دوره‌هادوره های شغلیآکادمی‌هااشتراکسوالات متداولاستعلام مدرکدرباره ماراهنمای سایت

فیلتر

شغل ها (صفحه مشاهده شغل) 1402 شمسی 80,000,000 110,000,000 160,000,000 2023 میلادی 37,000 58,000 87,000

متخصص بازاریابی اینفلوئنسری

درباره شغل

متخصص بازاریابی اینفلوئنسری دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

معرفی

اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از زیرمجموعه‌های ارتباطات بازاریابی یا Marketing Communications است. در این شیوه، کسب و کارها می‌کوشند افرادی را بیابند که بر تصمیم و رفتار مشتریانشان تأثیر می‌گذارند. سپس به کمک آنها اطلاعات محصول خود یا هر نوع پیام دیگر را که می‌تواند منجر به رفتارهای مطلوب (مثلاً‌ خرید محصول یا ترویج یک رفتار فرهنگی) شود برای مخاطبان واقعی خود ارسال می‌کنند. مشارکت در شناسایی مناسب‌ترین اینفلوئنسر برای کسب‌وکار، برقراری ارتباط با آن‌ها و پیاده‌سازی کمپین‌های بازاریابی از طریق اینفلوئنسرهای منتخب ازجمله وظایف متخصص اینفلوئنسر مارکتینگ است. اجرای صحیح استراتژی‌های تأثیر گذار با هدف افزایش اعتبار برند، افزایش میزان فروش محصولات و ... و همچنین سنجش KPIهای مناسب و ارائه‌ گزارش‌های تحلیلی دقیق به مدیران بالادستی از دیگر وظایف متخصص اینفلوئنسر مارکتینگ است.


وظایف


مشارکت در تعیین اهداف برگزاری کمپین


پیش‌بینی و ارائه‌ پیشنهاد انواع محتواهای خلاقانه‌ برای بهره‌برداری در کمپین‌ها


تهیه‌ فهرست و بانک دقیق و به‌روزی از اینفلوئنسرها


مشارکت در تهیه‌ چشم‌انداز و دورنمای اینفلوئنسر مارکتینگ برای شرکت


ارائه‌ درخواست‌ها و اطلاعات شفاف و مشخص مورد نیاز از کمپین به اینفلوئنسر


مشارکت در انتخاب اینفلوئنسر مناسب (مگا، ماکرو یا میکرو) با توجه به اندازه‌ بیزینس


حصول اطمینان از داشتن خلاقیت و ایده‌‌های نو در اینفلوئنسر مارکتینگ


انجام امور اجرایی مربوط به برقراری ارتباط با اینفلوئنسرها


آزمایش انواع روش‌های جدید و مبتکرانه‌ اینفلوئنسری در تمام پلتفرم‌های دیجیتال


شرکت در رویدادهای مرتبط به‌منظور شبکه‌سازی و اهداف تجاری


همگام و به‌روز بودن با ترندها، فناوری‌ها و گزارش تأثیرات آن‌ها بر آینده‌ صنعت


ارائه‌ گزارش‌های منظم و مستمر از مخارج کمپین


حصول اطمینان از سودآوری کمپین و پیگیری مستمر در خصوص ددلاین‌ها و مهلت‌های اصلی انجام امور کمپین


ارائه‌ گزارش به مدیران بالادستی در مورد درآمدهای فروش حاصل از فعالیت‌های بازاریابی از طریق برگزاری کمپین‌ها


سنجش میزان اثربخشی کمپین‌ها به‌وسیله‌ محاسبه اینگیجمنت ریت و سایر KPIهای مناسب


تهیه‌ گزارش‌های تحلیلی از اقدامات انجام شده با توجه به نتایج به‌دست‌آمده و ارائه پیشنهاد برای بهبود فرایندهای کاری


تهیه‌ تقویم رویدادها و هماهنگی کمپین‌ها با رویدادهای مهم

استخدام شو همین الان شروع کن شرایط کاری: دورکاری / پاره وقت / تمام وقت

ویدویی معرفی شغل

T-Shape مهارتی

T-Shape چسیت؟
تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این

مهارت های سخت

مهارت های نرم

دوره ها

دوره های شغلی

هوش هیجانی کارگروهی رهبری مهارت های خدمت رسانی به مشتری تفکر نوآورانه مهارت ارتباط کلامی آشنایی استراتژی بازاریابی تصمیم گیری آشنایی با روش‌های تحلیل داده مهارت ارتباط نوشتاری بازاریابی اجتماعی مدیریت تبلیغات دیجیتال توجه به جزئیات انعطاف پذیری آشنایی با تکنولوژی‌های دیجیتال همکاری مدیریت زمان مهارت ارتباط دیداری مهارت های حل مسئله تحلیل و استنباط تجربه کاربری (UX) آشنایی با مدیریت (CRM)
تصویر IMG دوره‌هادوره های شغلیآکادمی‌هااشتراکسوالات متداولاستعلام مدرکدرباره ماراهنمای سایت