صفحه نخستدوره هادوره های شغلیاخبارمقالاتاشتراکدوره هاسوالات متداول

بلاگ نویسی برای سئو و کسب و کار پر رونق تر

تصویر IMG
بلاگ نویسی برای سئو و کسب و کار پر رونق تر
شروع یادگیری
سرفصل ها

مالک دوره: سامانه رَند

تعداد درس های دوره: 27

مدت زمان دوره: secondsToTime(5165.79)

تعداد خریداران این دوره: 0

انتخاب مربی
20,000
مربی انتخاب شده شما:
مربی

مبلغ کل:

%

مبلغ کل:

شما قبلا در این دوره ثبت نام کرده اید جهت مشاهده دروس دوره بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

معرفی دوره

این دوره شما را در فرایند برنامه ریزی و ساخت یک وبلاگ به عنوان بخشی از راهبرد بازاریابی راهنمایی خواهد کرد. مدرس این دوره Morten Rand-Hendriksen یک روش سازمان یافته برای طراحی وبلاگ به شما آموزش میدهد که فرایند وبلاگ نویسی را به 5 مرحله تقسیم می کند، هر کدام با تصمیمات و کارهای مربوط به خود. در طی این دوره شما با تصمیمات کلیدی، مثال ها و نصیحت های حرفه ای رو به رو خواهید شد که شما را نسبت به فرایند طراحی وبلاگ آگاه تر و آماده تر میکند. این وبلاگ در نهایت باعث تقویت چهره ی تجارت شما در دنیای آنلاین می شود. همچنین این دوره به شما نشان خواهد داد که چطور هدف گذاری و وظایف را تقسیم کنید، یک موضع برای محتوای وبلاگ بیابید، نویسنده استخدام کنید و در مورد تکنولوژی هایی که قرار است استفاده کنید تصمیم بگیرید. مباحث این دوره شامل موارد زیر می شود: • چرا برای کسب و کار وبلاگ بنویسیم؟ • مشخص کردن اهداف برای وبلاگ • تصمیم گیری در جهت انتخاب پلتفرم مناسب برای وبلاگ • ایجاد یک راهبرد برای تولید محتوا • طراحی وبلاگ • برنامه ریزی پست ها • تبلیغ کردن پست ها در فیسبوک، توییتر و باقی رسانه های مجازی عنوان اصلی : Blogging for Your Business این مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان 1 ساعت و 30 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم : مقدمه : خوش آمدید استفاده از فایل های تمرینی وبلاگ نویسی برای کسب و کار: مفاهیم اصلی : وبلاگ چیست؟ چرا برای کسب و کار به وبلاگ نیاز داریم؟ وبلاگ نویسی در 5 مرحله اهداف : یافتن هدف مشخص کردن هدف ایجاد برنامه سالانه راهبرد : وبلاگ در کجا قرار دارد؟ مالک وبلاگ کیست؟ ایجاد شیوه نامه تکنولوژی : درک اینترنت انتخاب یک پلتفرم انتخاب رسانه های مجازی اتصال به اینترنت SEO و اشتراک گذاری تولید محتوا : ایجاد یک راهبرد برای تولید محتوا فرمت و نوع محتوا استخدام نویسنده تولید محتوا استفاده از عکس ها استفاده از فیلم ها جایگذاری : طراحی وبلاگ آمادگی برای انتشار وبلاگ ایجاد یک برنامه برای وبلاگ تعامل با فضای مجازی سخن پایانی : اتصال به اینترنت و قدم های بعدی

بیشتر ...
بستن
نوع آموزش:
مربی: خیر
گواهینامه:
ارائه مدرک:
سطح دوره:
تمرین:
خیر
گواهی آموشی: خیر
دارای آزمون: خیر

مدرسین دوره

تصویر IMG

Martin Waxman

مارتین واکسمن، یک استراتژیست محتوا است و وظیفه ی آموزش استراتژی دیجیتال و رسانه های آموزشی را برعهده دارد. وی، موسس سه شرکت PR و رئیس یک شرکت در زمینه ی مشاوره است و در این صنعت به مدت 25 سال کار کرده است. مارتین از نویسندگان لینکدین است و در زمینه های اجتماعی و دیجیتال، مقاله می نویسد، و یکی از اعضای مهمان Inside PR است. او عضو انجمن مشاوره ی روابط عمومی آمریکا، عضو آکادمی مشاوران و از مشاوران رسانه ی تورنتو است. مارتین در حوزه ی استراتژی دیجیتال و مدیریت ارتباطات در دانشگاه تورنتو، دوره های آموزشی را ارائه می دهد. و به عنوان استاد رسانه های اجتماعی در کالج سنکا واقع در تورنتو فعالیت می کند. وی در کنفراس هایی که در آمریکای شمالی برگزار می شود، سخنرانی می کند. مارتین درباره ی داستان سرایی چندرسانه ای، دو کتاب تخیلی منتشر کرده است. شما میتوانید مارتین را با آیدیmartin Waxman @ در توئیتر، اینستاگرام یا لینکدین دنبال کنید.

