صفحه نخستدوره هادوره های شغلیاخبارمقالاتاشتراکدوره هاسوالات متداول

فیلتر

شغل ها (صفحه مشاهده شغل) 1402 شمسی 80,000,000 120,000,000 170,000,000 2023 میلادی 88,000 116,000 149,000

مدیر روابط عمومی

مدیر روابط عمومی دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

کارشناس روابط عمومی یا مدیر روابط عمومی عنوانی سازمانی است که دارنده آن، تصویر عمومی مطلوبی برای کارفرما، مشتری و سازمان ایجاد می‌کند. در واقع این شخص با علم مدیریتی چرخه اطلاعات بین مدیر اصلی، سازمان و عموم مردم را کنترل می‌کند و می‌توان گفت پل ارتباطی مخاطبان و سازمان است. باید گفت مدیر روابط عمومی نقش مهمی در بهبود وضعیت سازمان‌ها و برقراری تعامل میان درون سازمان و بیرون از آن دارد. مسئول روابط عمومی باید دارای یک سری ویژگی‌های مهارتی خاص در اداره امور سازمانی و انجام وظایف شغلی خود باشد.

وظایف

ارائه مشاوره به مدیران ارشد

حفاظت از حریم سازمان در برابر هجمه‌های انتقادی مغرضانه، جوسازی‌ها، شایعات و تهدیدات

تعامل فعال و موثر با رسانه‌های مختلف

برگزاری مرتب جلسات درون سازمانی

تعامل با خبرگزاری‌ها، سایت‌ها، وبلاگ‌ها و داشتن دانش فناوری اطلاعات برای استفاده بهینه از فضای مجازی در راستای بهبود شرایط سازمان

داشتن حداقل یک سایت یا پیج رسمی از سازمان در شبکه‌های اجتماعی و استفاده از آن برای اطلاع رسانی آنلاین و ارتباط با مشتریان

ایجاد ارتباط موثر و قوی بین کارکنان، مشاوران و مدیران درون سازمان

استفاده از قابلیت رسانه‌ها برای پیشبرد اهداف سازمانی

پاسخگو بودن در مقابل مشتریان و احترام به ارباب رجوع

برقراری یک تعامل سازنده و مناسب بین سازمان، کارمندان و مخاطبان

ارائه گزارشات منظم و ماهانه از فعالیت واحدها و آنالیز آن‌ها

اداره موفق کمپین‌ تبلیغاتی برنامه‌ریزی شده

نگهداری و آپدیت مداوم سایت رسمی سازمان و اقدام برای توسعه راه‌های ارتباطی مخاطبان با سازمان مثل استفاده از شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب

مدیریت و طراحی همایش‌ها، سخنرانی‌ها، نشست‌های خبری، جشنواره‌ها و مراسمات سازمانی و ارتباط با رسانه‌های خبری برای پوشش آن‌ها

گاهی وقت‌ها مدیر روابط عمومی ملزم به انجام برخی مسئولیت‌های بازاریابی و مسائل عمومی‌تر می‌شود.

استخدام شو همین الان شروع کن شرایط کاری: دورکاری / پاره وقت / تمام وقت

ویدویی معرفی شغل

T-Shape مهارتی

T-Shape چسیت؟
تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این تگ در این مکان تگ تگ در این

مهارت های سخت

مهارت های نرم

دوره ها

دوره های شغلی

درباره ایران فراگیر

امروزه، مهارت‌های نرم در کسب درآمد و خود اشتغالی، کار تیمی و رشد و توسعه سازمان، بیش از مهارت‌های سخت اهمیت دارند و در حقیقت نقشه راه یادگیری برای رسیدن به شایستگیهای شغلی در مهارت آموزی است. لذا فراگیری مهارت‌های لازم برای توسعه فردی، لازمه توانمندسازی کارجویان است و ایران فراگیر مسیر توسعه مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار کارجویان را فراهم ساخته است. کارجویان با انتخاب مسیر رشد بر اساس توانمندی و استعدادهای خود در ایران فراگیر، مهارت های لازم را در قالب دوره‌های آموزشی طی خواهند کرد و به صورت مستمر تحت مهارت‌سنجی از طریق پلت فرم هوشمند قرار می‌گیرند و نتایج آن به طور مستقیم در اختیار ایشان قرار می گیرد.

عضویت در خبرنامه

عضویت

راه های ارتباطی

تصویر IMG

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به ایران فراگیر بوده و هرگونه کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.

تصویر IMG صفحه نخستدوره هادوره های شغلیاخبارمقالاتاشتراکدوره هاسوالات متداول