تولید کننده دوره: سامانه رَند
تعداد درس های دوره: 15
مدت زمان دوره: 0
تعداد خریداران این دوره: 0
حتماً برایتان پیش آمده است که گاهی بین استفاده از تلفن، ایمیل یا پیامک مردد شوید. این آموزش به این موضوع می پردازد که کدام روش تماس برای چه زمانی مناسب تر است و ادبیات مناسب و تأثیر گزار در هر روش چیست. تلفن ،ایمیل ،یا پیام کوتاه؟ یاد بگیرید که چه متد ارتباطی را در چه زمانی به کار ببرید.سوزانا کی با اموزش ایمیل شروع می کند و همه چیز از تنظیم امضاها تا به کاربردن لحن و تُن درست در این ارتباط را توضیح می دهد.همچنین او در این دوره چگونگی بهترین استفاده از پاسخ دهندگان خودکار و تایید دریافت یک ایمیل و پیگیری ایمیل پاسخ داده نشده را توضیح می دهد.این دروس به مشاهده کنندگان کمک میکند تاارتباطات ایمیلی که تا به حال داشتند را ارزیابی کنند واطمینان حاصل کنند که گیرندگان این ایمیل ها در هر صورتی از انها سوءبرداشت نداشته اند.مطلب بعدی اصول فرستادن پیام کوتاه است که شامل باید ها و نبایدهایی است که باید در فرستادن پیام کوتاه رعایت شود. بعد از آن سوزانا به ارتباطات تجاری رایج مثل نامه ،درخواست پرداخت ،پیام های تشکر و چگونگی ایجاد ارتباط مناسب در سطوح فوری و اورژانسی ، نگاهی می اندازد. در نهایت ، این دوره اصول استفاده ازتماس های تلفنی مثل سلام و احوالپرسی های مناسب ، پیام های پستی ،پیام های خارج از دفتر و رفتارهای لازم در تماس های تلفنی را پوشش می دهد. مباحث عبارتند از : درک اصول مربوط به موضوع ، پیام های آغازین و سلام ، امضا به کار گیری BccوCc و پاسخ به همه اداب نوشتن پیام کوتاه نوشتن نامه های تجاری اصول گذاشتن پیام صوتی ویادگیری آنچه که باید در تماس تلفنی گفته شود. عنوان اصلی : Business Etiquette Phone Email and Text این مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان 59 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم : مقدمه : خوش آمد گویی استفاده از اصول مناسب در ایمیل : شناخت شیوه ها و اصول رایج در موضوعات , جملات آغازین و امضا شناخت اداب مربوط به متن اصلی ایمیل شناخت اصول پاسخ گویی به ایمیل با استفاده از CC, BCC و پاسخ به همه شناخت ایمیل های پاسخ دهنده ی خودکار و تاییدیه ی دریافت شناخت زمان و چگونگی پاسخ به یک ایمیل استفاده از اصول مناسب در پیام کوتاه : شناخت اداب پاسخگویی به یک پیام کوتاه و انتظارات مناسب شناخت شیوه ها و اصول رایج در نوشتن محتوای پیام کوتاه استفاده از اصول مناسب در ارتباطات مکتوب : شناخت اصول رایج در متداول ترین ارتباطات تجاری شناخت عناصر و اداب مناسب در نامه های تجاری شناخت اداب مناسب در رایج ترین ارتباطات مکتوب – ایجاد ارتباط استفاده از اصول مناسب در تماس های تلفنی : شناخت اداب رایج در گذاشتن پیام صوتی شناخت بهترین اداب و رفتارهای در شروع مکالمه در پیام های صوتی شناخت زمان ومواردی که باید در مکالمات تلفنی ذکر شود شناخت اداب و شیوه های رایج در طول یک تماس تلفنی
سوزانا کی - Suzanna Kaye سوزانا متخصص سازمان دهی کارها و افزایش بهره وری است. یکی از توانمندی های ایشان ساده سازی کارهای بهم ریخته و پیچیده است. ایشان حرفه خود را به عنوان متخصص سازمان دهی و بهره وری از سال 2006 آغاز کرده است. سابقه کاری سوزانا در زمینه های کسب و کار ، امور مالی و علوم دانشگاهی است. برخی از سمت های سابق وی شامل موسس همکار ، مدیر و استاد دانشگاه بوده است.
