محتوای ویدیویی به یک نوع قالب محتوایی گفته میشود که دارای صوت، تصویر ، بخش های گرافیکی و موارد دیگر باشد. اشکال متداول محتوای ویدیویی شامل وبلاگها، گیفهای متحرک، ویدیوهای زنده، توصیفات مشتری، ارائههای ضبطشده و وبینارها میشود.
در سالهای اخیر تقاضا برای تولید و انتشار محتوای ویدیویی آنلاین در حال افزایش بوده است. گوگل گزارش میدهد که 60 درصد از مصرفکنندگان آمریکایی ترجیح میدهند ویدیو را از طریق تلویزیون زنده تماشا کنند. همین گزارش گوگل نشان داد که از سال 2015، مصرفکنندگان 18 تا 49 ساله 74 درصد زمان بیشتری را در YouTube صرف میکنند. جای تعجب نیست که افرادی که در زمینه بازاریابی دیجیتال کار میکنند از این محتوای ویدیویی برای تبلیغ و معرفی محصولات و خدمات خود استفاده میکنند.
بر اساس گزارش Vidyard
استفاده از ویدئو در فروش و مکالمات مشتری از سال 2019 تا 93 درصد افزایش یافته است. همچنین 91 درصد از سازمانها بودجه تولید محتوا
امروزه، مهارتهای نرم در کسب درآمد و خود اشتغالی، کار تیمی و رشد و توسعه سازمان، بیش از مهارتهای سخت اهمیت دارند و در حقیقت نقشه راه یادگیری برای رسیدن به شایستگیهای شغلی در مهارت آموزی است. لذا فراگیری مهارتهای لازم برای توسعه فردی، لازمه توانمندسازی کارجویان است و ایران فراگیر مسیر توسعه مهارتهای لازم برای ورود به بازار کار کارجویان را فراهم ساخته است. کارجویان با انتخاب مسیر رشد بر اساس توانمندی و استعدادهای خود در ایران فراگیر، مهارت های لازم را در قالب دورههای آموزشی طی خواهند کرد و به صورت مستمر تحت مهارتسنجی از طریق پلت فرم هوشمند قرار میگیرند و نتایج آن به طور مستقیم در اختیار ایشان قرار می گیرد.
تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به ایران فراگیر بوده و هرگونه کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.