دوره‌هادوره های شغلیآکادمی‌هااشتراکسوالات متداولاستعلام مدرکدرباره ماراهنمای سایت

فیلتر

شغل ها (صفحه مشاهده شغل) 1402 شمسی 70,000,000 110,000,000 170,000,000 2023 میلادی 42,000 57,000 78,000

متخصص پرفورمنس مارکتینگ

درباره شغل

متخصص پرفورمنس مارکتینگ دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

معرفی

پرفورمنس مارکتینگ که با نام‌های بازاریابی عملگرا و بازاریابی عملکردی نیز شناخته می‌شود، یک روشی است که برای استفاده از آن برای تبلیغاتی که تعاملی هستند، هزینه‌ی متغیری که به عملکرد تبلیغ، بستگی دارد، باید پرداخت نمود. به بیان دیگر، روشی در دنیای مارکتینگ است ک مشتری تنها در صورت رسیدن به هدف خود هزینه‌ی آن را پرداخت می‌کند. بنابراین تمامی کسب و کارهای اینترنتی و به ویژه کسب و کارهای کوچک می‌توانند از این روش استفاده نمایند. به عنوان مثال، هنگامی که فردی که صاحب یک کسب و کار است از این روش استفاده می‌کند، می‌تواند با استفاده از روش پرداختی CPA به این اطمینان برسد که هر میزان مبلغی را که برای تبلیغات، هزینه کرده‌است با فروش محصولاتش بازمی‌گردد. متخصص پرفورمنس مارکتینگ در درجه‌ اول مسئولیت مدیریت حساب‌های دیجیتال و متنوع‌سازی کانال‌های تبلیغاتی را بر عهده دارد. او روی نتایج خاص کمپین‌های تبلیغاتی تمرکز دارد و عملکرد تجاری بخش تبلیغات بازاریابی را هدایت می‌کند. طراحی استراتژی‌های تاثیرگذار با هدف افزایش بازگشت سرمایه‌ هزینه‌شده در بخش تبلیغات، افزایش میزان نرخ تبدیل‌ها و... و همچنین حصول اطمینان از میزان اثربخشی اقدامات انجام‌شده به وسیله‌ سنجش KPIهای مناسب از دیگر وظایف متخصص پرفورمنس مارکتینگ یا متخصص بازاریابی عملگرا است.


وظایف


تعیین دقیق اهداف کمپین‌های عملگرا با مد نظر قرار دادن پرسونای هدف


حصول اطمینان از اینکه اهداف تعیین‌شده برای کمپین‌های تبلیغاتی با اهداف کلی برند همسو هستند


هماهنگی تیم‌های کاری زیرمجموعه


پیش‌بینی و اختصاص منابع ازجمله بودجه و نیروها به کمپین‌ها و حساب‌های دیجیتال


ارتباط مستقیم با تیم پرفورمنس مارکتینگ سازمان و سامان‌دهی و رهبری کلیه‌ کارهای کارکنان


ارائه‌ پیشنهاد اولیه‌ درخواست‌های استخدامی و خروجی (رهایی) در حوزه‌ پرفورمنس مارکتینگ


پیش‌بینی و ارائه‌ پیشنهاد انواع محتواهای خلاقانه متنی، صوتی و تصویری برای بهره‌برداری در کمپین‌ها


تهیه‌ چشم‌انداز و دورنمای پرفورمنس مارکتینگ برای سازمان


توسعه فرضیه‌های پرفورمنس مارکتینگی و انجام آزمایش‌های A/B (یا چندمتغیره) برای توصیه‌ بهینه‌سازی


بهره‌گیری از دیدگاه مشتری برای تقسیم‌بندی بهتر مخاطب، هدف‌گذاری و دستیابی به مشتریان بالقوه


کشف فرصت‌های جدید بازاریابی مانند کانال‌های رسانه‌های اجتماعی، برنامه‌ها، قالب‌های تبلیغاتی و غیره


تنظیم اهداف کسب سود و رشد برای تیم‌های بازاریابی‌ در کانال‌های آفلاین و آنلاین از قبیل شبکه‌های اجتماعی، جستجوی پولی، تلفن همراه، صفحه نمایش و غیره


تخصیص و اصلاح بودجه برای صرف کارآمد هزینه‌های تبلیغاتی


تغییر استراتژی‌ها، متریال‌های تبلیغاتی و بودجه‌ها بر اساس عملکرد فعلی برای به حداکثر رساندن ROI


بررسی و شناسایی سیستم عامل‌ها، ابزارها و سیستم‌های جدید برای بهبود عملکرد


تهیه و پیاده‌سازی موثرترین کلمات کلیدی برای تبلیغات CPC، اندازه‌گیری عملکرد کلمات کلیدی و بهینه‌سازی کمپین‌ها بر اساس آن‌ها


تخصیص منابع بازاریابی برای برنامه‌های مختلف بازاریابی عملگرا


انجام تحقیقات بازاریابی درباره‌ مخاطبان هدف و مشتریان آنلاین سازمان

استخدام شو همین الان شروع کن شرایط کاری: دورکاری / پاره وقت / تمام وقت

ویدویی معرفی شغل

T-Shape مهارتی

T-Shape چسیت؟
تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این

مهارت های سخت

مهارت های نرم

دوره ها

دوره های شغلی

تصویر IMG دوره‌هادوره های شغلیآکادمی‌هااشتراکسوالات متداولاستعلام مدرکدرباره ماراهنمای سایت