تصویر IMG

Martin Waxman

مارتین واکسمن، یک استراتژیست محتوا است و وظیفه ی آموزش استراتژی دیجیتال و رسانه های آموزشی را برعهده دارد. وی، موسس سه شرکت PR و رئیس یک شرکت در زمینه ی مشاوره است و در این صنعت به مدت 25 سال کار کرده است. مارتین از نویسندگان لینکدین است و در زمینه های اجتماعی و دیجیتال، مقاله می نویسد، و یکی از اعضای مهمان Inside PR است. او عضو انجمن مشاوره ی روابط عمومی آمریکا، عضو آکادمی مشاوران و از مشاوران رسانه ی تورنتو است. مارتین در حوزه ی استراتژی دیجیتال و مدیریت ارتباطات در دانشگاه تورنتو، دوره های آموزشی را ارائه می دهد. و به عنوان استاد رسانه های اجتماعی در کالج سنکا واقع در تورنتو فعالیت می کند. وی در کنفراس هایی که در آمریکای شمالی برگزار می شود، سخنرانی می کند. مارتین درباره ی داستان سرایی چندرسانه ای، دو کتاب تخیلی منتشر کرده است. شما میتوانید مارتین را با آیدیmartin Waxman @ در توئیتر، اینستاگرام یا لینکدین دنبال کنید.

تصویر IMG

Martin Waxman

مارتین واکسمن، یک استراتژیست محتوا است و وظیفه ی آموزش استراتژی دیجیتال و رسانه های آموزشی را برعهده دارد. وی، موسس سه شرکت PR و رئیس یک شرکت در زمینه ی مشاوره است و در این صنعت به مدت 25 سال کار کرده است. مارتین از نویسندگان لینکدین است و در زمینه های اجتماعی و دیجیتال، مقاله می نویسد، و یکی از اعضای مهمان Inside PR است. او عضو انجمن مشاوره ی روابط عمومی آمریکا، عضو آکادمی مشاوران و از مشاوران رسانه ی تورنتو است. مارتین در حوزه ی استراتژی دیجیتال و مدیریت ارتباطات در دانشگاه تورنتو، دوره های آموزشی را ارائه می دهد. و به عنوان استاد رسانه های اجتماعی در کالج سنکا واقع در تورنتو فعالیت می کند. وی در کنفراس هایی که در آمریکای شمالی برگزار می شود، سخنرانی می کند. مارتین درباره ی داستان سرایی چندرسانه ای، دو کتاب تخیلی منتشر کرده است. شما میتوانید مارتین را با آیدیmartin Waxman @ در توئیتر، اینستاگرام یا لینکدین دنبال کنید.

تصویر IMG

Martin Waxman

مارتین واکسمن، یک استراتژیست محتوا است و وظیفه ی آموزش استراتژی دیجیتال و رسانه های آموزشی را برعهده دارد. وی، موسس سه شرکت PR و رئیس یک شرکت در زمینه ی مشاوره است و در این صنعت به مدت 25 سال کار کرده است. مارتین از نویسندگان لینکدین است و در زمینه های اجتماعی و دیجیتال، مقاله می نویسد، و یکی از اعضای مهمان Inside PR است. او عضو انجمن مشاوره ی روابط عمومی آمریکا، عضو آکادمی مشاوران و از مشاوران رسانه ی تورنتو است. مارتین در حوزه ی استراتژی دیجیتال و مدیریت ارتباطات در دانشگاه تورنتو، دوره های آموزشی را ارائه می دهد. و به عنوان استاد رسانه های اجتماعی در کالج سنکا واقع در تورنتو فعالیت می کند. وی در کنفراس هایی که در آمریکای شمالی برگزار می شود، سخنرانی می کند. مارتین درباره ی داستان سرایی چندرسانه ای، دو کتاب تخیلی منتشر کرده است. شما میتوانید مارتین را با آیدیmartin Waxman @ در توئیتر، اینستاگرام یا لینکدین دنبال کنید.

