دوره‌هادوره های شغلیآکادمی‌هااشتراکسوالات متداولاستعلام مدرکدرباره ما

آموزش آداب معاشرت بیزینسی و بازاریابی در پیام کوتاه، ایمیل و مکالمات تلفنی

تصویر IMG
آموزش آداب معاشرت بیزینسی و بازاریابی در پیام کوتاه، ایمیل و مکالمات تلفنی
شروع یادگیری
سرفصل ها

برگزارکننده: آکادمی 360 درجه

تعداد درس ها: 15

مدت زمان دوره: secondsToTime(3268.18)

ظرفیت:

تعداد خریداران: 2

شروع ثبت نام:

پایان ثبت نام:

تاریخ برگزاری از: 1402/12/15

تاریخ برگزاری تا: 1407/12/29

انتخاب مربی
20,000
مربی انتخاب شده شما:
مربی

مبلغ کل:

%

مبلغ کل:

شما قبلا در این دوره ثبت نام کرده اید جهت مشاهده دروس دوره بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

معرفی

حتماً برای شما پیش آمده است که گاهی بین استفاده از تلفن، ایمیل یا پیامک مردد شوید. این آموزش به این موضوع می پردازد که کدام روش تماس برای چه زمانی مناسب تر است و ادبیات مناسب و تأثیر گزار در هر روش چیست. تلفن ،ایمیل ،یا پیام کوتاه؟ یاد بگیرید که چه متد ارتباطی را در چه زمانی به کار ببرید.سوزانا کی با اموزش ایمیل شروع می کند و همه چیز از تنظیم امضاها تا به کاربردن لحن و تُن درست در این ارتباط را توضیح می دهد.همچنین او در این دوره چگونگی بهترین استفاده از پاسخ دهندگان خودکار و تایید دریافت یک ایمیل و پیگیری ایمیل پاسخ داده نشده را توضیح می دهد.این دروس به مشاهده کنندگان کمک میکند تاارتباطات ایمیلی که تا به حال داشتند را ارزیابی کنند واطمینان حاصل کنند که گیرندگان این ایمیل ها در هر صورتی از انها سوءبرداشت نداشته اند.مطلب بعدی اصول فرستادن پیام کوتاه است که شامل باید ها و نبایدهایی است که باید در فرستادن پیام کوتاه رعایت شود. بعد از آن سوزانا به ارتباطات تجاری رایج مثل نامه ،درخواست پرداخت ،پیام های تشکر و چگونگی ایجاد ارتباط مناسب در سطوح فوری و اورژانسی ، نگاهی می اندازد. در نهایت ، این دوره اصول استفاده ازتماس های تلفنی مثل سلام و احوالپرسی های مناسب ، پیام های پستی ،پیام های خارج از دفتر و رفتارهای لازم در تماس های تلفنی را پوشش می دهد. مباحث عبارتند از : درک اصول مربوط به موضوع ، پیام های آغازین و سلام ، امضا به کار گیری BccوCc و پاسخ به همه اداب نوشتن پیام کوتاه نوشتن نامه های تجاری اصول گذاشتن پیام صوتی ویادگیری آنچه که باید در تماس تلفنی گفته شود. عنوان اصلی : Business Etiquette Phone Email and Text این مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان 59 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم : مقدمه : خوش آمد گویی استفاده از اصول مناسب در ایمیل : شناخت شیوه ها و اصول رایج در موضوعات , جملات آغازین و امضا شناخت اداب مربوط به متن اصلی ایمیل شناخت اصول پاسخ گویی به ایمیل با استفاده از CC, BCC و پاسخ به همه شناخت ایمیل های پاسخ دهنده ی خودکار و تاییدیه ی دریافت شناخت زمان و چگونگی پاسخ به یک ایمیل استفاده از اصول مناسب در پیام کوتاه : شناخت اداب پاسخگویی به یک پیام کوتاه و انتظارات مناسب شناخت شیوه ها و اصول رایج در نوشتن محتوای پیام کوتاه استفاده از اصول مناسب در ارتباطات مکتوب : شناخت اصول رایج در متداول ترین ارتباطات تجاری شناخت عناصر و اداب مناسب در نامه های تجاری شناخت اداب مناسب در رایج ترین ارتباطات مکتوب – ایجاد ارتباط استفاده از اصول مناسب در تماس های تلفنی : شناخت اداب رایج در گذاشتن پیام صوتی شناخت بهترین اداب و رفتارهای در شروع مکالمه در پیام های صوتی شناخت زمان ومواردی که باید در مکالمات تلفنی ذکر شود شناخت اداب و شیوه های رایج در طول یک تماس تلفنی

بیشتر ...
بستن
نوع آموزش: آفلاین
مربی: خیر
گواهینامه:
گواهی آموزشی: خیر
تمرین:
خیر
سطح:
مقدماتی
دارای آزمون: خیر
ارائه دهنده مدرک آزمون:
آکادمی 360 درجه آکادمی 360 درجه
ارائه مدرک:
آکادمی 360 درجه

مدرسین دوره

تصویر IMG

Suzanna Kaye

eye

سوزانا کی - Suzanna Kaye سوزانا متخصص سازمان دهی کارها و افزایش بهره وری است. یکی از توانمندی های ایشان ساده سازی کارهای بهم ریخته و پیچیده است. ایشان حرفه خود را به عنوان متخصص سازمان دهی و بهره وری از سال 2006 آغاز کرده است. سابقه کاری سوزانا در زمینه های کسب و کار ، امور مالی و علوم دانشگاهی است. برخی از سمت های سابق وی شامل موسس همکار ، مدیر و استاد دانشگاه بوده است.

