دوره‌هادوره های شغلیآکادمی‌هااشتراکسوالات متداولاستعلام مدرکدرباره ما

بازاریابی و کسب سود بوسیله شبکه های اجتماعی

تصویر IMG
بازاریابی و کسب سود بوسیله شبکه های اجتماعی
شروع یادگیری
سرفصل ها

برگزارکننده: آکادمی 360 درجه

تعداد درس ها: 18

مدت زمان دوره: secondsToTime(3624.81)

ظرفیت:

تعداد خریداران: 1

شروع ثبت نام:

پایان ثبت نام:

تاریخ برگزاری از: 1402/12/14

تاریخ برگزاری تا: 1407/12/29

انتخاب مربی
20,000
مربی انتخاب شده شما:
مربی

مبلغ کل:

%

مبلغ کل:

شما قبلا در این دوره ثبت نام کرده اید جهت مشاهده دروس دوره بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

معرفی

بازاریابی و کسب سود بوسیله شبکه های اجتماعی

بیشتر ...
بستن
نوع آموزش: آفلاین
مربی: خیر
گواهینامه:
گواهی آموزشی: خیر
تمرین:
خیر
سطح:
مقدماتی
دارای آزمون: خیر
ارائه دهنده مدرک آزمون:
آکادمی 360 درجه آکادمی 360 درجه
ارائه مدرک:
آکادمی 360 درجه

مدرسین دوره

تصویر IMG

Martin Waxman

eye

مارتین واکسمن، یک استراتژیست محتوا است و وظیفه ی آموزش استراتژی دیجیتال و رسانه های آموزشی را برعهده دارد. وی، موسس سه شرکت PR و رئیس یک شرکت در زمینه ی مشاوره است و در این صنعت به مدت 25 سال کار کرده است. مارتین از نویسندگان لینکدین است و در زمینه های اجتماعی و دیجیتال، مقاله می نویسد، و یکی از اعضای مهمان Inside PR است. او عضو انجمن مشاوره ی روابط عمومی آمریکا، عضو آکادمی مشاوران و از مشاوران رسانه ی تورنتو است. مارتین در حوزه ی استراتژی دیجیتال و مدیریت ارتباطات در دانشگاه تورنتو، دوره های آموزشی را ارائه می دهد. و به عنوان استاد رسانه های اجتماعی در کالج سنکا واقع در تورنتو فعالیت می کند. وی در کنفراس هایی که در آمریکای شمالی برگزار می شود، سخنرانی می کند. مارتین درباره ی داستان سرایی چندرسانه ای، دو کتاب تخیلی منتشر کرده است. شما میتوانید مارتین را با آیدیmartin Waxman @ در توئیتر، اینستاگرام یا لینکدین دنبال کنید.

تصویر IMG

Martin Waxman

eye

مارتین واکسمن، یک استراتژیست محتوا است و وظیفه ی آموزش استراتژی دیجیتال و رسانه های آموزشی را برعهده دارد. وی، موسس سه شرکت PR و رئیس یک شرکت در زمینه ی مشاوره است و در این صنعت به مدت 25 سال کار کرده است. مارتین از نویسندگان لینکدین است و در زمینه های اجتماعی و دیجیتال، مقاله می نویسد، و یکی از اعضای مهمان Inside PR است. او عضو انجمن مشاوره ی روابط عمومی آمریکا، عضو آکادمی مشاوران و از مشاوران رسانه ی تورنتو است. مارتین در حوزه ی استراتژی دیجیتال و مدیریت ارتباطات در دانشگاه تورنتو، دوره های آموزشی را ارائه می دهد. و به عنوان استاد رسانه های اجتماعی در کالج سنکا واقع در تورنتو فعالیت می کند. وی در کنفراس هایی که در آمریکای شمالی برگزار می شود، سخنرانی می کند. مارتین درباره ی داستان سرایی چندرسانه ای، دو کتاب تخیلی منتشر کرده است. شما میتوانید مارتین را با آیدیmartin Waxman @ در توئیتر، اینستاگرام یا لینکدین دنبال کنید.

تصویر IMG

Martin Waxman

eye

مارتین واکسمن، یک استراتژیست محتوا است و وظیفه ی آموزش استراتژی دیجیتال و رسانه های آموزشی را برعهده دارد. وی، موسس سه شرکت PR و رئیس یک شرکت در زمینه ی مشاوره است و در این صنعت به مدت 25 سال کار کرده است. مارتین از نویسندگان لینکدین است و در زمینه های اجتماعی و دیجیتال، مقاله می نویسد، و یکی از اعضای مهمان Inside PR است. او عضو انجمن مشاوره ی روابط عمومی آمریکا، عضو آکادمی مشاوران و از مشاوران رسانه ی تورنتو است. مارتین در حوزه ی استراتژی دیجیتال و مدیریت ارتباطات در دانشگاه تورنتو، دوره های آموزشی را ارائه می دهد. و به عنوان استاد رسانه های اجتماعی در کالج سنکا واقع در تورنتو فعالیت می کند. وی در کنفراس هایی که در آمریکای شمالی برگزار می شود، سخنرانی می کند. مارتین درباره ی داستان سرایی چندرسانه ای، دو کتاب تخیلی منتشر کرده است. شما میتوانید مارتین را با آیدیmartin Waxman @ در توئیتر، اینستاگرام یا لینکدین دنبال کنید.