تصویر IMG

Martin Waxman

مارتین واکسمن، یک استراتژیست محتوا است و وظیفه ی آموزش استراتژی دیجیتال و رسانه های آموزشی را برعهده دارد. وی، موسس سه شرکت PR و رئیس یک شرکت در زمینه ی مشاوره است و در این صنعت به مدت 25 سال کار کرده است. مارتین از نویسندگان لینکدین است و در زمینه های اجتماعی و دیجیتال، مقاله می نویسد، و یکی از اعضای مهمان Inside PR است. او عضو انجمن مشاوره ی روابط عمومی آمریکا، عضو آکادمی مشاوران و از مشاوران رسانه ی تورنتو است. مارتین در حوزه ی استراتژی دیجیتال و مدیریت ارتباطات در دانشگاه تورنتو، دوره های آموزشی را ارائه می دهد. و به عنوان استاد رسانه های اجتماعی در کالج سنکا واقع در تورنتو فعالیت می کند. وی در کنفراس هایی که در آمریکای شمالی برگزار می شود، سخنرانی می کند. مارتین درباره ی داستان سرایی چندرسانه ای، دو کتاب تخیلی منتشر کرده است. شما میتوانید مارتین را با آیدیmartin Waxman @ در توئیتر، اینستاگرام یا لینکدین دنبال کنید.

تصویر IMG

Martin Waxman

مارتین واکسمن، یک استراتژیست محتوا است و وظیفه ی آموزش استراتژی دیجیتال و رسانه های آموزشی را برعهده دارد. وی، موسس سه شرکت PR و رئیس یک شرکت در زمینه ی مشاوره است و در این صنعت به مدت 25 سال کار کرده است. مارتین از نویسندگان لینکدین است و در زمینه های اجتماعی و دیجیتال، مقاله می نویسد، و یکی از اعضای مهمان Inside PR است. او عضو انجمن مشاوره ی روابط عمومی آمریکا، عضو آکادمی مشاوران و از مشاوران رسانه ی تورنتو است. مارتین در حوزه ی استراتژی دیجیتال و مدیریت ارتباطات در دانشگاه تورنتو، دوره های آموزشی را ارائه می دهد. و به عنوان استاد رسانه های اجتماعی در کالج سنکا واقع در تورنتو فعالیت می کند. وی در کنفراس هایی که در آمریکای شمالی برگزار می شود، سخنرانی می کند. مارتین درباره ی داستان سرایی چندرسانه ای، دو کتاب تخیلی منتشر کرده است. شما میتوانید مارتین را با آیدیmartin Waxman @ در توئیتر، اینستاگرام یا لینکدین دنبال کنید.

تصویر IMG

Martin Waxman

مارتین واکسمن، یک استراتژیست محتوا است و وظیفه ی آموزش استراتژی دیجیتال و رسانه های آموزشی را برعهده دارد. وی، موسس سه شرکت PR و رئیس یک شرکت در زمینه ی مشاوره است و در این صنعت به مدت 25 سال کار کرده است. مارتین از نویسندگان لینکدین است و در زمینه های اجتماعی و دیجیتال، مقاله می نویسد، و یکی از اعضای مهمان Inside PR است. او عضو انجمن مشاوره ی روابط عمومی آمریکا، عضو آکادمی مشاوران و از مشاوران رسانه ی تورنتو است. مارتین در حوزه ی استراتژی دیجیتال و مدیریت ارتباطات در دانشگاه تورنتو، دوره های آموزشی را ارائه می دهد. و به عنوان استاد رسانه های اجتماعی در کالج سنکا واقع در تورنتو فعالیت می کند. وی در کنفراس هایی که در آمریکای شمالی برگزار می شود، سخنرانی می کند. مارتین درباره ی داستان سرایی چندرسانه ای، دو کتاب تخیلی منتشر کرده است. شما میتوانید مارتین را با آیدیmartin Waxman @ در توئیتر، اینستاگرام یا لینکدین دنبال کنید.

