صفحه نخستدوره هااخبارمقالاتاشتراکسوالات متداول تصویر IMG بازاریابی و کسب سود بوسیله شبکه های اجتماعی

تولید کننده دوره: سامانه رَند

تعداد درس های دوره: 18

مدت زمان دوره: 0

تعداد خریداران این دوره: 0

%

شما قبلا در این دوره ثبت نام کرده اید جهت مشاهده دروس دوره بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

معرفی دوره

بازاریابی و کسب سود بوسیله شبکه های اجتماعی

بیشتر ...
بستن

مدرسین دوره

تصویر IMG

Martin Waxman

مارتین واکسمن، یک استراتژیست محتوا است و وظیفه ی آموزش استراتژی دیجیتال و رسانه های آموزشی را برعهده دارد. وی، موسس سه شرکت PR و رئیس یک شرکت در زمینه ی مشاوره است و در این صنعت به مدت 25 سال کار کرده است. مارتین از نویسندگان لینکدین است و در زمینه های اجتماعی و دیجیتال، مقاله می نویسد، و یکی از اعضای مهمان Inside PR است. او عضو انجمن مشاوره ی روابط عمومی آمریکا، عضو آکادمی مشاوران و از مشاوران رسانه ی تورنتو است. مارتین در حوزه ی استراتژی دیجیتال و مدیریت ارتباطات در دانشگاه تورنتو، دوره های آموزشی را ارائه می دهد. و به عنوان استاد رسانه های اجتماعی در کالج سنکا واقع در تورنتو فعالیت می کند. وی در کنفراس هایی که در آمریکای شمالی برگزار می شود، سخنرانی می کند. مارتین درباره ی داستان سرایی چندرسانه ای، دو کتاب تخیلی منتشر کرده است. شما میتوانید مارتین را با آیدیmartin Waxman @ در توئیتر، اینستاگرام یا لینکدین دنبال کنید.

تصویر IMG

Martin Waxman

مارتین واکسمن، یک استراتژیست محتوا است و وظیفه ی آموزش استراتژی دیجیتال و رسانه های آموزشی را برعهده دارد. وی، موسس سه شرکت PR و رئیس یک شرکت در زمینه ی مشاوره است و در این صنعت به مدت 25 سال کار کرده است. مارتین از نویسندگان لینکدین است و در زمینه های اجتماعی و دیجیتال، مقاله می نویسد، و یکی از اعضای مهمان Inside PR است. او عضو انجمن مشاوره ی روابط عمومی آمریکا، عضو آکادمی مشاوران و از مشاوران رسانه ی تورنتو است. مارتین در حوزه ی استراتژی دیجیتال و مدیریت ارتباطات در دانشگاه تورنتو، دوره های آموزشی را ارائه می دهد. و به عنوان استاد رسانه های اجتماعی در کالج سنکا واقع در تورنتو فعالیت می کند. وی در کنفراس هایی که در آمریکای شمالی برگزار می شود، سخنرانی می کند. مارتین درباره ی داستان سرایی چندرسانه ای، دو کتاب تخیلی منتشر کرده است. شما میتوانید مارتین را با آیدیmartin Waxman @ در توئیتر، اینستاگرام یا لینکدین دنبال کنید.

تصویر IMG

Martin Waxman

مارتین واکسمن، یک استراتژیست محتوا است و وظیفه ی آموزش استراتژی دیجیتال و رسانه های آموزشی را برعهده دارد. وی، موسس سه شرکت PR و رئیس یک شرکت در زمینه ی مشاوره است و در این صنعت به مدت 25 سال کار کرده است. مارتین از نویسندگان لینکدین است و در زمینه های اجتماعی و دیجیتال، مقاله می نویسد، و یکی از اعضای مهمان Inside PR است. او عضو انجمن مشاوره ی روابط عمومی آمریکا، عضو آکادمی مشاوران و از مشاوران رسانه ی تورنتو است. مارتین در حوزه ی استراتژی دیجیتال و مدیریت ارتباطات در دانشگاه تورنتو، دوره های آموزشی را ارائه می دهد. و به عنوان استاد رسانه های اجتماعی در کالج سنکا واقع در تورنتو فعالیت می کند. وی در کنفراس هایی که در آمریکای شمالی برگزار می شود، سخنرانی می کند. مارتین درباره ی داستان سرایی چندرسانه ای، دو کتاب تخیلی منتشر کرده است. شما میتوانید مارتین را با آیدیmartin Waxman @ در توئیتر، اینستاگرام یا لینکدین دنبال کنید.

تصویر IMG

Martin Waxman

مارتین واکسمن، یک استراتژیست محتوا است و وظیفه ی آموزش استراتژی دیجیتال و رسانه های آموزشی را برعهده دارد. وی، موسس سه شرکت PR و رئیس یک شرکت در زمینه ی مشاوره است و در این صنعت به مدت 25 سال کار کرده است. مارتین از نویسندگان لینکدین است و در زمینه های اجتماعی و دیجیتال، مقاله می نویسد، و یکی از اعضای مهمان Inside PR است. او عضو انجمن مشاوره ی روابط عمومی آمریکا، عضو آکادمی مشاوران و از مشاوران رسانه ی تورنتو است. مارتین در حوزه ی استراتژی دیجیتال و مدیریت ارتباطات در دانشگاه تورنتو، دوره های آموزشی را ارائه می دهد. و به عنوان استاد رسانه های اجتماعی در کالج سنکا واقع در تورنتو فعالیت می کند. وی در کنفراس هایی که در آمریکای شمالی برگزار می شود، سخنرانی می کند. مارتین درباره ی داستان سرایی چندرسانه ای، دو کتاب تخیلی منتشر کرده است. شما میتوانید مارتین را با آیدیmartin Waxman @ در توئیتر، اینستاگرام یا لینکدین دنبال کنید.