تصویر IMG

Suzanna Kaye

eye

سوزانا کی - Suzanna Kaye سوزانا متخصص سازمان دهی کارها و افزایش بهره وری است. یکی از توانمندی های ایشان ساده سازی کارهای بهم ریخته و پیچیده است. ایشان حرفه خود را به عنوان متخصص سازمان دهی و بهره وری از سال 2006 آغاز کرده است. سابقه کاری سوزانا در زمینه های کسب و کار ، امور مالی و علوم دانشگاهی است. برخی از سمت های سابق وی شامل موسس همکار ، مدیر و استاد دانشگاه بوده است.

تصویر IMG

Suzanna Kaye

eye

سوزانا کی - Suzanna Kaye سوزانا متخصص سازمان دهی کارها و افزایش بهره وری است. یکی از توانمندی های ایشان ساده سازی کارهای بهم ریخته و پیچیده است. ایشان حرفه خود را به عنوان متخصص سازمان دهی و بهره وری از سال 2006 آغاز کرده است. سابقه کاری سوزانا در زمینه های کسب و کار ، امور مالی و علوم دانشگاهی است. برخی از سمت های سابق وی شامل موسس همکار ، مدیر و استاد دانشگاه بوده است.

تصویر IMG

Suzanna Kaye

eye

سوزانا کی - Suzanna Kaye سوزانا متخصص سازمان دهی کارها و افزایش بهره وری است. یکی از توانمندی های ایشان ساده سازی کارهای بهم ریخته و پیچیده است. ایشان حرفه خود را به عنوان متخصص سازمان دهی و بهره وری از سال 2006 آغاز کرده است. سابقه کاری سوزانا در زمینه های کسب و کار ، امور مالی و علوم دانشگاهی است. برخی از سمت های سابق وی شامل موسس همکار ، مدیر و استاد دانشگاه بوده است.

تصویر IMG

Suzanna Kaye

eye

سوزانا کی - Suzanna Kaye سوزانا متخصص سازمان دهی کارها و افزایش بهره وری است. یکی از توانمندی های ایشان ساده سازی کارهای بهم ریخته و پیچیده است. ایشان حرفه خود را به عنوان متخصص سازمان دهی و بهره وری از سال 2006 آغاز کرده است. سابقه کاری سوزانا در زمینه های کسب و کار ، امور مالی و علوم دانشگاهی است. برخی از سمت های سابق وی شامل موسس همکار ، مدیر و استاد دانشگاه بوده است.

تصویر IMG

Suzanna Kaye

eye

سوزانا کی - Suzanna Kaye سوزانا متخصص سازمان دهی کارها و افزایش بهره وری است. یکی از توانمندی های ایشان ساده سازی کارهای بهم ریخته و پیچیده است. ایشان حرفه خود را به عنوان متخصص سازمان دهی و بهره وری از سال 2006 آغاز کرده است. سابقه کاری سوزانا در زمینه های کسب و کار ، امور مالی و علوم دانشگاهی است. برخی از سمت های سابق وی شامل موسس همکار ، مدیر و استاد دانشگاه بوده است.

مدرس

تصویر IMG

گروه مدرسین 360

266163
eye

گروه مدرسین 360 شامل مجموعه‌ای از اساتید متخصص در حوزه‌های مختلف کاری، با هدف ارتقاء سطح علمی و اطلاعات شغلی، اقدام به جمع‌آوری منابع و محتوای مفید برای آماده سازی نیروی کار کرده است.

مربیان دوره

تصویر IMG

مربی ایران فراگیر

پیشنیاز های دوره

شغل های دوره

سرفصل های دوره

جلسات های ورکشاپ

سرفصل های بوتکمپ

فصل اول : مقدمه

مقدمه

فصل اول : استفاده از اصول مناسب در ایمیل

استفاده از اصول مناسب در ایمیل

فصل اول : استفاده از اصول مناسب در پیام کوتاه

استفاده از اصول مناسب در پیام کوتاه

فصل اول : استفاده از اصول مناسب در ارتباطات مکتوب

استفاده از اصول مناسب در ارتباطات مکتوب

فصل اول : استفاده از اصول مناسب در تماس های تلفنی

استفاده از اصول مناسب در تماس های تلفنی

فصل اول : نتیجه

نتیجه

نظرات کاربران

برای این دوره هیچ نظری ثبت نشده است.

سوالات متداول

عضویت و خرید

کلاس‌ها و مدرسین

آزمون ها و تمرین ها

برچسب ها

253404,254120,254121 برچسبی ثبت نشده است.

مربیان دوره

مربیایران فراگیر
4.5
مربی ایران فراگیر سیکل
ظرفیت: 20/ 0
1
زمان همراهی:
01:01 ساعت
مدت همراهی:
1 ماه
1
مدیر و متخصص بازاریابی متخصص فروش
تصویر IMG دوره‌هادوره های شغلیآکادمی‌هااشتراکسوالات متداولاستعلام مدرکدرباره ما