تصویر IMG

Martin Waxman

مارتین واکسمن، یک استراتژیست محتوا است و وظیفه ی آموزش استراتژی دیجیتال و رسانه های آموزشی را برعهده دارد. وی، موسس سه شرکت PR و رئیس یک شرکت در زمینه ی مشاوره است و در این صنعت به مدت 25 سال کار کرده است. مارتین از نویسندگان لینکدین است و در زمینه های اجتماعی و دیجیتال، مقاله می نویسد، و یکی از اعضای مهمان Inside PR است. او عضو انجمن مشاوره ی روابط عمومی آمریکا، عضو آکادمی مشاوران و از مشاوران رسانه ی تورنتو است. مارتین در حوزه ی استراتژی دیجیتال و مدیریت ارتباطات در دانشگاه تورنتو، دوره های آموزشی را ارائه می دهد. و به عنوان استاد رسانه های اجتماعی در کالج سنکا واقع در تورنتو فعالیت می کند. وی در کنفراس هایی که در آمریکای شمالی برگزار می شود، سخنرانی می کند. مارتین درباره ی داستان سرایی چندرسانه ای، دو کتاب تخیلی منتشر کرده است. شما میتوانید مارتین را با آیدیmartin Waxman @ در توئیتر، اینستاگرام یا لینکدین دنبال کنید.

مدرس دوره

تصویر IMG

Martin Waxman

248997

مارتین واکسمن، یک استراتژیست محتوا است و وظیفه ی آموزش استراتژی دیجیتال و رسانه های آموزشی را برعهده دارد. وی، موسس سه شرکت PR و رئیس یک شرکت در زمینه ی مشاوره است و در این صنعت به مدت 25 سال کار کرده است. مارتین از نویسندگان لینکدین است و در زمینه های اجتماعی و دیجیتال، مقاله می نویسد، و یکی از اعضای مهمان Inside PR است. او عضو انجمن مشاوره ی روابط عمومی آمریکا، عضو آکادمی مشاوران و از مشاوران رسانه ی تورنتو است. مارتین در حوزه ی استراتژی دیجیتال و مدیریت ارتباطات در دانشگاه تورنتو، دوره های آموزشی را ارائه می دهد. و به عنوان استاد رسانه های اجتماعی در کالج سنکا واقع در تورنتو فعالیت می کند. وی در کنفراس هایی که در آمریکای شمالی برگزار می شود، سخنرانی می کند. مارتین درباره ی داستان سرایی چندرسانه ای، دو کتاب تخیلی منتشر کرده است. شما میتوانید مارتین را با آیدیmartin Waxman @ در توئیتر، اینستاگرام یا لینکدین دنبال کنید.

مربی های دروه

پیشنیاز های دوره

شغل های دوره

سرفصل های دوره

فصل اول : مقدمه

مقدمه

فصل اول : وبلاگ نویسی برای کسب و کار مفاهیم اصلی

وبلاگ نویسی برای کسب و کار مفاهیم اصلی

فصل اول : اهداف

اهداف

فصل اول : راهبرد

راهبرد

فصل اول : تکنولوژی

تکنولوژی

فصل اول : تولید محتوا

تولید محتوا

فصل اول : جایگذاری

جایگذاری

فصل اول : سخن پایانی

سخن پایانی

نظرات کاربران

برای این دوره هیچ نظری ثبت نشده است.

سوالات متداول

برچسب ها

برچسبی ثبت نشده است.
%

مربیان دوره

درباره ایران فراگیر

امروزه، مهارت‌های نرم در کسب درآمد و خود اشتغالی، کار تیمی و رشد و توسعه سازمان، بیش از مهارت‌های سخت اهمیت دارند و در حقیقت نقشه راه یادگیری برای رسیدن به شایستگیهای شغلی در مهارت آموزی است. لذا فراگیری مهارت‌های لازم برای توسعه فردی، لازمه توانمندسازی کارجویان است و ایران فراگیر مسیر توسعه مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار کارجویان را فراهم ساخته است. کارجویان با انتخاب مسیر رشد بر اساس توانمندی و استعدادهای خود در ایران فراگیر، مهارت های لازم را در قالب دوره‌های آموزشی طی خواهند کرد و به صورت مستمر تحت مهارت‌سنجی از طریق پلت فرم هوشمند قرار می‌گیرند و نتایج آن به طور مستقیم در اختیار ایشان قرار می گیرد.

عضویت در خبرنامه

عضویت

راه های ارتباطی

تصویر IMG

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به ایران فراگیر بوده و هرگونه کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.

تصویر IMG صفحه نخستدوره هادوره های شغلیاخبارمقالاتاشتراکدوره هاسوالات متداول