برگزاری و مدیریت جلسات دو نفره
برگزارکننده: آکادمی 360 درجه
تعداد درس ها: 13
مدت زمان دوره:
ظرفیت:
تعداد خریداران: 1
شروع ثبت نام:
پایان ثبت نام:
تاریخ برگزاری از: 1402/12/15
تاریخ برگزاری تا: 1407/12/29
مبلغ کل:
مبلغ کل:
جلسات دو نفره ی منظم، به مدیران فرصتی جهتِ رویارویی با مشکلات ارائه می دهند و به طور موثر به سوالات کوچک و سریع پاسخ می دهند که در طول هفته ی کاری بوجود می آیند. در این دوره، دیو کرانشاو، نحوه ی تاسیس برنامه، دستور جلسه، ارزیابی و بررسی لیست اقداماتِ جلسات دونفره را نشان می دهد و نتایج جلسه را ارزیابی می کند و به قول های خود عمل می کند. این دوره، نحوه ی گوش دادن به نیازهای کارکنان را توضیح می دهد و اینکه چه موقع آموزش و توسعه را ارائه دهیم. یادگیری لینکدین ،یک موسسه مدیریت پروژه ی ارائه دهنده ی خدمات آموزشی (Lynda.com) شده است.این دوره برای افراد حرفه ای تعیین می شود. برای بررسی فعالیت ها و جزئیات، اینجا را کلیک کنید. برخی از سرفصل های این دوره : استفاده از جلسات دو نفره جهت کاهش وقفه ها تنظیم جلسات دو نفره ایجاد یک برنامه راه اندازی جلسه ی دو نفره بررسی و به اِتمام رساندن آیتم های اقدامات عنوان اصلی : Leading Productive One-on-One Meetings این مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان 27 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم: مقدمه : استفاده از جلسات دو نفره جهت کاهش وقفه ها جلسه ی دو نفره چیست؟ : درک اهمیت جلسه ی دو نفره نحوه ی تصمیم گیری درباره ی اینکه چه کسی به جلسه ی دو نفره نیاز دارد تنظیم جلسه ی دو نفره : ایجاد یک برنامه تعیین دستور جلسه راه اندازی جلسه ی دو نفره : بررسی آیتم های متحمل شده ارائه ی آموزش شخصی گوش دادن به نیازهایشان به اشتراک گذاشتن نیازهایشان بررسی آیتم های اقدامات بعد از جلسه : تکمیل آیتم های اقدامات پیروی از آیتم های متحمل شده به دیگران
داستان از آنجایی شروع میشود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود نیاز به راهاندازی یک کمپین دیجیتال دارید و میخواهید بتوانید با ابزارها و کانالهای تبلیغاتی که در اختیارتان قرار دارد با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید؛ اینجاست که پای مدرسه 360 درجه به ماجرا باز میشود…
داستان از آنجایی شروع میشود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود نیاز به راهاندازی یک کمپین دیجیتال دارید و میخواهید بتوانید با ابزارها و کانالهای تبلیغاتی که در اختیارتان قرار دارد با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید؛ اینجاست که پای مدرسه 360 درجه به ماجرا باز میشود…
داستان از آنجایی شروع میشود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود نیاز به راهاندازی یک کمپین دیجیتال دارید و میخواهید بتوانید با ابزارها و کانالهای تبلیغاتی که در اختیارتان قرار دارد با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید؛ اینجاست که پای مدرسه 360 درجه به ماجرا باز میشود…
داستان از آنجایی شروع میشود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود نیاز به راهاندازی یک کمپین دیجیتال دارید و میخواهید بتوانید با ابزارها و کانالهای تبلیغاتی که در اختیارتان قرار دارد با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید؛ اینجاست که پای مدرسه 360 درجه به ماجرا باز میشود…
داستان از آنجایی شروع میشود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود نیاز به راهاندازی یک کمپین دیجیتال دارید و میخواهید بتوانید با ابزارها و کانالهای تبلیغاتی که در اختیارتان قرار دارد با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید؛ اینجاست که پای مدرسه 360 درجه به ماجرا باز میشود…
داستان از آنجایی شروع میشود که برای رسیدن به برخی از اهداف کسب و کار خود نیاز به راهاندازی یک کمپین دیجیتال دارید و میخواهید بتوانید با ابزارها و کانالهای تبلیغاتی که در اختیارتان قرار دارد با کمترین هزینه بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید؛ اینجاست که پای مدرسه 360 درجه به ماجرا باز میشود…
گروه مدرسین 360 شامل مجموعهای از اساتید متخصص در حوزههای مختلف کاری، با هدف ارتقاء سطح علمی و اطلاعات شغلی، اقدام به جمعآوری منابع و محتوای مفید برای آماده سازی نیروی کار کرده است.
مربیان دوره