دوره‌هادوره های شغلیآکادمی‌هااشتراکسوالات متداولاستعلام مدرکدرباره ما

بازاریابی بوسیله هوش تجاری و هوش مصنوعی

تصویر IMG
بازاریابی بوسیله هوش تجاری و هوش مصنوعی
شروع یادگیری
سرفصل ها

برگزارکننده: آکادمی 360 درجه

تعداد درس ها: 21

مدت زمان دوره: secondsToTime(3311.28)

ظرفیت:

تعداد خریداران: 3

شروع ثبت نام:

پایان ثبت نام:

تاریخ برگزاری از: 1402/12/15

تاریخ برگزاری تا: 1407/12/29

انتخاب مربی
20,000
مربی انتخاب شده شما:
مربی

مبلغ کل:

%

مبلغ کل:

شما قبلا در این دوره ثبت نام کرده اید جهت مشاهده دروس دوره بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

معرفی

هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی دنیا را تغییر داده اند. کامپیوترها می توانند با تحلیل داده ها و بدون نیاز به برنامه ریزی یاد بگیرند و بر اساس آموخته هایشان رفتار کنند. خوشبختانه این تکنولوژی هم در اختیار شرکت های بزرگ و هم در اختیار شرکت های کوچک قرار دارد. به عنوان مثال می توانید به کمک تکنیک های بازاریابی با هوش مصنوعی تک تک بخش های فرآیند تصمیم و خرید مشتری را به شکلی هوشمندانه و پر سود تر بسازید. مثلا بهتر می توانید مشتریان را دسته بندی کرده و همچنین هوش مصنوعی و یاد گیری ماشینی می تواند در ساخت و مدیریت لیست های ایمیل به شما دوستان گرامی کمک کنند. عنوان اصلی : Machine Learning for Marketing Essential Training این مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان 57 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم: مقدمه : یادگیری ماشینی چه کاری می تواند برای کمپین بازاریابی شما بکند ؟ زمان استفاده از یادگیری ماشینی همین حالاست استفاده از یادگیری ماشینی برای بهبود آگاهی شما از بازار : شناخت بازار و هدف گیری بازار انجام پروژه عملی شناسایی و هدف گیری بازار همراه با مدرس دوره استفاده از هوش مصنوعی در برنامه ریزی برای رسانه ها و پیاده سازی آن تمرین عملی برنامه ریزی برای رسانه ها و پیاده سازی آن آموزش استفاده از یادگیری ماشینی برای دریافت مشتری های بیشتر : پیش بینی نیازهای مشتریان پیاده سازی عملی پیش بینی نیاز مشتریان طراحی گردش کار بهتر برای مشتری ها پیاده سازی گردش کا بهتر برای مشتری ها با هوش مصنوعی استفاده از یادگیری ماشینی برای بهبود تعامل مشتریان فعال : آشنایی با اهمیت افزایش رضایت مشتریان پیاده سازی عملی افزایش رضایت مشتریان با هوش مصنوعی طراحی اتومات سفارشی سازی فرآیندها برای هر مشتری پیاده سازی عملی اتومات کردن فرآیندها و محیط برای هر یک از مشتریان جلب توجه بیشتر مشتریان و وادار کردن آن ها به حرف زدن : شناخت افراد تاثیر گذار در صنعت و بازار شما بکارگیری افراد اثرگذار در صنعت شما طراحی برای افزایش میزان مشارکت و ارائه نظر مشتریان پیاده سازی عملی امکاناتی که منجر به ارائه بیشتر نظر مشتریان شود بیشتر کردن تعامل مشتریان با شرکت و برند بوسیله Machine Learning : طراحی برای بکارگیری روش بازاریابی ABM آموزش عملی بکارگیری روش بازاریابی ABM سخن پایانی : مسیر پیش رو

بیشتر ...
بستن
نوع آموزش: آفلاین
مربی: خیر
گواهینامه:
گواهی آموزشی: خیر
تمرین:
خیر
سطح:
مقدماتی
دارای آزمون: خیر
ارائه دهنده مدرک آزمون:
آکادمی 360 درجه آکادمی 360 درجه
ارائه مدرک:
آکادمی 360 درجه

