دوره‌هادوره های شغلیآکادمی‌هااشتراکسوالات متداولاستعلام مدرکدرباره ما مدیر و متخصص بازاریابی

مدیر و متخصص بازاریابی

هوش هیجانی سازگاری اعتماد به نفس قضاوت و تصمیم گیری کنترل استرس تفکر انتقادی یادگیری مادم العمر ذهنیت رشد کارگروهی مذاکره یادگیری چابک تفکر نوآورانه مدیریت فروش Google Ads دانش پایه بازاریابی سئو تبلیغات PPC آنالیز رقبا بازاریابی B2B حل مسئله پیچیده مدیریت امور مشتریان مدیریت رویداد بازاریابی مستقیم آنالیز بازار مبانی برندسازی استراتژی بازاریابی Google Analytics مدیریت برند متقاعدسازی مدیریت تولید سرنخ روابط عمومی بازاریابی محصول کپی رایتینگ بازارپردازی مدیریت بازاریابی تبلیغات آنلاین بازاریابی شبکه های اجتماعی بازاریابی مستقیم بازاریابی ایمیلی بازاریابی یکپارچه تحقیقات بازار مبانی تبلیغات مبانی بازاریابی دیجیتال رهبری

مدیر و متخصص بازاریابی دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

مدیر مارکتینگ کسی است که مدیریت بازاریابی یک کسب و کار یا محصول را بر عهده دارد. آنها می‌توانند مسئولیت چندین سرویس یا محصول را بر عهده داشته باشند و یا عهده‌دار بازاریابی تنها یک محصول باشند. یک مدیر مارکتینگ باید روابط اجتماعی خوبی داشته باشد، بتواند کار تیمی را به خوبی پیش ببرد و همچنین خودجوش در کارها عمل کند. علاوه بر این ویژگی‌ها، مدیران مارکتینگ باید تمرکز بالایی داشته باشند، جزئی‌نگر و بسیار با وجدان باشند تا بتوانند اهداف را در مدت زمان و بودجه محدود برآورده کنند. مدیران مارکتینگ وظایف مختلفی از جمله تخمین هزینه‌ها برای کمپین‌ها، ارائه آنها برای تصویب توسط بخش مالی، کار با آژانس‌های تبلیغاتی، درگیر شدن در مذاکرات تبلیغاتی، تهیه قراردادهای فروش و تبلیغات و بررسی تمام روندها در کارهای تبلیغاتی مانند کارهای تبلیغات آنلاین، تلویزیونی و حتی تبلیغات بیلبوردی را بر عهده دارند.

وظایف

تولید اطلاعات تبلیغاتی برای پیشبرد اهداف کسب و کار

هماهنگی کانال‌های مختلف بازاریابی

مدیریت بودجه برای فعالیت‌های بازاریابی

آزمایش فرصت‌های جدید بازاریابی

ایجاد رابطه با رسانه‌ها

اداره و تدوین استراتژی‌های شبکه‌های اجتماعی

ارزیابی عملکرد کمپین‌های بازاریابی

عیب‌یابی در کمپین‌های بازاریابی که موفق عمل نکردند

نظارت بر سئو و بهبود عملکرد آن

مدیریت کارمندان بخش مارکتینگ و فروشندگان

رسیدگی به مشکلات بخش خدمات مشتری

آگاهی از روش‌های جدید برای تبلیغ محصولات جدید

آموزش کارکنان در مورد روند بازاریابی

تجزیه و تحلیل بازخورد مشتری از شبکه‌های اجتماعی

تجزیه و تحلیل بازدهی تبلیغات و گزارش آن به مدیریت

آموزش آداب معاشرت بیزینسی و بازاریابی در پیام کوتاه، ایمیل و مکالمات تلفنی

آموزش آداب معاشرت بیزینسی و بازاریابی در پیام کوتاه، ایمیل و مکالمات تلفنی

440000 440000 % مشاهده دوره
sad

sad

10 10 % مشاهده دوره
تصویر IMG دوره‌هادوره های شغلیآکادمی‌هااشتراکسوالات متداولاستعلام مدرکدرباره ما