تصویر IMG

Martin Waxman

eye

مارتین واکسمن، یک استراتژیست محتوا است و وظیفه ی آموزش استراتژی دیجیتال و رسانه های آموزشی را برعهده دارد. وی، موسس سه شرکت PR و رئیس یک شرکت در زمینه ی مشاوره است و در این صنعت به مدت 25 سال کار کرده است. مارتین از نویسندگان لینکدین است و در زمینه های اجتماعی و دیجیتال، مقاله می نویسد، و یکی از اعضای مهمان Inside PR است. او عضو انجمن مشاوره ی روابط عمومی آمریکا، عضو آکادمی مشاوران و از مشاوران رسانه ی تورنتو است. مارتین در حوزه ی استراتژی دیجیتال و مدیریت ارتباطات در دانشگاه تورنتو، دوره های آموزشی را ارائه می دهد. و به عنوان استاد رسانه های اجتماعی در کالج سنکا واقع در تورنتو فعالیت می کند. وی در کنفراس هایی که در آمریکای شمالی برگزار می شود، سخنرانی می کند. مارتین درباره ی داستان سرایی چندرسانه ای، دو کتاب تخیلی منتشر کرده است. شما میتوانید مارتین را با آیدیmartin Waxman @ در توئیتر، اینستاگرام یا لینکدین دنبال کنید.

تصویر IMG

Martin Waxman

eye

مارتین واکسمن، یک استراتژیست محتوا است و وظیفه ی آموزش استراتژی دیجیتال و رسانه های آموزشی را برعهده دارد. وی، موسس سه شرکت PR و رئیس یک شرکت در زمینه ی مشاوره است و در این صنعت به مدت 25 سال کار کرده است. مارتین از نویسندگان لینکدین است و در زمینه های اجتماعی و دیجیتال، مقاله می نویسد، و یکی از اعضای مهمان Inside PR است. او عضو انجمن مشاوره ی روابط عمومی آمریکا، عضو آکادمی مشاوران و از مشاوران رسانه ی تورنتو است. مارتین در حوزه ی استراتژی دیجیتال و مدیریت ارتباطات در دانشگاه تورنتو، دوره های آموزشی را ارائه می دهد. و به عنوان استاد رسانه های اجتماعی در کالج سنکا واقع در تورنتو فعالیت می کند. وی در کنفراس هایی که در آمریکای شمالی برگزار می شود، سخنرانی می کند. مارتین درباره ی داستان سرایی چندرسانه ای، دو کتاب تخیلی منتشر کرده است. شما میتوانید مارتین را با آیدیmartin Waxman @ در توئیتر، اینستاگرام یا لینکدین دنبال کنید.

مدرس

تصویر IMG

گروه مدرسین 360

266163
eye

گروه مدرسین 360 شامل مجموعه‌ای از اساتید متخصص در حوزه‌های مختلف کاری، با هدف ارتقاء سطح علمی و اطلاعات شغلی، اقدام به جمع‌آوری منابع و محتوای مفید برای آماده سازی نیروی کار کرده است.

مربیان دوره

پیشنیاز های دوره

شغل های دوره

سرفصل های دوره

جلسات های ورکشاپ

سرفصل های بوتکمپ

فصل اول : مقدمه

مقدمه

فصل اول : آشنایی با بازاریابی شبکه های اجتماعی

آشنایی با بازاریابی شبکه های اجتماعی

فصل اول : آموزش ایجاد استراتژی های بازاریابی

آموزش ایجاد استراتژی های بازاریابی

فصل اول : آموزش انتشار محتوای قابل شیر ( قابل اشتراک گذاری)

آموزش انتشار محتوای قابل شیر ( قابل اشتراک گذاری)

فصل اول : سخن پایانی

سخن پایانی

نظرات کاربران

برای این دوره هیچ نظری ثبت نشده است.

سوالات متداول

عضویت و خرید

کلاس‌ها و مدرسین

آزمون ها و تمرین ها

برچسب ها

253405,254073 برچسبی ثبت نشده است.

مربیان دوره

تصویر IMG دوره‌هادوره های شغلیآکادمی‌هااشتراکسوالات متداولاستعلام مدرکدرباره ما