مدرسین دوره

تصویر IMG

Chris DallaVilla

eye

کریس DallaVilla بنیانگذار و مدیر عامل شرکت VALID است که یک شرکت مشاوره بازاریابی مستقل است که متخصص در ارائه راهکارهای مبتنی بر داده ها است و به مدیران بازاریابی کمک می کند تا تیم های خود را برنامه ریزی و اجرای خود را تقویت کنند و نتایج را هدایت کنند. کریس دارای تخصص در بازاریابی رسانه های دیجیتال و اجتماعی، و همچنین دارای گواهینامه هایی در Agile، Google AdWords و Google Analytics است. او در زمینه علوم کامپیوتر در دانشگاه هاروارد، و رشته تکنولوژی طراحی در کالج هنر و طراحی ماساچوست و رشته ارتباطات تبلیغاتی و بازاریابی در دانشکده بازرگانی Questrom در دانشگاه بوستون، تحصیل کرده است.

تصویر IMG

Chris DallaVilla

eye

کریس DallaVilla بنیانگذار و مدیر عامل شرکت VALID است که یک شرکت مشاوره بازاریابی مستقل است که متخصص در ارائه راهکارهای مبتنی بر داده ها است و به مدیران بازاریابی کمک می کند تا تیم های خود را برنامه ریزی و اجرای خود را تقویت کنند و نتایج را هدایت کنند. کریس دارای تخصص در بازاریابی رسانه های دیجیتال و اجتماعی، و همچنین دارای گواهینامه هایی در Agile، Google AdWords و Google Analytics است. او در زمینه علوم کامپیوتر در دانشگاه هاروارد، و رشته تکنولوژی طراحی در کالج هنر و طراحی ماساچوست و رشته ارتباطات تبلیغاتی و بازاریابی در دانشکده بازرگانی Questrom در دانشگاه بوستون، تحصیل کرده است.

تصویر IMG

Chris DallaVilla

eye

کریس DallaVilla بنیانگذار و مدیر عامل شرکت VALID است که یک شرکت مشاوره بازاریابی مستقل است که متخصص در ارائه راهکارهای مبتنی بر داده ها است و به مدیران بازاریابی کمک می کند تا تیم های خود را برنامه ریزی و اجرای خود را تقویت کنند و نتایج را هدایت کنند. کریس دارای تخصص در بازاریابی رسانه های دیجیتال و اجتماعی، و همچنین دارای گواهینامه هایی در Agile، Google AdWords و Google Analytics است. او در زمینه علوم کامپیوتر در دانشگاه هاروارد، و رشته تکنولوژی طراحی در کالج هنر و طراحی ماساچوست و رشته ارتباطات تبلیغاتی و بازاریابی در دانشکده بازرگانی Questrom در دانشگاه بوستون، تحصیل کرده است.

تصویر IMG

Chris DallaVilla

eye

کریس DallaVilla بنیانگذار و مدیر عامل شرکت VALID است که یک شرکت مشاوره بازاریابی مستقل است که متخصص در ارائه راهکارهای مبتنی بر داده ها است و به مدیران بازاریابی کمک می کند تا تیم های خود را برنامه ریزی و اجرای خود را تقویت کنند و نتایج را هدایت کنند. کریس دارای تخصص در بازاریابی رسانه های دیجیتال و اجتماعی، و همچنین دارای گواهینامه هایی در Agile، Google AdWords و Google Analytics است. او در زمینه علوم کامپیوتر در دانشگاه هاروارد، و رشته تکنولوژی طراحی در کالج هنر و طراحی ماساچوست و رشته ارتباطات تبلیغاتی و بازاریابی در دانشکده بازرگانی Questrom در دانشگاه بوستون، تحصیل کرده است.

تصویر IMG

Chris DallaVilla

eye

کریس DallaVilla بنیانگذار و مدیر عامل شرکت VALID است که یک شرکت مشاوره بازاریابی مستقل است که متخصص در ارائه راهکارهای مبتنی بر داده ها است و به مدیران بازاریابی کمک می کند تا تیم های خود را برنامه ریزی و اجرای خود را تقویت کنند و نتایج را هدایت کنند. کریس دارای تخصص در بازاریابی رسانه های دیجیتال و اجتماعی، و همچنین دارای گواهینامه هایی در Agile، Google AdWords و Google Analytics است. او در زمینه علوم کامپیوتر در دانشگاه هاروارد، و رشته تکنولوژی طراحی در کالج هنر و طراحی ماساچوست و رشته ارتباطات تبلیغاتی و بازاریابی در دانشکده بازرگانی Questrom در دانشگاه بوستون، تحصیل کرده است.

