منجر به ایجاد Star Alliance شد. او در دوره های خود، این تئوری را در یک محیط کلاس درس سنتی با تجربه بیش از سه دهه تدریس کرده است، و تجربیات بازاریابی و نوآوری در دنیای واقعی را فراهم می کند. او سه جایزه آموزشی معتبر را به دست آورده است و افتخار دارد که به عنوان سخنران مهمان در دانشگاه کلمبیا، دانشگاه ییل، دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه میشیگان، دانشگاه شیکاگو، دانشکده مدیریت کالج در دانشگاه شمال غربی، و دانشگاه دوک بوده است. او از آکادمی نیروی هوایی ایالات متحده در سال 1976 با لیسانس علوم در علوم مدیریت و تحقیقات عملیاتی فارغ التحصیل شد. او مدرک تحصیلی از دانشگاه شیکاگو را کسب کرده است. او در سینسیناتی، اوهایو، با همسرش، وندی و پسرش رایان زندگی می کند.
گروه مدرسین 360 شامل مجموعهای از اساتید متخصص در حوزههای مختلف کاری، با هدف ارتقاء سطح علمی و اطلاعات شغلی، اقدام به جمعآوری منابع و محتوای مفید برای آماده سازی نیروی کار کرده است.
مربیان دوره