تصویر IMG

Martin Waxman

مارتین واکسمن، یک استراتژیست محتوا است و وظیفه ی آموزش استراتژی دیجیتال و رسانه های آموزشی را برعهده دارد. وی، موسس سه شرکت PR و رئیس یک شرکت در زمینه ی مشاوره است و در این صنعت به مدت 25 سال کار کرده است. مارتین از نویسندگان لینکدین است و در زمینه های اجتماعی و دیجیتال، مقاله می نویسد، و یکی از اعضای مهمان Inside PR است. او عضو انجمن مشاوره ی روابط عمومی آمریکا، عضو آکادمی مشاوران و از مشاوران رسانه ی تورنتو است. مارتین در حوزه ی استراتژی دیجیتال و مدیریت ارتباطات در دانشگاه تورنتو، دوره های آموزشی را ارائه می دهد. و به عنوان استاد رسانه های اجتماعی در کالج سنکا واقع در تورنتو فعالیت می کند. وی در کنفراس هایی که در آمریکای شمالی برگزار می شود، سخنرانی می کند. مارتین درباره ی داستان سرایی چندرسانه ای، دو کتاب تخیلی منتشر کرده است. شما میتوانید مارتین را با آیدیmartin Waxman @ در توئیتر، اینستاگرام یا لینکدین دنبال کنید.

مدرس دوره

تصویر IMG

Martin Waxman

248997

مارتین واکسمن، یک استراتژیست محتوا است و وظیفه ی آموزش استراتژی دیجیتال و رسانه های آموزشی را برعهده دارد. وی، موسس سه شرکت PR و رئیس یک شرکت در زمینه ی مشاوره است و در این صنعت به مدت 25 سال کار کرده است. مارتین از نویسندگان لینکدین است و در زمینه های اجتماعی و دیجیتال، مقاله می نویسد، و یکی از اعضای مهمان Inside PR است. او عضو انجمن مشاوره ی روابط عمومی آمریکا، عضو آکادمی مشاوران و از مشاوران رسانه ی تورنتو است. مارتین در حوزه ی استراتژی دیجیتال و مدیریت ارتباطات در دانشگاه تورنتو، دوره های آموزشی را ارائه می دهد. و به عنوان استاد رسانه های اجتماعی در کالج سنکا واقع در تورنتو فعالیت می کند. وی در کنفراس هایی که در آمریکای شمالی برگزار می شود، سخنرانی می کند. مارتین درباره ی داستان سرایی چندرسانه ای، دو کتاب تخیلی منتشر کرده است. شما میتوانید مارتین را با آیدیmartin Waxman @ در توئیتر، اینستاگرام یا لینکدین دنبال کنید.

سرفصل های دوره

فصل اول : مقدمه

مقدمه

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.

فصل اول : آشنایی با بازاریابی شبکه های اجتماعی

آشنایی با بازاریابی شبکه های اجتماعی

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.

فصل اول : آموزش ایجاد استراتژی های بازاریابی

آموزش ایجاد استراتژی های بازاریابی

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.

فصل اول : آموزش انتشار محتوای قابل شیر ( قابل اشتراک گذاری)

آموزش انتشار محتوای قابل شیر ( قابل اشتراک گذاری)

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.

فصل اول : سخن پایانی

سخن پایانی

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.

نظرات کاربران

برای این دوره هیچ نظری ثبت نشده است.

برچسب ها

253405,254073

درباره ایران فراگیر

امروزه، مهارت‌های نرم در کسب درآمد و خود اشتغالی، کار تیمی و رشد و توسعه سازمان، بیش از مهارت‌های سخت اهمیت دارند و در حقیقت نقشه راه یادگیری برای رسیدن به شایستگیهای شغلی در مهارت آموزی است. لذا فراگیری مهارت‌های لازم برای توسعه فردی، لازمه توانمندسازی کارجویان است و ایران فراگیر مسیر توسعه مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار کارجویان را فراهم ساخته است. کارجویان با انتخاب مسیر رشد بر اساس توانمندی و استعدادهای خود در ایران فراگیر، مهارت های لازم را در قالب دوره‌های آموزشی طی خواهند کرد و به صورت مستمر تحت مهارت‌سنجی از طریق پلت فرم هوشمند قرار می‌گیرند و نتایج آن به طور مستقیم در اختیار ایشان قرار می گیرد.

عضویت در خبرنامه

عضویت

راه های ارتباطی

تصویر IMG

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به وب سایت ایران فراگیر بوده و هرگونه کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.

تصویر IMG صفحه نخستدوره هااخبارمقالاتاشتراکسوالات متداول