تصویر IMG

Chris DallaVilla

eye

کریس DallaVilla بنیانگذار و مدیر عامل شرکت VALID است که یک شرکت مشاوره بازاریابی مستقل است که متخصص در ارائه راهکارهای مبتنی بر داده ها است و به مدیران بازاریابی کمک می کند تا تیم های خود را برنامه ریزی و اجرای خود را تقویت کنند و نتایج را هدایت کنند. کریس دارای تخصص در بازاریابی رسانه های دیجیتال و اجتماعی، و همچنین دارای گواهینامه هایی در Agile، Google AdWords و Google Analytics است. او در زمینه علوم کامپیوتر در دانشگاه هاروارد، و رشته تکنولوژی طراحی در کالج هنر و طراحی ماساچوست و رشته ارتباطات تبلیغاتی و بازاریابی در دانشکده بازرگانی Questrom در دانشگاه بوستون، تحصیل کرده است.

تصویر IMG

Chris DallaVilla

eye

کریس DallaVilla بنیانگذار و مدیر عامل شرکت VALID است که یک شرکت مشاوره بازاریابی مستقل است که متخصص در ارائه راهکارهای مبتنی بر داده ها است و به مدیران بازاریابی کمک می کند تا تیم های خود را برنامه ریزی و اجرای خود را تقویت کنند و نتایج را هدایت کنند. کریس دارای تخصص در بازاریابی رسانه های دیجیتال و اجتماعی، و همچنین دارای گواهینامه هایی در Agile، Google AdWords و Google Analytics است. او در زمینه علوم کامپیوتر در دانشگاه هاروارد، و رشته تکنولوژی طراحی در کالج هنر و طراحی ماساچوست و رشته ارتباطات تبلیغاتی و بازاریابی در دانشکده بازرگانی Questrom در دانشگاه بوستون، تحصیل کرده است.

مدرس

تصویر IMG

گروه مدرسین 360

266163
eye

گروه مدرسین 360 شامل مجموعه‌ای از اساتید متخصص در حوزه‌های مختلف کاری، با هدف ارتقاء سطح علمی و اطلاعات شغلی، اقدام به جمع‌آوری منابع و محتوای مفید برای آماده سازی نیروی کار کرده است.

مربیان دوره

تصویر IMG

مربی ایران فراگیر

پیشنیاز های دوره

شغل های دوره

سرفصل های دوره

جلسات های ورکشاپ

سرفصل های بوتکمپ

فصل اول : مقدمه

مقدمه

فصل اول : استفاده از یادگیری ماشینی برای بهبود آگاهی شما از بازار

استفاده از یادگیری ماشینی برای بهبود آگاهی شما از بازار

فصل اول : آموزش استفاده از یادگیری ماشینی برای دریافت مشتری های بیشتر

آموزش استفاده از یادگیری ماشینی برای دریافت مشتری های بیشتر

فصل اول : استفاده از یادگیری ماشینی برای بهبود تعامل مشتری های فعال

استفاده از یادگیری ماشینی برای بهبود تعامل مشتری های فعال

فصل اول : جلب توجه بیشتر مشتریان و وادار کردن آن ها به حرف زدن

جلب توجه بیشتر مشتریان و وادار کردن آن ها به حرف زدن

فصل اول : بیشتر کردن تعامل مشتریان با شرکت و برند بوسیله ی Machine learning

بیشتر کردن تعامل مشتریان با شرکت و برند بوسیله ی Machine learning

فصل اول : سخن پایانی

سخن پایانی

نظرات کاربران

برای این دوره هیچ نظری ثبت نشده است.

سوالات متداول

عضویت و خرید

کلاس‌ها و مدرسین

آزمون ها و تمرین ها

برچسب ها

253405 برچسبی ثبت نشده است.

مربیان دوره

مربیایران فراگیر
4.5
مربی ایران فراگیر سیکل
ظرفیت: 20/ 0
1
زمان همراهی:
01:01 ساعت
مدت همراهی:
1 ماه
1
تصویر IMG دوره‌هادوره های شغلیآکادمی‌هااشتراکسوالات متداولاستعلام مدرکدرباره ما