دوره‌هادوره های شغلیآکادمی‌هااشتراکسوالات متداولاستعلام مدرکدرباره ماراهنمای سایت

فیلتر

شغل ها (صفحه مشاهده شغل) 1402 شمسی 70,000,000 110,000,000 170,000,000 2023 میلادی 45,000 65,000 87,000

متخصص بازاریابی کلیکی

متخصص بازاریابی کلیکی دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

دنیای بازاریابی آنلاین دارای بخش‌های مختلفی است که می‌توان گفت اکثریت تجارت‌ها شناخت درستی از آن‌ها ندارند. یکی از این بخش‌ها نوعی بازاریابی با عنوان بازاریابی تبلیغات کلیکی یا Pay Per Click می‌باشد که در صنعت بازاریابی دیجیتالی آن را PPC می‌نامند. با یک تعریف ساده می‌توان گفت که بازاریابی با تبلیغات کلیکی یا پرداخت به‌ازای کلیک راهی برای استفاده از موتورهای جستجو، وب سایت های خبری و پربازدید به‌منظور کسب ترافیک از طریق کلیک‌های کاربران به‌صورت تبلیغات است. از بارزترین مثال‌های موجود برای تبلیغات کلیکی، تبلیغات اسپانسری گوگل در صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل است. متخصص تبلیغات کلیکی مسئولیت عملیاتی کردن و پیاده‌سازی استراتژی‌های حوزه پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) را بر عهده دارد. از جمله مهم‌ترین وظایف این شغل می‌توان به برگزاری و بهینه‌سازی کمپین‌های PPC، اجرای انواع تبلیغات کلیکی، سنجش مداوم تاثیر کمپین‌ها و تیلبغات انجام‌شده با ارائه گزارش‌های تحلیلی از شاخص‌های کلیدی عملکرد اشاره کرد.

وظایف

اجرای تبلیغات کلیکی بنری

اجرای تبلیغات همسان-کلیکی

اجرای تبلیغات کلیکی اینستاگرام و تلگرامی

اجرای تبلیغات کلیکی ویدئویی

اجرای تبلیغات کلیکی پیامکی

مشارکت و همکاری در طرح‌ریزی استراتژی‌های مختص هر کانال تبلیغاتی از جمله، تبلیغات گوگل ادوردز (Google AdWords) ، بینگ (Bing)، شبکه‌های وابسته و تبلیغات پرداختی در شبکه‌های اجتماعی و ...

تنظیم و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی منطبق با تغییرات بازار

برنامه‌ریزی، خلق و مدیریت کمپین PPC با استفاده از روش‌های مختلف

رصد و ارزیابی عملکرد کمپین‌ها و ارائه گزارش‌های تحلیلی منظم هفتگی و ماهانه شامل ترندها، اهداف، فرصت‌ها و سایر عملکردها به مدیران بالادستی

همگامی و بروز بودن با موتورهای جستجو و ترندهای PPC و SEM

تست و ارزیابی کپی‌های تبلیغاتی، صفحات فرود و تمام قیف بازاریابی

سنجش تاثیر کمپین‌ها و ارائه گزارش‌های تحلیلی از شاخص‌های کلیدی عملکرد (‌نرخ تبدیل، CTR، هزینه‌ هر لید، کیفیت لید و ...)

جمع‌آوری اطلاعات مربوط به لیدها و مخارج تمام برنامه‌ها جهت سریع‌تر شدن روند رسیدن به اهداف

جمع‌آوری و آنالیز اطلاعات مربوط به عملکرد تبلیغات و همچنین شناخت ترندها و دورنمای صنعت

مشارکت در اجرای تست A/B برای کپی، استراتژی پیشنهاد قیمت، کلمات کلیدی، تقسیم‌بندی مخاطبان، تصاویر و …

سرچ کلمات کلیدی و آگاهی یافتن از اینکه مشتریان چگونه برای هر محصول یا خدمت سرچ می‌کنند

نظارت و مشارکت در طراحی صفحه‌ها‌ی فرود تبلیغات، جهت جذب هرچه بهتر مخاطب

استخدام شو همین الان شروع کن شرایط کاری: دورکاری / پاره وقت / تمام وقت

ویدویی معرفی شغل

T-Shape مهارتی

T-Shape چسیت؟
تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این

مهارت های سخت

مهارت های نرم

دوره ها

دوره های شغلی

همکاری کارگروهی توانایی پیگیری و آنالیز خلاقیت مهارت ارتباط دیداری مدیریت زمان شنایی با الگو رفتاری مشتریان تحلیل رفتار رقبا مهارت های حل مسئله تحقیقات کلمات کلیدی انعطاف پذیری آشنایی با تکنولوژی‌های دیجیتال مهارت مقابله با شرایط سخت تحلیل تبلیغاتی پیشرفته تفکر نوآورانه آشنایی با روش‌های تحلیل داده مهارت ارتباط نوشتاری مهارت ارتباط کلامی توانایی تحقیقات کلمات کلیدی دقت آشنایی استراتژی تولید محتوا
تصویر IMG دوره‌هادوره های شغلیآکادمی‌هااشتراکسوالات متداولاستعلام مدرکدرباره ماراهنمای سایت