سوزانا کی - Suzanna Kaye سوزانا متخصص سازمان دهی کارها و افزایش بهره وری است. یکی از توانمندی های ایشان ساده سازی کارهای بهم ریخته و پیچیده است. ایشان حرفه خود را به عنوان متخصص سازمان دهی و بهره وری از سال 2006 آغاز کرده است. سابقه کاری سوزانا در زمینه های کسب و کار ، امور مالی و علوم دانشگاهی است. برخی از سمت های سابق وی شامل موسس همکار ، مدیر و استاد دانشگاه بوده است.
سوزانا کی - Suzanna Kaye سوزانا متخصص سازمان دهی کارها و افزایش بهره وری است. یکی از توانمندی های ایشان ساده سازی کارهای بهم ریخته و پیچیده است. ایشان حرفه خود را به عنوان متخصص سازمان دهی و بهره وری از سال 2006 آغاز کرده است. سابقه کاری سوزانا در زمینه های کسب و کار ، امور مالی و علوم دانشگاهی است. برخی از سمت های سابق وی شامل موسس همکار ، مدیر و استاد دانشگاه بوده است.
سوزانا کی - Suzanna Kaye سوزانا متخصص سازمان دهی کارها و افزایش بهره وری است. یکی از توانمندی های ایشان ساده سازی کارهای بهم ریخته و پیچیده است. ایشان حرفه خود را به عنوان متخصص سازمان دهی و بهره وری از سال 2006 آغاز کرده است. سابقه کاری سوزانا در زمینه های کسب و کار ، امور مالی و علوم دانشگاهی است. برخی از سمت های سابق وی شامل موسس همکار ، مدیر و استاد دانشگاه بوده است.
سوزانا کی - Suzanna Kaye سوزانا متخصص سازمان دهی کارها و افزایش بهره وری است. یکی از توانمندی های ایشان ساده سازی کارهای بهم ریخته و پیچیده است. ایشان حرفه خود را به عنوان متخصص سازمان دهی و بهره وری از سال 2006 آغاز کرده است. سابقه کاری سوزانا در زمینه های کسب و کار ، امور مالی و علوم دانشگاهی است. برخی از سمت های سابق وی شامل موسس همکار ، مدیر و استاد دانشگاه بوده است.
سوزانا کی - Suzanna Kaye سوزانا متخصص سازمان دهی کارها و افزایش بهره وری است. یکی از توانمندی های ایشان ساده سازی کارهای بهم ریخته و پیچیده است. ایشان حرفه خود را به عنوان متخصص سازمان دهی و بهره وری از سال 2006 آغاز کرده است. سابقه کاری سوزانا در زمینه های کسب و کار ، امور مالی و علوم دانشگاهی است. برخی از سمت های سابق وی شامل موسس همکار ، مدیر و استاد دانشگاه بوده است.
سوزانا کی - Suzanna Kaye سوزانا متخصص سازمان دهی کارها و افزایش بهره وری است. یکی از توانمندی های ایشان ساده سازی کارهای بهم ریخته و پیچیده است. ایشان حرفه خود را به عنوان متخصص سازمان دهی و بهره وری از سال 2006 آغاز کرده است. سابقه کاری سوزانا در زمینه های کسب و کار ، امور مالی و علوم دانشگاهی است. برخی از سمت های سابق وی شامل موسس همکار ، مدیر و استاد دانشگاه بوده است.
امروزه، مهارتهای نرم در کسب درآمد و خود اشتغالی، کار تیمی و رشد و توسعه سازمان، بیش از مهارتهای سخت اهمیت دارند و در حقیقت نقشه راه یادگیری برای رسیدن به شایستگیهای شغلی در مهارت آموزی است. لذا فراگیری مهارتهای لازم برای توسعه فردی، لازمه توانمندسازی کارجویان است و ایران فراگیر مسیر توسعه مهارتهای لازم برای ورود به بازار کار کارجویان را فراهم ساخته است. کارجویان با انتخاب مسیر رشد بر اساس توانمندی و استعدادهای خود در ایران فراگیر، مهارت های لازم را در قالب دورههای آموزشی طی خواهند کرد و به صورت مستمر تحت مهارتسنجی از طریق پلت فرم هوشمند قرار میگیرند و نتایج آن به طور مستقیم در اختیار ایشان قرار می گیرد.
تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به وب سایت ایران فراگیر بوده و هرگونه کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.