استراتژیست بازاریابی دقیقا چه کاری انجام می دهد؟
استراتژیست بازاریابی فردی حرفه ای است که مسئول اجرای استراتژی ها و برنامه هایی است که ثبات برند و افزایش فروش را برای یک شرکت ایجاد می کند. وظایف شغلی آنها شامل مدیریت بودجه، اندازهگیری KPI، محاسبه بازگشت سرمایه در سرمایهگذاریهای انجام شده در فعالیت ها و برنامه های بازاریابی مانند تبلیغات یا نمایشگاههای تجاری است که همچنین معمولا برای تعیین مدلهای کمپینی که قرار است در آینده اجرا شود نیز بر اساس موفقیتهای گذشته استفاده می شود.
تعیین اهداف بازاریابی مشخص و قابل اندازه گیری
طراحی و اجرای استراتژی های بازاریابی در راستای اهداف تجاری مشخص شده
طراحی کمپین های دیجیتالی برای افزایش ترافیک وب سایت
تجزیه و تحلیل مشخصه ها و پارامترهای فروش و بازاریابی
پیش بینی روند تغییرات بازار
تحقیق در بازار برای شناسایی فرصت های جدید
توسعه ایده های نوآورانه برای تبلیغ نام تجاری و محصولات شرکت
پوشش تمام نیازهای تبلیغاتی
اطمینان از حفظ ثبات و شخصیت برند در تمامی کانال های بازاریابی
ارزیابی بازخورد مشتریان برای محاسبه نرخ رضایت مشتری
برقراری ارتباط با تیم های داخلی و اطمینان از ثبات برند
امروزه، مهارتهای نرم در کسب درآمد و خود اشتغالی، کار تیمی و رشد و توسعه سازمان، بیش از مهارتهای سخت اهمیت دارند و در حقیقت نقشه راه یادگیری برای رسیدن به شایستگیهای شغلی در مهارت آموزی است. لذا فراگیری مهارتهای لازم برای توسعه فردی، لازمه توانمندسازی کارجویان است و ایران فراگیر مسیر توسعه مهارتهای لازم برای ورود به بازار کار کارجویان را فراهم ساخته است. کارجویان با انتخاب مسیر رشد بر اساس توانمندی و استعدادهای خود در ایران فراگیر، مهارت های لازم را در قالب دورههای آموزشی طی خواهند کرد و به صورت مستمر تحت مهارتسنجی از طریق پلت فرم هوشمند قرار میگیرند و نتایج آن به طور مستقیم در اختیار ایشان قرار می گیرد.
تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به ایران فراگیر بوده و هرگونه کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.